Tamina82 Skrevet 16. oktober 2018 #1 Del Skrevet 16. oktober 2018 Noen damer i 30 årene som vil utvide vennegjengen? Er akkurat flyttet til sortland og jeg vil gjerne blir kjent med noen nye venninner. Eller par. Har to barn. Glad i friluftsliv men jeg er ikke i så veldig god form etter graviditetene, så det blir med de barnevennlige turene som jo også er perfekte for meg 😅 Mannen min er i en del bedre for og svaner nok å kunne komme seg på skikkelige turer. Ellers går tiden mye i ungene. Men en tur ut for å spise uten barn, med noe godt i glasset er også koselig. Jeg er glad i håndarbeid og kaféturer ☺️ En venninne for lette trimturer hadde også vært koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faema98 Skrevet 15. november 2018 #2 Del Skrevet 15. november 2018 Fortsatt på leting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamina82 Skrevet 30. desember 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2018 På 15.11.2018 den 5.22, Faema98 skrev: Fortsatt på leting? Ja 🙂 prøvd å sende deg privat melding, men det går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå