AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Har hatt vondt i mage, mye dårlig mage, og hatt noe stikninger/rare kramper nede i magen. I tillegg har det gjort vondt når jeg presser, f.eks på toalettet. Da kommer det et merkelig ubehag i mage og korsrygg. Har tatt graviditetstest, men negativ. Må bare høre, er det noen av dere som har hatt slike symptomer på graviditet før? Er bare litt nervøs, siden jeg har hatt mer sex enn tidligere. Jeg vet at jeg MÅ teste for å finne fasiten, så nå bare torturerer jeg meg selv. Buksene mine er så trange for tiden, og i kjole stikker magen ut. Aldri opplevd slik oppblåsthet, så derfor jeg blir litt obs. Anonymkode: db661...97a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 På bildet trekker jeg inn magen.. helt merkelig. ts Anonymkode: db661...97a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Kan du være forstoppet ? Luftplager? Du ser absolutt ikke gravid eller oppblåst ut. Magen min står mer ut en det der bare etter et vanlig måltid. Anonymkode: 3dbae...84a
bettsa Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Sånt hender meg også og jeg vet at jeg ikke er gravid. Er vel noe mat man har spist. Brød, melk, frukt?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På bildet trekker jeg inn magen.. helt merkelig. ts Anonymkode: db661...97a Hvorfor tar du bildet av at du trekker inn magen når du lurer på om du er gravid ? Anonymkode: 3dbae...84a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tar du bildet av at du trekker inn magen når du lurer på om du er gravid ? Anonymkode: 3dbae...84a Fordi jeg synes magen ser veldig utstikkende ut, og spesielt når jeg trekker inn (vanligvis går jo magen innover, ikke ut når jeg trekker inn). Ts Anonymkode: db661...97a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #7 Skrevet 15. oktober 2018 Det er nok oppblåsthet, av en eller annen grunn uansett. Kanskje noe jeg har begynt å bli allergisk mot noe. 🤔 Jeg er ikke forstoppet. Har mer løs mage! Ts Anonymkode: db661...97a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #8 Skrevet 15. oktober 2018 Symptomer på graviditet,og i det minste en positiv test vil nok gi utslag før du kommer så langt at det vil begynne å vises. Tror mer på problemer med fordøyelsen,en eller annen matintoleranse... Anonymkode: 04e50...51c
vivale Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 Om det der er å se gravid ut har jeg sett gravid ut hele livet.... Ingen får mage med en gang dem har blitt gravid. Men lykke til med prøvingen! 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 Håper ikke du blir fornærmet for at jeg spør, men du har ikke bare lagt på deg litt da? Det er ikke uvanlig at man legger på seg annerledes enn tidligere mot slutten av 20-årene og utover. Jeg hadde selv tynnere mage og tjukkere lår i starten av 20-årene enn det jeg har nå. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er da, så jeg kommer bare med forslag. Anonymkode: 3cda6...91e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #11 Skrevet 15. oktober 2018 Magen min ser sånn ut ganske ofte. Spesielt de dagene jeg føler meg oppblåst eller forstoppet. Anonymkode: 44aab...d60
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #12 Skrevet 15. oktober 2018 Kjennes ikke ut som fett, da hadde jeg nok ikke undret. Den kjennes litt merkelig ut, som en full ballong liksom, og litt «hard»/stram. Men ja, vet at jeg må teste for å få svaret. Spør ikke om jeg er gravid, men om noen her har opplevd noe liknende i forbindelse med det? Ts Anonymkode: db661...97a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #13 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg har ofte sånn mage når jeg enten er oppblåst eller har spist en del. Jeg tror det er det som er grunnen, og at det vil gå over av seg selv, så lenge du ikke er gravid da. Anonymkode: 72852...7e9
Ikke Kjendis2 Skrevet 15. oktober 2018 #14 Skrevet 15. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Har hatt vondt i mage, mye dårlig mage, og hatt noe stikninger/rare kramper nede i magen. I tillegg har det gjort vondt når jeg presser, f.eks på toalettet. Da kommer det et merkelig ubehag i mage og korsrygg. Har tatt graviditetstest, men negativ. Må bare høre, er det noen av dere som har hatt slike symptomer på graviditet før? Er bare litt nervøs, siden jeg har hatt mer sex enn tidligere. Jeg vet at jeg MÅ teste for å finne fasiten, så nå bare torturerer jeg meg selv. Buksene mine er så trange for tiden, og i kjole stikker magen ut. Aldri opplevd slik oppblåsthet, så derfor jeg blir litt obs. Anonymkode: db661...97a Hvor langt kan du være på vei da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå