Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Heisann! Dette er sikkert et VEEEELDIG dumt spørsmål, men jeg lurer, så der for spør jeg! - Kan man bli gravid dersom man får i seg sæd ved oralsex? Altså, dersom du svelger sæd, blir man gravid av det?
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Unnskyld meg, men ja det var et forferdelig dumt spørsmål. Er du gammel nok til å ha oralsex, så bør du også være gammel nok til å kunne svare på det spørsmålet selv.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Regner med at 19 år eg gammelt nokk...men jeg har jo ikke spurt meg rundt flr, så da gjorde jeg det nå da!
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Seksualundervisningen på skolen skal vel ta for seg slike ting også eller? Jaja, uansett så er det komplett umulig å bli gravid ved oralsex.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Synes Madam Felle er veldig stygg med deg nå. :trøste: Det er mange som ikke har fått seksualundervisning på skolen, vi fikk dessverre ikke noe informasjon om sex da jeg gikk på barne-/ungdomsskolen.
Gjest kødde-avslører Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Heisann! Dette er sikkert et VEEEELDIG dumt spørsmål, men jeg lurer, så der for spør jeg! - Kan man bli gravid dersom man får i seg sæd ved oralsex? Altså, dersom du svelger sæd, blir man gravid av det? Dette er bare kødd. Ikke gå i fella, folkens!
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2005 #7 Skrevet 21. mars 2005 fitta er en blindgate, halsen din går en annen vei så nei.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #8 Skrevet 21. mars 2005 Jeg var syk den uka vi hadde seksualundervisning på skolen.... Men jeg lærte meg en del gjennom internett hjemme den uka likevel, hehehe!!!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #9 Skrevet 21. mars 2005 Det finnes heller ikke noe vitenskapelig belegg for at analsex gir drittunger. Men det spekuleres mye i Gjestemiljøene.
Tekumseeh Skrevet 22. mars 2005 #10 Skrevet 22. mars 2005 Hvis trådstarteren er seriøs: NEI, DET GÅR IKKE AN Å BLI GRAVID VED Å SVELGE SÆD!!!
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2005 #11 Skrevet 23. mars 2005 Det finnes heller ikke noe vitenskapelig belegg for at analsex gir drittunger. Men det spekuleres mye i Gjestemiljøene. Ti hi hi!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 23. mars 2005 #12 Skrevet 23. mars 2005 Det som kan være et problem ved oralsex, er hvis man skulle være så uheldig å få sæd i nesa. Kjenner til flere tilfeller av snørrunger som ikke kan komme av noe annet.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #13 Skrevet 24. mars 2005 ja, trådstarter er seriøs... er skuffet over kvinneguiden. Trodde dette var et forum der det var lov å spør, uten å få så mange sarkastiske bemerkninger tilbake. den gang ei...
Gjest Annen gjest Skrevet 24. mars 2005 #14 Skrevet 24. mars 2005 Nei, man kan IKKE bli gravid ved oralsex. Svelger man, havner det jo i fordøyelses-systemet, som er fullstendig avskåret fra....øh... forplantningssystemet. Man kan derfor heller ikke bli gravid ved analsex. Heller ikke ved at mannen spruter PÅ deg, eller putter fingrer med sæd på inni deg. Han må sprute INNI. Hilsen annen gjest, som synes trådstarter fortjener et seriøst svar. Det er hver sin gang å lure på "dumme" ting, folkens!
Brunhilde Skrevet 25. mars 2005 #15 Skrevet 25. mars 2005 Hvis trådstarteren er seriøs: NEI' date=' DET GÅR IKKE AN Å BLI GRAVID VED Å SVELGE SÆD!!![/quote'] Hvis trådstarteren derimot er useriøs: JA, DET GÅR GODT AN Å BLI GRAVID VED Å SVELGE SÆD!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 25. mars 2005 #16 Skrevet 25. mars 2005 ja, trådstarter er seriøs... er skuffet over kvinneguiden. Trodde dette var et forum der det var lov å spør, uten å få så mange sarkastiske bemerkninger tilbake. den gang ei... Må faktisk si jeg er sjokkert over at en 19 åring IKKE har såpass peiling på kroppen sin, at hun må spørre om noe slikt. Om en ikke har lært det på skolen, så finnes internett, og der kan en få svar på alt mulig. Så beklager, men det spørsmålet ble for dumt for meg
Gjest manic Skrevet 25. mars 2005 #17 Skrevet 25. mars 2005 Dette må jo være tull! Spørsmålet er jo en klassiker når man skal gjøre narr av slike spørrespalter i ungdomsblad
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #18 Skrevet 25. mars 2005 Men man kan faktisk bli tjukk av det, for sæd inneholder mange kalorier Seriøst, kan jo være at dette er en gjest som kommer fra et annet land som ikke har fått informasjon som for oss er en selvfølge, selv om jeg hadde litt problemer med å ta det seriøst, så er det jo mulig. Så om det er slik så unnskyld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå