Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ønsker å få en rose tatovert, og lurer på om noen vet ca. pris? Skjønner at alle studioer tar forskjellig pris, og at det vil variere, men er mer ute etter ca pris så jeg har en liten tanke om prisen. 

Størrelsen er ca lik som på bildet

Relatert bilde

Anonymkode: a3ddd...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6-8000 

Anonymkode: 5c0bc...5e0

Skrevet

Jeg tipper 5000

Anonymkode: 8d5ad...2ee

Skrevet

Håper du ikke har tenkt å ta den der, for det kan bli en vissen rose med tiden. Er et område som forandrer seg stort hos mange kvinner. For min del hadde vel bare stilken vært synlig nå, selv om jeg en gang hadde perfekt små bryster. :)

Anonymkode: 70d62...69b

• Liker 1
Skrevet

Tipper 4-5000 jeg :)

Skrevet

Det er faktisk helt håpløst å skulle gjette prisen på det, for vi aner ikke hvilken tattovør du vil ta den hos. Det kan være alt fra 3500,- - 8000,-.

Er det lærling, fast tattovør, er det en kjent tattovør? Etc. etc.

Skrevet

2000kr kanskje. 

Men for all del, ta hos lærling. De prisene over her er jo sinnsyke!! Hvorfor betale så mye for en tatovering? Jeg hadde aldri tatovert meg hvis det ikke var mulig å ta det hos lærling 

Skrevet
1 minutt siden, Summ skrev:

2000kr kanskje. 

Men for all del, ta hos lærling. De prisene over her er jo sinnsyke!! Hvorfor betale så mye for en tatovering? Jeg hadde aldri tatovert meg hvis det ikke var mulig å ta det hos lærling 

Og jeg ville aldri latt noen «øve seg» på meg i form av noe jeg skal bære med meg resten av livet. Slik jeg ser det er pris det siste man ser på når man velger tatovør. 

• Liker 3
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)
På 15.10.2018 den 22.04, AnonymBruker skrev:
Endret av HanenIFlokken
Skrevet
19 minutter siden, Sirinna skrev:

Og jeg ville aldri latt noen «øve seg» på meg i form av noe jeg skal bære med meg resten av livet. Slik jeg ser det er pris det siste man ser på når man velger tatovør. 

Husk at læringer er veldig forskjellige. Noen som har tatovert en stund, men fortsatt er lærling kan fint ta en slik tattovering.

Skrevet
Akkurat nå, Fireflies skrev:

Husk at læringer er veldig forskjellige. Noen som har tatovert en stund, men fortsatt er lærling kan fint ta en slik tattovering.

Er ikke en sjans jeg ville vært villig til å ta. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirinna skrev:

Er ikke en sjans jeg ville vært villig til å ta. 

Hvert sitt valgt, jeg har tatt veldig fine tattoveringer hos lærlinger. Den første var ganske enkel fordi lærlingen var ny, de neste var litt mer komplisert ettersom lærlingen hadde holdt på en stund.

Jeg sørget for å ta hos en lærling hvor jeg visste hvem fagtattovøren var.

Skrevet
7 timer siden, Summ skrev:

2000kr kanskje. 

Skrekkelig  å anbefale noe sånt!!! Jeg tok hos lærling som 18 åring pga pengemangel og har en stor avlang sort klatt ingen kan tyde i dag, angrer sååååååå bittert . Blekket skle utover så kantene er ikke engang jevne 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrekkelig  å anbefale noe sånt!!! Jeg tok hos lærling som 18 åring pga pengemangel og har en stor avlang sort klatt ingen kan tyde i dag, angrer sååååååå bittert . Blekket skle utover så kantene er ikke engang jevne 

Hvor mange år siden er dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...