Gå til innhold

Sutting på pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som ikke liker å bli «suttet» på puppene? Hvorfor er menn så opptatt av det..

Anonymkode: 3e145...74b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri likt det. Aldri skjønt greien

• Liker 2
Skrevet

Det har gitt meg noe heller

Anonymkode: eca93...44f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som ikke liker å bli «suttet» på puppene? Hvorfor er menn så opptatt av det..

Alle menn? 

Anonymkode: 44479...96e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn? 

Anonymkode: 44479...96e

Nei men de fleste jeg har «vært borti»

Skrevet

Aldri likt at noen gjør det

Anonymkode: 5069a...b5c

• Liker 2
Skrevet

Når du kaller det sutting så får jeg også litt avsmak :fnise:

Men jeg liker jo godt slikking og lett suging på brystvortene jeg, eller generelt lek med dem. For meg er det en erogen sone. Eneste jeg ikke liker er når det er for hardt, jeg har vært med de som har vridd på dem til det blir brannsår og sugd til det blir blåmerker. Be gentle ;) 

Opplever forøvrig ikke at alle menn er så opptatt av det, dessverre egentlig kanskje et fåtall. Mye knaing av pupp, men ofte for lite tunge på brystvorte.

Anonymkode: 2ccf1...3c8

• Liker 14
Skrevet

Jeg får absolutt ingenting ut av det. Kjenner stort sett ingenting. Et lite knips, da kjenner jeg noe (men om det er godt 😅😅), men myk slikking... ingenting.

Når det er sagt så er jo allting i senga om nytelse for begge parter, og om mannen ønsker å slikke og får nytelse av det, hvorfor ikke la ham 😊

Anonymkode: e1380...2b3

• Liker 2
Skrevet

Ordet sutting er skikkelig turnoff. Men glemmer han brystene mine blir jeg snurt.

• Liker 4
Skrevet

Sutting er nasty og ikke godt. Litt tunge, men mest hender er best!

Anonymkode: 6e5f8...b7f

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn gir blanke om det er godt for kvinnen. Det er ikke derfor de sutter på puppene.

Anonymkode: e576a...e1a

• Liker 1
Skrevet

Har selv lurt litt på dette. Gjør menn flest det fordi de tror at damer liker det? Eller er det sånn at menn flest tenner på det selv? S

Anonymkode: 6d152...f27

Skrevet

Litt småbiting i brystvorten er godt, men langvarig sutting gir meg absolutt ingenting. 

Anonymkode: e844a...ebc

Skrevet

Typen min suger og slikker mye på niplene mine under sex. I starten synes jeg det var veldig rart og jeg trodde han kanskje hadde misforstått hva jenter liker. Men så er det noe han blir veldig stiv av, så jeg lar han bare holde på😏 når han blir så tent av det så blir jeg det også😅

alle andre jeg har vært med har bare tafset vanlig med hendene og kysset puppene litt.

Anonymkode: 1e6c5...15d

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir råtent av slikking og suging på puppene. Kan komme også om han holder på lenge nok😍

Anonymkode: 57acb...802

• Liker 11
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du kaller det sutting så får jeg også litt avsmak :fnise:

Men jeg liker jo godt slikking og lett suging på brystvortene jeg, eller generelt lek med dem. For meg er det en erogen sone. Eneste jeg ikke liker er når det er for hardt, jeg har vært med de som har vridd på dem til det blir brannsår og sugd til det blir blåmerker. Be gentle ;) 

Opplever forøvrig ikke at alle menn er så opptatt av det, dessverre egentlig kanskje et fåtall. Mye knaing av pupp, men ofte for lite tunge på brystvorte.

Anonymkode: 2ccf1...3c8

Einig :)

Anonymkode: ef48c...ca9

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv lurt litt på dette. Gjør menn flest det fordi de tror at damer liker det? Eller er det sånn at menn flest tenner på det selv? S

Anonymkode: 6d152...f27

Typen min kan nesten ikke ta på puppene under sex, for da sliter han med å ikke komme...

Anonymkode: ef48c...ca9

Skrevet

Sutting var da et litt ekkelt ord å bruke i denne sammenhengen...

Mitt inntrykk er nok at gutta får mere tenning av å kose med bryster enn damene selv gjør når vi koser med dem.

Selv tenner jeg veldig på å kose med dem. Stryke, kysse og suge litt forsiktig på vortene...  Så damer, med mindre dere synes det er direkte ekkelt, la oss ha gleden i det miste av og til. 

Skrevet

Vel dem jeg har hatt glede å kose med, har ikke hatt noe problem med at jeg kysser brystene og småbiter litt i brystvortene. suger kanskje meget lett en eller to ganger, men direkte sutting er det dog ikke.

Tror nok også mange kvinner faktisk liker det mer enn TS og noen andre her kanskje tror. Mange har erogene soner der og jeg har opplevd at de blir litt mer opphisset. I kombinasjon med andre kose ting ;)

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

De fleste menn er facinert av kvinnepupper,og eit av de første  diskre blikkfang i møte med kvinner.       

Hvorfor menn generelt sett er facinert av brystene hos kvinner blir  av forskere hevdet å ha en bakenforliggende  årsak og de fleste menn fekk suttingen  inn med morsmjølka.    

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...