Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere begynte prøvingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig :)

mannen og jeg hadde vært sammen nesten 1 år, nå vært sammen 3 og fortsatt ingen barn...

Anonymkode: 3eaab...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i to år og tre måneder. Datet litt lenger enn det.

Jeg har et barn på snart 6 år fra før.

Anonymkode: 8e357...aa5

Skrevet

Gift i 4 år, så prøvde vi og har nå en liten på 6 mnd. Vi er unge og ville ikke ha barn før vi hadde vært sammen og opplevd det vi ønsket! 🙂 

Anonymkode: e1b38...1e5

Skrevet

Vært kjærester i 3 år, startet prøvingen i fjord sommer. Ikke lyktes ennå.

Skrevet

Hadde vært sammen i 2 år, nettopp flyttet sammen når vi begynte prøvingen, men det tok 1 år før jeg ble gravid da.

Anonymkode: 6ae12...1b1

Skrevet

Vi var sammen 3 år før vi begynte prøvingen. Ett år etter bryllupet vårt. Nå har vi en liten gutt. 

Skrevet

12 år. Vi ble enige om å gå videre i samlivet , og jeg ble gravid kort tid etter bestemmelsen. Før dette var det ikke snakk om barn i det hele tatt og levde fullverdig og bekymringsfritt  liv som frivillig barnløse.

• Liker 1
Skrevet

Vi var sammen i fire år og noen måneder før vi bestemte oss for å prøve. Når babyen blir født har vi vært sammen i fem år.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 2 år, tok 1 år å bli gravide :) Når han kommer så er det bare noen måneder til vi har vært sammen 4 år☺️

Anonymkode: bdd8e...70e

Skrevet

Var sammen 5 år, gift i ett av dem. Men vi ventet pga alder da, vi var bare 20 og 22 når vi møttest. Hadde derfor tid til både reise, opplevelser, bryllup og kos :) Hadde vi vært 35 når vi møttest hadde vi nok ikke drøyet det så lenge!

Anonymkode: 27ff2...8f6

Skrevet

Vi ble sammen i begynnelsen av 20-årene, giftet oss rundt 30, og begynte å prøve i sommer (da hadde vi vært sammen i... 11 år blir det vel). Har vel alltid sett for oss barn en gang i framtiden, men bodde mange år i utlandet der det egentlig ikke var tema på grunn av manglende permisjonsordninger + vi hadde ikke hastverk. Nå er vi tilbake og ting er mer på plass med jobb etc., pluss vi blir jo ikke yngre - så håper ting klaffer snart ☺️ (Ble gravid PP1 i juli, men det endte i SA for noen uker siden - kommer til å forsette å prøve neste syklus.)

Anonymkode: 22032...fbd

Skrevet

Vi begynte å prøve uten å være kjærester. Begge ønsket hverandre. Nå har vi vært sammen noen mnd og prøver fortsatt ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...