Leo-girl Skrevet 20. august 2002 #1 Skrevet 20. august 2002 Hei, Jeg var til Ultralyd på Oslo City Legesenter i går. Bare fordi vi var veldig nyskjerrige på å se om alt sto bra til. Ville bare si til dere andre som tenker på privat UL at der fikk vi ikke med oss et lite bilde en gang. Jeg hadde ringt på forhånd å snakket med hun i resepsjonen og hun sa man fikk en utskrift. Men så viste det seg at det ikke gikk på det aparatet de hadde. Så dere kan jo tenke dere hvor skuffet jeg ble over å gå tomhendt derifra....! Men alt sto bra til med nurket og det er jo i bunn og grunn det viktigste. Så hjerteaktivitet å greier. Kjempe stas. Er det grunn til å være litt ekstra beroliget når man har sett hjerteaktiviteten??? Har aldri hatt noen aborter tidligere, men man er jo litt engstelig de første 12 ukene. Klem fra Lille nurket 7+6 og
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2002 #2 Skrevet 20. august 2002 Ikke får å uroe noen, men jeg har også vært på UL på Oslo City Legesenter og fikk vite at alt var i skjønneste orden, .... mens jeg i virkeligheten var gravid utenfor livmoren. Det var siste gang jeg var på et privat legesenter. nero
Romle Skrevet 20. august 2002 #3 Skrevet 20. august 2002 Oj :o Jeg har vært på Oslo City for å undersøke om jeg hadde EL. Følte meg veldig godt tatt vare på, men nå be jeg nesten litt engstlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå