AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hvordan får dere tiden til å gå litt fortere? Tiden går altfor sakte og jeg kjeder meg ihjel. Anonymkode: 056c8...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Del Skrevet 16. oktober 2018 Les bøker. Spill quiz med deg selv. Siste har jeg lært mye av. Gå turer, se filmer og kanskje du kan trene? Se på serier på Netflix. Anonymkode: 7b094...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. oktober 2018 #3 Del Skrevet 16. oktober 2018 Se film/serie, spill et spill, drikk øl eller sov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 16. oktober 2018 #4 Del Skrevet 16. oktober 2018 Få deg en hobby. Gå deg en tur. Besøk eller inviter folk. Gjør husarbeid, bak boller/kaker og frys ned. Lag store porsjoner med middag og frys ned. Lær deg å strikke og strikk deg forskjellige klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. oktober 2018 #5 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg blir helt grønn av misunnelse når jeg hører om folk som kjeder seg sååå mye. Da har de jo tid til å starte eget firma, med selvlaget logo og produsere customsize bordplater i tre og akryl med innebygd lys, eller opphengssystemer for garasjer og verksteder, eller drive privatundervisning i matte eller holde flørtekurs eller snekre møbler med shvung både her og der, eller sy ballkjoler for salg i disse tider..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. oktober 2018 #6 Del Skrevet 16. oktober 2018 Bare vent til du blir eldre, så skal du se hvor fort tiden flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. oktober 2018 #7 Del Skrevet 16. oktober 2018 Ja går den fortere enn den gjør nå, så skal jeg vedde på at jeg blir 100 år før dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå