Gå til innhold

Kyssing i panna og på leggene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger med en kamerat. Ingen følelser involvert såvidt jeg vet. Men de siste gangene vi har møttes har han kysset meg endel i panna, og på leggene mine når vi kjører misjonæren med beina mine over skuldrene hans. Jeg er ikke vant til så mye kjærtegning med FF’s, har jeg grunn til å være stressa? Hvordan er det med dere andre, er det noen uskrevne regler dere følger? 

Anonymkode: bf06f...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger med en kamerat. Ingen følelser involvert såvidt jeg vet. Men de siste gangene vi har møttes har han kysset meg endel i panna, og på leggene mine når vi kjører misjonæren med beina mine over skuldrene hans. Jeg er ikke vant til så mye kjærtegning med FF’s, har jeg grunn til å være stressa? Hvordan er det med dere andre, er det noen uskrevne regler dere følger? 

Kysser dere ikke normalt? 

Har en jeg har vært med og vi kysser, men ikke sånn. Ligger i armkroken og han overnatter. Reiser dagen etter og har egentlig ikke noe kontakt i mellom. 

Anonymkode: 61c49...5a1

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Men er dere ikke redd for å få følelser med for mye kosing? Jeg har ikke det kosebehovet, det har jeg kun hatt med kjærester jeg var skikkelig forelska i. Jeg kysser jo med ff’en min, men det blir ikke så mye lidenskapelig råklining når jeg tenker meg om.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...