AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Hei! Jeg ønsker å få en rose tatovert, og lurer på om noen vet ca. pris? Skjønner at alle studioer tar forskjellig pris, og at det vil variere, men er mer ute etter ca pris så jeg har en liten tanke om prisen. Størrelsen er ca lik som på bildet Anonymkode: a3ddd...183
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg tipper 5000 Anonymkode: 8d5ad...2ee
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Håper du ikke har tenkt å ta den der, for det kan bli en vissen rose med tiden. Er et område som forandrer seg stort hos mange kvinner. For min del hadde vel bare stilken vært synlig nå, selv om jeg en gang hadde perfekt små bryster. Anonymkode: 70d62...69b 1
Fireflies Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 Det er faktisk helt håpløst å skulle gjette prisen på det, for vi aner ikke hvilken tattovør du vil ta den hos. Det kan være alt fra 3500,- - 8000,-. Er det lærling, fast tattovør, er det en kjent tattovør? Etc. etc.
Summ Skrevet 15. oktober 2018 #7 Skrevet 15. oktober 2018 2000kr kanskje. Men for all del, ta hos lærling. De prisene over her er jo sinnsyke!! Hvorfor betale så mye for en tatovering? Jeg hadde aldri tatovert meg hvis det ikke var mulig å ta det hos lærling
Sirinna Skrevet 15. oktober 2018 #8 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, Summ skrev: 2000kr kanskje. Men for all del, ta hos lærling. De prisene over her er jo sinnsyke!! Hvorfor betale så mye for en tatovering? Jeg hadde aldri tatovert meg hvis det ikke var mulig å ta det hos lærling Og jeg ville aldri latt noen «øve seg» på meg i form av noe jeg skal bære med meg resten av livet. Slik jeg ser det er pris det siste man ser på når man velger tatovør. 3
Gjest HanenIFlokken Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 (endret) På 15.10.2018 den 22.04, AnonymBruker skrev: . Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
Fireflies Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 19 minutter siden, Sirinna skrev: Og jeg ville aldri latt noen «øve seg» på meg i form av noe jeg skal bære med meg resten av livet. Slik jeg ser det er pris det siste man ser på når man velger tatovør. Husk at læringer er veldig forskjellige. Noen som har tatovert en stund, men fortsatt er lærling kan fint ta en slik tattovering.
Sirinna Skrevet 15. oktober 2018 #11 Skrevet 15. oktober 2018 Akkurat nå, Fireflies skrev: Husk at læringer er veldig forskjellige. Noen som har tatovert en stund, men fortsatt er lærling kan fint ta en slik tattovering. Er ikke en sjans jeg ville vært villig til å ta. 1
Fireflies Skrevet 15. oktober 2018 #12 Skrevet 15. oktober 2018 Akkurat nå, Sirinna skrev: Er ikke en sjans jeg ville vært villig til å ta. Hvert sitt valgt, jeg har tatt veldig fine tattoveringer hos lærlinger. Den første var ganske enkel fordi lærlingen var ny, de neste var litt mer komplisert ettersom lærlingen hadde holdt på en stund. Jeg sørget for å ta hos en lærling hvor jeg visste hvem fagtattovøren var.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #13 Skrevet 16. oktober 2018 7 timer siden, Summ skrev: 2000kr kanskje. Men for all del, ta hos lærling. De prisene over her er jo sinnsyke!! Hvorfor betale så mye for en tatovering? Jeg hadde aldri tatovert meg hvis det ikke var mulig å ta det hos lærling Skrekkelig å anbefale noe sånt!!! Jeg tok hos lærling som 18 åring pga pengemangel og har en stor avlang sort klatt ingen kan tyde i dag, angrer sååååååå bittert . Blekket skle utover så kantene er ikke engang jevne Anonymkode: 5c0bc...5e0 1
Summ Skrevet 16. oktober 2018 #14 Skrevet 16. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrekkelig å anbefale noe sånt!!! Jeg tok hos lærling som 18 åring pga pengemangel og har en stor avlang sort klatt ingen kan tyde i dag, angrer sååååååå bittert . Blekket skle utover så kantene er ikke engang jevne Anonymkode: 5c0bc...5e0 Hvor mange år siden er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå