Gå til innhold

Ville du som mann gjort mye for et ligg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får inntrykk av det, men hører her. 

Anonymkode: 0db35...9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn lever nettopp for å få et ligg. Og livet går ut på «mye».

Anonymkode: aea1a...7c6

• Liker 2
Skrevet

Ville du som kjønn ikke viktig, gjort mye for å kapre drømmemannen?

Mange menn tenke nok at damen ikke er interessert om de ikke vil ha sex. Mange menn tenker nok ikke først med hjertet, men med pikken. Må jo innrømme at jeg hører menn snakke om rumpen og formen før de sier noe annet.

Jeg for min del ser på ansiktet først. Formen og er det liv i øynene. Det er utrolig hvor lite liv mange "supernmodeller" kan ha i øynene sine. Det betyr for meg mer enn sex først.

• Liker 1
Skrevet

Dump han, du fortjener bedre.

Skrevet

Tja, om jeg visste det ville bli et bra ligg, kunne jeg gjort mye. Men nå spør du vel om en tidlig datingfase, så da vet jo mannen fint lite om det vil være verdt bryderiet. 

Skrevet

Hvis hun er digg, ja.

Anonymkode: 931f7...d72

Skrevet

Jeg som mann vil ikke gjøre mye for et ligg.
Hvis noen skal spille kostbar. Så gidder jeg ikke ha noe med vedkommende å gjøre.
Da kan de få spille kostbare og gro gammel alene. 

Da er jeg heller sammen med noen som også har like lyst å ligge med meg.  

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg opplever at de gjør mye for et ligg. Ikke (bare) som i den gamle regla at de driver med så mye kurtisering og drar kredittkortet på dyre dater, eller at de kan fly langtveisfra bare for sex, men tenker mer på all utroskapen. Uten å gå i detaljer så har jeg vært med på at menn har tatt store risikoer for å ligge med en elskerinne, kan være de bare er fødte gamblere eller optimister eller rett og slett bare mister hodet, men jeg tenker de gjør mye for et ligg de gangene de setter ekteskap og karriere på spill for et knull.

Anonymkode: bc8eb...d72

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, KvinneMannen skrev:

Dump han, du fortjener bedre.

Fordi han vil ha sex? 

Gjest Overrasket
Skrevet

Ikke stort mer enn å finne et rolig sted og å ta av klærne. Hva mer er det å gjøre egentlig? Kanskje sette på musikk?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke mann, men jeg opplever at de gjør mye for et ligg. Ikke (bare) som i den gamle regla at de driver med så mye kurtisering og drar kredittkortet på dyre dater, eller at de kan fly langtveisfra bare for sex, men tenker mer på all utroskapen. Uten å gå i detaljer så har jeg vært med på at menn har tatt store risikoer for å ligge med en elskerinne, kan være de bare er fødte gamblere eller optimister eller rett og slett bare mister hodet, men jeg tenker de gjør mye for et ligg de gangene de setter ekteskap og karriere på spill for et knull.

Jeg kjenner også flere som har risikert samboer/ekteskap for et knull, og det på åpenlyse måter, det virker ikke som om de er redd damen skal finne ut av det en gang 😳 kjenner faktisk også en som fløy langt bare for sex. Forstår det ikke, jeg eeelsker sex, men koser meg heller alene enn å strebe så etter det at det blir tiltak ut av det. Den dagen jeg faktisk flyr bare for å få meg noe... 

Anonymkode: 8843f...41d

• Liker 1
Skrevet

Vel, menn har sæd å så. Kvinner har ikke samme behov, av naturlige grunner. Kvinner trenger en stabil beskytter, menn trenger bare å få så sin sæd. Det er slik naturen har skapt oss.

Anonymkode: 931f7...d72

Skrevet

Her var det mye fordommer om menn..kvikker er vel ikke spesielt forskjellig fra menn vil jeg tro. 

Anonymkode: 50ddb...9a4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner også flere som har risikert samboer/ekteskap for et knull, og det på åpenlyse måter, det virker ikke som om de er redd damen skal finne ut av det en gang 😳 kjenner faktisk også en som fløy langt bare for sex. Forstår det ikke, jeg eeelsker sex, men koser meg heller alene enn å strebe så etter det at det blir tiltak ut av det. Den dagen jeg faktisk flyr bare for å få meg noe... 

Anonymkode: 8843f...41d

Jeg får faktisk besøk fra andre siden av landet om et par uker, av en som er i et forhold (ok, kjør da KG, skyt meg). 

Så double whammy der, han bruker noen tusen og risikerer eventuell oppdagelse av utroskap bare for å ligge. For det er bare sex for han. Nå skulle man tro at det var ganske safe å være utro på andre siden av Norge, men nå gjemmer vi oss ikke på hotellrommet, han sprader jo rundt på byen med meg med felles venner/folk fra der han og dama bor, skjønner f ikke at han tør. Blind på mus. Likevel utrolig hvor mye tid, penger og løgner han er villig til å spandere på sex, som han jo får nok av hjemme uansett.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nei. Ikke akkurat nå. Har hatt sex i 2018, så det tar nok en stund til før desperasjonen melder seg.

Skrevet
4 timer siden, kinkywheelchair5 skrev:

Ville du som kjønn ikke viktig, gjort mye for å kapre drømmemannen?

Mange menn tenke nok at damen ikke er interessert om de ikke vil ha sex. Mange menn tenker nok ikke først med hjertet, men med pikken. Må jo innrømme at jeg hører menn snakke om rumpen og formen før de sier noe annet.

Jeg for min del ser på ansiktet først. Formen og er det liv i øynene. Det er utrolig hvor lite liv mange "supernmodeller" kan ha i øynene sine. Det betyr for meg mer enn sex først.

Dette er jeg helt enig i. Sjarm og utstråling trumfer alt.

Skrevet

Et "ligg", det høres ut som den andre partneren er redusert til en gjenstand med hull i. I så fall ville jeg heller foretrukket stevnemøte med høyrehånden....

Sex, å elske, ja til og med pule kunne jeg gjort mye for.

Anonymkode: 9156a...51d

Skrevet

Gikk langt før i ungdommen, nå er jeg 32 og sex bare for penetrering og tømming er ikke fristende, jeg vet at jeg kan ligge med 4-5 forskjellige kvinner nå om jeg villet og "spilte" litt, men det føler jeg ikke for lengre.  

Man får ikke noe særlig ut av ons nr 100, om jeg ikke er interessert i noe mer med ei kvinne så prøver jeg ikke å ligge med henne bare for å ha sex..

Anonymkode: d5b63...cfe

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får faktisk besøk fra andre siden av landet om et par uker, av en som er i et forhold (ok, kjør da KG, skyt meg). 

Så double whammy der, han bruker noen tusen og risikerer eventuell oppdagelse av utroskap bare for å ligge. For det er bare sex for han. Nå skulle man tro at det var ganske safe å være utro på andre siden av Norge, men nå gjemmer vi oss ikke på hotellrommet, han sprader jo rundt på byen med meg med felles venner/folk fra der han og dama bor, skjønner f ikke at han tør. Blind på mus. Likevel utrolig hvor mye tid, penger og løgner han er villig til å spandere på sex, som han jo får nok av hjemme uansett.

Hva er ditt motiv for å invitere han over da?

• Liker 3
Skrevet

Mange menn som gjør mye for et ligg ja. Synes ikke en flytur er så ille jeg. Er sexen bra, begge single og man tenner sykt på hverandre så er det verdt det ass😍 

Men de som er så despe at de prøver seg rundt på andre mens de er i forhold... De har jeg ikke noe til overs for. Har selv blitt sjekket opp av mange gifte menn før. Til og med av en direktør av et stort selskap som var på julebord med sine 50 ansatte. (hooket selvfølgelig ikke med han, men fikk en del mld på LinkedIn og div i etterkant). Ganske sykt at noen tør å gjøre sånt foran alle sine ansatte? Føler særlig at innen finans er dette veldig vanlig... skikkelig  mannekultur der.. holder meg langt unna typiske finansmenn i Oslo. 

Anonymkode: eaa56...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...