Gå til innhold

Sutting på pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 16.10.2018 den 9.07, Hillbill skrev:

Sutting var da et litt ekkelt ord å bruke i denne sammenhengen...

Mitt inntrykk er nok at gutta får mere tenning av å kose med bryster enn damene selv gjør når vi koser med dem.

Selv tenner jeg veldig på å kose med dem. Stryke, kysse og suge litt forsiktig på vortene...  Så damer, med mindre dere synes det er direkte ekkelt, la oss ha gleden i det miste av og til. 

Det stemmer nok for noen, men for min del så kan jeg nesten nå orgasme bare av lek med brystvortene.

Jeg leker gjerne med dem selv for økt nytelse når han slikker meg, eller når jeg ligger i sofaen alene og er litt småkåt og bygger opp til onani. Alle kvinner er vel kjent med at det dunker i skrittet når man er kåt, klitoris og skjede er sultne og det blir nesten litt pinsel om ingen tar seg av det snart. Jeg får samme fysiske kåthetsfølelse i brystvortene. Er nok også ofte veldig rask med å flekke av meg topp og BH uten å ta av meg buksene, i håp om at vi skal bruke masse tid på pupp før det går lenger sørover :nigo:

Anonymkode: 2ccf1...3c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKER det. Puppene mine tar meg rett til orgasme 😍

Anonymkode: c6fda...031

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble kåt bare av overskriften. Elsker å bli sugd på puppene, og elsker å suge pupper.

Anonymkode: 6d71f...267

• Liker 2
Skrevet

Kona mi har veldig store bryster med store og følsomme brystvorter. Hun elsker å få disse slikket og sugd (forsiktig) på.

Det er ikke uvanlig at vi ender opp i sofaen nesten i ammepositur hvor jeg har hodet i fanget hennes og hun veksler på å putte brystvortene i munnen min. Dette kan pågå i timer, helt til hun omtrent river av meg klærne.

Dette har utviklet seg gradvis i snart tjuefem år, og jeg synes kanskje det var litt merkelig å skulle «amme» henne i starten, men så lenge det ga henne så mye så gjorde jeg det selvsagt. Eneste gangene jeg ikke har gjort det er når hun har hatt melk.

Vi har et aktivt og rikholdig sexliv og denne «øvelsen» forekommer mange ganger i uka (ikke i timer hver gang da) Men hun bruker faktisk tidvis amme-bh for å kunne forenkle tilgangen 😁

Jeg har lært meg å like det...kanskje ikke det som tenner meg mest, men det er både koselig og nært.

Anonymkode: 9e9ab...03a

• Liker 1
Skrevet

Nei uff , hadde typen min begynt med det hadde han aldri fått komt nært puppene mine igjen.. Han får susse og ta på selve puppen , men vil helst ikke ha noe "nippelkos" av typen så lenge det er matfatet til babyen vår... 😂😂 

Anonymkode: a7b2d...ec1

Gjest Overrasket
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Det stemmer nok for noen, men for min del så kan jeg nesten nå orgasme bare av lek med brystvortene.

Jeg leker gjerne med dem selv for økt nytelse når han slikker meg, eller når jeg ligger i sofaen alene og er litt småkåt og bygger opp til onani. Alle kvinner er vel kjent med at det dunker i skrittet når man er kåt, klitoris og skjede er sultne og det blir nesten litt pinsel om ingen tar seg av det snart. Jeg får samme fysiske kåthetsfølelse i brystvortene. Er nok også ofte veldig rask med å flekke av meg topp og BH uten å ta av meg buksene, i håp om at vi skal bruke masse tid på pupp før det går lenger sørover :nigo:

23 hours ago, AnonymBruker said:

ELSKER det. Puppene mine tar meg rett til orgasme 😍

Anonymkode: c6fda...031

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ble kåt bare av overskriften. Elsker å bli sugd på puppene, og elsker å suge pupper.

Anonymkode: 6d71f...267

:nordvesta:

Skrevet

Blir også veldig tent når mannen tar på, slikker og suger forsiktig på bryster og nipplene. Det føles kjempe deilig og jeg blir meget kåt av det. Kaller det ikke sutting da - det blir feil. 

Kvinne33

Anonymkode: 18bd2...176

• Liker 1
Skrevet
På 17.10.2018 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg digger også å leke med puppene mine. Nyter å dra i brystvortene, og synes noe av det beste som finnes er når mannen biter dem og er litt hardhendt. 👅

Anonymkode: 7e951...9a8

• Liker 2
Skrevet

Har aldri vært spesielt opptatt av pupper, men slikker av og til brystvortene som en del av alt det andre, men det gir meg mer å  slikke feks innsiden av lårene.

Skrevet

Blir veldig tent når samboer slikker, suger, biter og koser med brystvortene mine, synes nesten det er deiligere enn å bli slikket.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Altså jeg likte det veldig godt frem til jeg fikk mitt første barn. Har alltid vært kjempefølsom der. Pleide å gjøre meg kjempekåt.

Nå blir jeg bare liggende å se fascinert på samboeren min når han gjør det mens tankene mine går noe i denne duren: "han er ikke noe barn", "er det fordi han har mommy issues?", "kanskje det bare er fordi det minner han om en tid hvor alt var trygt og godt", "det kiler", "ville jeg også likt å sutte på pupper kanskje? Ville jeg følt meg ekstra trygg da? Hvordan er det egentlig?", "au!". Noen ganger blir jeg også litt aggressiv av at han gjør det, har ammet i 2,5år i strekk nå, og puppene mine lengter skikkelig etter litt space. Puppesutting har nok endt opp som en av de tingene jeg ikke helt forstår hvorfor menn gjør - men samboeren min liker det, og jeg skal ikke ruinere det for han med å dele tankene mine om det 😂

Endret av heipådegsann
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...