AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Med tanke på at vi har gratis grunnskole og videregående, får lett lån til videreutdnning og alt egentlig. Det er egentlig veldig lett å komme seg opp her. Men jeg har alltid blitt fortalt så mye dette med å gi penger til folk. Føler man liksom er naiv om man bare gir litt penger eller støtte til noen som trenger det. Jeg vet det er litt naivt å gå rundt og gi penger til alle som spør om det. Jeg gjør heller ikke det, men poenget er at jeg føler at folk er ekstremt redde for å miste penger rett og slett. For å miste det materialistiske. Når jeg vitner hva folk må slite med, sykdommer, fattigdom (uflaks) og folk som må ut i krig...så ser man Hollywood fruene på tv ved siden av. Skjemmes de ikke litt? Jeg vil ikke ha en verden av krig og fattigdom, men det virker som alle streber etter et Hollywoodliv, hvis jeg skal sette det på spissen da... Alle sier nok ja til god økonomi, jeg også. den er grei nok. men jeg føler nesten folk går og venter på at jeg skal bli noe stort. slik som alle skal i dag. føler det er litt ensomt. Anonymkode: 67929...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå