Gå til innhold

Nye pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha ammet i over fire år til sammen, ser ikke puppene mine fin ut lenger. De er små og uten særlig fyll. Veldig misfornøyd og sliter med kroppskomplekser. Så jeg har for lenge siden bestemt meg for at en oppfriskning av brystene er noe jeg vil investere i. 

Dere som har tatt brystforstørring, hvordan finansierte dere det? Hvordan finner man «den rette» plassen å gjøre slikt? Jeg bor i Bergensområdet om noen har tips på steder rundt om her.

Anonymkode: 6acff...3c3

Skrevet

Jeg har tatt silikon og angrer ikke ett sekund. Jeg tok lån for halvparten og betalte resten med mine sparepenger. De 2 første ukene er ett helvete med smerte men nå etter 3 måneder føles de som mine egne. 

Opererte meg i Stockholm men anbefaler deg å google litt og se etter en klinikk med gode anmeldelser. Jeg googlet i flere dager og er glad for valget jeg tok 

• Liker 1
Skrevet

"investere i bryster". Litt av en verden vi lever i 

Anonymkode: 5bf76...885

• Liker 1
Skrevet

Hvis du kjøper nye bryster, kan jeg får dine gamle da?

Anonymkode: 0b71b...61d

Skrevet

Det er ikke mulig. Men du kan få mine gamle implantater når jeg skal bytte til større.

Anonymkode: e8d2e...16e

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Det er ikke mulig. Men du kan få mine gamle implantater når jeg skal bytte til større.

Hvorfor er det ikke mulig? Har du allerede lovt dem bort? Nei takk, jeg liker ikke implantater. 

Skrevet

Mine gamle pupper? De er jo festet til kroppen min så hvordan kan jeg gi dem til deg? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har tatt brystforstørring, hvordan finansierte dere det?

Med penger jeg hadde på konto. Kosmetisk kirurgi er en luksus, og ikke noe man skal spare til eller låne til.

Om noe går galt, vil du kanskje endre på det, og skal koste på deg ny operasjon.

Det er ikke noe du gjør med mindre du har det dobbelte av kostnaden stående på konto.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Hvordan finner man «den rette» plassen å gjøre slikt?

Jeg bodde i London da jeg utførte det. Gjorde research i rundt 6 mnd. Landet på fire ulike klinikker som var velrenommerte, før jeg gikk på konsultasjoner. Tok konsultasjon nr. 2 på to av dem, før jeg landet på en.

Ville nok ikke gjort det i Norge. Markedet er for lite til at de virkelig er spesialisert.

Anonymkode: 0b143...a58

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Mine gamle pupper? De er jo festet til kroppen min så hvordan kan jeg gi dem til deg? 

Det vet jeg ikke. Det var du som skrev om "nye pupper". Får du nye pupper må du jo ha de gamle til overs.

Skrevet

Søk på " breast argumentation" på youtube så kanskje du forstår bedre

Skrevet

Takk for de seriøse svarene :) vil gjerne høre flere erfaringer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...