Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Danmark men har min familie i Norge. Min mamma har hatt hjertestans og vært innlagt på sykehuset.  I denne vonde perioden sa jeg opp jobben min i Danmark. Samtidig søkte jeg på en annen stilling. Gleden ble stor da jeg fikk den nye jobben. Jeg skulle egentlig startet jobben forrige uke men reiste hjem for å være med familien. Mamma er tilbake fra sykehuset nå men trenger hjelp til mye. Problemet er egentlig at jeg har signert jobb kontrakt på den nye jobben og sagt at jeg skal komme på tirsdag  men nå angrer jeg litt. Jeg kunne tenkt meg å være her i noen dager til.

Hvordan skal jeg formidle dette? Det har allerede gått 2 dager der jeg egentlig skulle ha vært på nye jobben. Nye jobben hadde forståelse for situasjonen jeg er i men hvordan kan jeg forklare på en fin måte at jeg blir lengre her i Norge når jeg allerede sa ifra idag at jeg kommer imorgen? Noen råd?

Lurer også på hva som skjer ettersom jeg allerede har skrevet kontrakt, om jeg endrer meg? Må jeg jobbe ut oppsigelsen? Har aldri vært på jobb der. Bare intervju 

Anonymkode: fc0c8...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svarer ingen??

Anonymkode: fc0c8...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...