Gå til innhold

Fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fantaserer som regel om at jeg er en kåt 17-18 åring og at samboeren min er min ca. 30 Fysikklærer og at vi har sex i naturfag lager rommet. Er dette en fryktelig stygg fantasi? Da jeg gjorde en søk på google og ville finne en fortelling fant jeg bare historier om lærere dømt for overgrep og tragiske incest historier.

Burde jeg få ris for å ha slike fantasier :ler: , er det noe galt med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du fått ris for det så hadde vel enda en av dine fantasier gått i oppfyllelse :wink:

Skrevet

Alle har jo egene fantasier på det området, så hvorfor ikke?

Gjest fantazia
Skrevet
Jeg fantaserer som regel om at jeg er en kåt 17-18 åring og at samboeren min er min ca. 30 Fysikklærer og at vi har sex i naturfag lager rommet. Er dette en fryktelig stygg fantasi? Da jeg gjorde en søk på google og ville finne en fortelling fant jeg bare historier om lærere dømt for overgrep og tragiske incest historier.

Burde jeg få ris for å ha slike fantasier :ler: , er det noe galt med det?

Dette er en fantasi som er godt innenfor normalen. I og for seg, så er alle fantasier normale, selv de mest perverse og i det virkelige liv ulovlige, hvis de bare de ulovlige forblir fantasier.

Skrevet

Syntes nå ikke fantasien din var noe stygg iallefall :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fysikklærer??

Hvorfor ikke en mattelærer?

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke fantasien din var noe rar eller stygg, jeg! Syns det var en kjempefin fantasi, jeg. Du skulle bare ha visst hva som foregår oppi hodet mitt!!! :wink:

Skrevet

Min sterkeste fantasi er å oppdage et annet par på en øde varm strand, som har sex.

Dette inspirerer meg og kona til å ha sex noen få meter unna, slik at vi ser hverandre.

Noen ganger er fantasien slik at vi er paret som blir oppdaget.

En annen fantasi, som jeg har, men som kona syntes var sexy er som følger: Innledningen er ikke fantasi!

Vi er naturister, og vi har en venninne som også er naturist og som jobber som fotograf.

Fantasien er slik at vi alle tre ligger nakne og soler oss, og vår venninne tar noen strandbilder.

Det hele fortsetter med at vår venninne ønsker å ta noen forsiktige kjærlighetsbilder av oss.

Etterhvert ender det med at hun tar masse bilder av oss mens vi elsker. Alt fra forspill, oralsex og helt fram til forevigelsen av våre orgasmer.

Fantasier og drømmer er viktige i sexlivet, men jeg tror nok at det som oftest ville være viktig å skille mellom fantasi og virkelighet.

Skrevet

Du har en typisk fantasi. Tror at over 80 % har hatt slike fantasier. Men de fleste av oss glemmer dem når vi er ferdige med skolegang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...