Gå til innhold

Har ikke kongelige fertilitets- problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harry og Meghan er nå gravide- gratulerer så mye til de 💕 Noe som slår meg, er at det virker som ingen kongelige har problemer med å bli gravide. Er det tilfeldig? Eller er det kanskje ikke tilfelle? 

Synes alltid bany- nyheter kommer få måneder etter bryllupet.

Anonymkode: fb3ba...4e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

• Liker 1
Skrevet

Kjøpt og betalt på klinikken... 

Anonymkode: bb4db...200

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt og betalt på klinikken... 

Ja er det jeg lurer på, settes det i gang prøverør med en gang, eller har de alle flaks og blir gravide nærmest umiddelbart? 

• Liker 1
Skrevet

Godt spørsmål, vi vet jo at kvinnens viktigste jobb som kongelig er å føde en arving eller tre. 

Anonymkode: a272d...c4f

• Liker 2
Skrevet

Det gikk nesten 2 år fra bryllupet til William og Kate ble foreldre.

Anonymkode: bd5d3...200

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Harry og Meghan er nå gravide- gratulerer så mye til de 💕 Noe som slår meg, er at det virker som ingen kongelige har problemer med å bli gravide. Er det tilfeldig? Eller er det kanskje ikke tilfelle? 

Synes alltid bany- nyheter kommer få måneder etter bryllupet.

Det blir bok tester ut før bryllup

Anonymkode: cae3e...d11

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål, vi vet jo at kvinnens viktigste jobb som kongelig er å føde en arving eller tre. 

Anonymkode: a272d...c4f

Ja for hun som er gift med tronearvingen. Ikke for de andre.

Skrevet

Kan komme på flere kongelige som ikke har eller ikke fikk barn, som Fabiola og Baudouin i Belgia (hun mistet flere ganger), Guillaume og Stephanie i Luxembourg (gift i seks år), og Nikolaos og Tatiana av Hellas og Danmark (gift i åtte år).

Mistenker flere andre kongelige par for å ha fått litt hjelp, men det får være deres sak. 

Anonymkode: c4d39...b2a

• Liker 1
Skrevet

Det hevdes jo bl.a at Haakon og Maud ikke kunne få barn og at det slett ikke var de som var de virkelige foreldrene til Olav...

Anonymkode: 94c72...c66

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan komme på flere kongelige som ikke har eller ikke fikk barn, som Fabiola og Baudouin i Belgia (hun mistet flere ganger), Guillaume og Stephanie i Luxembourg (gift i seks år), og Nikolaos og Tatiana av Hellas og Danmark (gift i åtte år).

Hva de kongelige får hjelp til eller ikke, har jeg ikke fundert så mye på, men jeg er mektig imponert over deg som sitter inne med slik kunnskap i det daglige.

Anonymkode: 30ee8...f6b

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hevdes jo bl.a at Haakon og Maud ikke kunne få barn og at det slett ikke var de som var de virkelige foreldrene til Olav...

Som senere har blitt avvist. Dette var noe Bomann Larsen brukte for å få publisitet om boken sin. Han skrev også at Olav V vurderte nazismen og å overgi Norge til tyskerne. Noe som heller aldri skjedde. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Antoinette skrev:

Som senere har blitt avvist. Dette var noe Bomann Larsen brukte for å få publisitet om boken sin. Han skrev også at Olav V vurderte nazismen og å overgi Norge til tyskerne. Noe som heller aldri skjedde. 

Det er ikke bare han som har hevdet dette og selvfølgelig er det blitt avvist. Men det er jo egentlig bare å se på Haakon og Maud og Olav for å skjønne at det er noe som ikke stemmer der...

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva de kongelige får hjelp til eller ikke, har jeg ikke fundert så mye på, men jeg er mektig imponert over deg som sitter inne med slik kunnskap i det daglige.

Jeg er mektig imponert over at du tok deg tid til å gå inn på denne tråden å svare, et negativt svar, enda du påstår at dette ikke er interessant for deg i det hele tatt.

Anonymkode: 4e584...c6a

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er det jeg lurer på, settes det i gang prøverør med en gang, eller har de alle flaks og blir gravide nærmest umiddelbart? 

Med tanke på alderen hennes vil jeg tro de enten har starter lenge før bryllup eller prøverør. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på alderen hennes vil jeg tro de enten har starter lenge før bryllup eller prøverør. 

Dette blir jo bare synsing. Er jo en del som blir rask gravid i slutten av 30 årene også☺️

• Liker 3
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Velger å ta dette som et kompliment, selv om det neppe var ment slik ;) For de av oss som følger litt med på de europeiske kongehusene er dette allmennkunnskap, på lik linje med at andre har kunnskap om f.eks. sportsutøvere. Når man i tillegg er god på navn er det en enkel kunnskap å bære. :)

• Liker 5
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo ikke slik at prøverør er en vidunderløsning som går superkjapt... 

Skrevet

Det har jeg også lurt på😂😂

Hvor stressende må det ikke være å bli gift og kjenne en forventning fra hele landet/Europa/verden på at man skal bli gravid! 

Anonymkode: dc5cd...8fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...