Gå til innhold

Tykke strømper passer kun til hverdags.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tykke strømper til fest er kjerring, synes jeg. 20 den eller tynnere til pent bruk, er min mening. Hilsen mann😋

Anonymkode: b1a38...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Notert og ignorert. Hilsen kvinne :)

Anonymkode: 3f2c0...585

• Liker 21
Skrevet

Da er jeg heller kjerring enn å fryse ihjel og bli syk. Bruker ikke bare ett lag, men 2 lag ullstrømpebukser om jeg er så vågal at jeg i det hele tatt bruker kjole eller skjørt utendørs høst/vinter/vår. 

Hilsen kjerringa på 22 som får mer enn nok oppmerksomhet i 2 lag ullstrømpebukser :)

Anonymkode: 54af3...7c0

• Liker 8
Skrevet

Heller kjerring enn å fryse på meg forkjølelser og dritt, kanskje jeg slipper oppmerksomhet fra gutter også. Får nok positiv oppmerksomhet, fra menn :) 

Anonymkode: 4d3e8...5cf

• Liker 4
Skrevet

Ok. Og hvorfor skal vi bry oss?

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tykke strømper til fest er kjerring, synes jeg. 20 den eller tynnere til pent bruk, er min mening. Hilsen mann😋

En mann som faktisk har satt seg i i denier... Du har litt spesielle interesser skjønner jeg. 

Anonymkode: e6cc5...ccc

• Liker 14
Skrevet

Å vi skulle bry oss om det du mener fordi???

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjerring. Så jeg bruker tykke strømper til pent bruk, hvis det ikke er veldig varmt. Da bruker jeg enten tynn eller ingen.

• Liker 2
Skrevet

TS har studert strømpebukser, men vet ingenting om hvordan kvinner får blærekatarr. Hint: Kulde.

Prøv selv å gå i shorts du TS, når det blir kaldt. 20 denier nylon hjelper fint lite i 20 kuldegrader, men ikke tenk på dét, du må jo vise damene litt mannebein!

Anonymkode: 9ac74...f16

• Liker 3
Skrevet

Eh.. alle dere som snakker om kulda - er dere ofte på utefester vinterstid eller? TS sier jo at det er OK til hverdags, men ikke til fest - og det er vel de fleste enige i?

Anonymkode: 5f30f...413

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Eh.. alle dere som snakker om kulda - er dere ofte på utefester vinterstid eller? TS sier jo at det er OK til hverdags, men ikke til fest - og det er vel de fleste enige i?

Taxikø i julebordet. Kaldt.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som faktisk har satt seg i i denier... Du har litt spesielle interesser skjønner jeg. 

Anonymkode: e6cc5...ccc

Kanskje han er skap homse ? 😂😂

Anonymkode: 843b6...2b2

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får komme hit på fest i 20 minusgrader, så kan jeg vedde på at ullstrømpebuksene fort blir dradd på når du går hjem fra fest eller venter på taxi i 20 minutt. Ikke rart folk blir syke når de sprader rundt i tynne strømpebukser når det er under 5 grader. 

Anonymkode: 54af3...7c0

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg faktisk ikke

Skrevet

Jeg tenker at pene legger (og lår) er pene også med to lag ullstrømpebukser. Til og med leggvarmere kan se flott ut. Selv om det kanskje ser litt rart ut i et selskap hvor det bør være varmegrader....

Anonymkode: ab4e5...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...