AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Harry og Meghan er nå gravide- gratulerer så mye til de 💕 Noe som slår meg, er at det virker som ingen kongelige har problemer med å bli gravide. Er det tilfeldig? Eller er det kanskje ikke tilfelle? Synes alltid bany- nyheter kommer få måneder etter bryllupet. Anonymkode: fb3ba...4e1 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Kjøpt og betalt på klinikken... Anonymkode: bb4db...200
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpt og betalt på klinikken... Anonymkode: bb4db...200 Ja er det jeg lurer på, settes det i gang prøverør med en gang, eller har de alle flaks og blir gravide nærmest umiddelbart? Anonymkode: fb3ba...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Godt spørsmål, vi vet jo at kvinnens viktigste jobb som kongelig er å føde en arving eller tre. Anonymkode: a272d...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 Det gikk nesten 2 år fra bryllupet til William og Kate ble foreldre. Anonymkode: bd5d3...200 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #7 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Harry og Meghan er nå gravide- gratulerer så mye til de 💕 Noe som slår meg, er at det virker som ingen kongelige har problemer med å bli gravide. Er det tilfeldig? Eller er det kanskje ikke tilfelle? Synes alltid bany- nyheter kommer få måneder etter bryllupet. Anonymkode: fb3ba...4e1 Det blir bok tester ut før bryllup Anonymkode: cae3e...d11
Aragorn ll Elessar Skrevet 15. oktober 2018 #8 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål, vi vet jo at kvinnens viktigste jobb som kongelig er å føde en arving eller tre. Anonymkode: a272d...c4f Ja for hun som er gift med tronearvingen. Ikke for de andre.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 Kan komme på flere kongelige som ikke har eller ikke fikk barn, som Fabiola og Baudouin i Belgia (hun mistet flere ganger), Guillaume og Stephanie i Luxembourg (gift i seks år), og Nikolaos og Tatiana av Hellas og Danmark (gift i åtte år). Mistenker flere andre kongelige par for å ha fått litt hjelp, men det får være deres sak. Anonymkode: c4d39...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 Det hevdes jo bl.a at Haakon og Maud ikke kunne få barn og at det slett ikke var de som var de virkelige foreldrene til Olav... Anonymkode: 94c72...c66
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan komme på flere kongelige som ikke har eller ikke fikk barn, som Fabiola og Baudouin i Belgia (hun mistet flere ganger), Guillaume og Stephanie i Luxembourg (gift i seks år), og Nikolaos og Tatiana av Hellas og Danmark (gift i åtte år). Anonymkode: c4d39...b2a Hva de kongelige får hjelp til eller ikke, har jeg ikke fundert så mye på, men jeg er mektig imponert over deg som sitter inne med slik kunnskap i det daglige. Anonymkode: 30ee8...f6b 10
Antoinette Skrevet 16. oktober 2018 #13 Skrevet 16. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hevdes jo bl.a at Haakon og Maud ikke kunne få barn og at det slett ikke var de som var de virkelige foreldrene til Olav... Anonymkode: 94c72...c66 Som senere har blitt avvist. Dette var noe Bomann Larsen brukte for å få publisitet om boken sin. Han skrev også at Olav V vurderte nazismen og å overgi Norge til tyskerne. Noe som heller aldri skjedde. 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #14 Skrevet 16. oktober 2018 8 minutter siden, Antoinette skrev: Som senere har blitt avvist. Dette var noe Bomann Larsen brukte for å få publisitet om boken sin. Han skrev også at Olav V vurderte nazismen og å overgi Norge til tyskerne. Noe som heller aldri skjedde. Det er ikke bare han som har hevdet dette og selvfølgelig er det blitt avvist. Men det er jo egentlig bare å se på Haakon og Maud og Olav for å skjønne at det er noe som ikke stemmer der... Anonymkode: 94c72...c66
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #15 Skrevet 16. oktober 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva de kongelige får hjelp til eller ikke, har jeg ikke fundert så mye på, men jeg er mektig imponert over deg som sitter inne med slik kunnskap i det daglige. Anonymkode: 30ee8...f6b Jeg er mektig imponert over at du tok deg tid til å gå inn på denne tråden å svare, et negativt svar, enda du påstår at dette ikke er interessant for deg i det hele tatt. Anonymkode: 4e584...c6a 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #16 Skrevet 16. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja er det jeg lurer på, settes det i gang prøverør med en gang, eller har de alle flaks og blir gravide nærmest umiddelbart? Anonymkode: fb3ba...4e1 Med tanke på alderen hennes vil jeg tro de enten har starter lenge før bryllup eller prøverør. Anonymkode: bb4db...200
frk.Sanna Skrevet 16. oktober 2018 #17 Skrevet 16. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på alderen hennes vil jeg tro de enten har starter lenge før bryllup eller prøverør. Anonymkode: bb4db...200 Dette blir jo bare synsing. Er jo en del som blir rask gravid i slutten av 30 årene også☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #18 Skrevet 16. oktober 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Hva de kongelige får hjelp til eller ikke, har jeg ikke fundert så mye på, men jeg er mektig imponert over deg som sitter inne med slik kunnskap i det daglige. Anonymkode: 30ee8...f6b Velger å ta dette som et kompliment, selv om det neppe var ment slik For de av oss som følger litt med på de europeiske kongehusene er dette allmennkunnskap, på lik linje med at andre har kunnskap om f.eks. sportsutøvere. Når man i tillegg er god på navn er det en enkel kunnskap å bære. Anonymkode: c4d39...b2a 5
Gjest Albbas Skrevet 17. oktober 2018 #19 Skrevet 17. oktober 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Med tanke på alderen hennes vil jeg tro de enten har starter lenge før bryllup eller prøverør. Anonymkode: bb4db...200 Det er jo ikke slik at prøverør er en vidunderløsning som går superkjapt...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #20 Skrevet 17. oktober 2018 Det har jeg også lurt på😂😂 Hvor stressende må det ikke være å bli gift og kjenne en forventning fra hele landet/Europa/verden på at man skal bli gravid! Anonymkode: dc5cd...8fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå