AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #101 Skrevet 18. oktober 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg digger anal sex, blir veldig kåt av og se/høre hvor kåt mannen blir av det! Jeg synes det er best med en dildo i vagina og kuken i ræva, den deilig følelsen man får av å bli fylt opp.😌 Anonymkode: d016c...b9a Åh ja, det er sykt digg! Ble tent av å tenke på det 😂 Anonymkode: 3fa7c...78a 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #102 Skrevet 19. oktober 2018 Analsex er deilig! Når du har varmet opp og komt i gang.Herregud så deilig! Begge nyter det til det fulle. Hilsen Dame Anonymkode: bedf3...d7d 2
Elaine Marley Skrevet 19. oktober 2018 #103 Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjon og personangrep. Elaine Marley, mod. Endret 19. oktober 2018 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #104 Skrevet 20. oktober 2018 Tror jeg har sett denne diskusjonen x antall ganger før på dette forumet - og det ender hver gang med personangrep i alle retninger 😅 . At liker anal, får man vel bare akseptere. At noen IKKE liker anal, får man vel også bare akseptere. Men alle disse horror-historiene om hva som kan skje med de som har anal - er bare latterlige. Det er ikke mange månedene siden at VG hadde en stor artikkel om analsex, skrevet av en lege (altså ikke av en som innbiller seg at hun/han er det, eller innbiller seg at han/hun er så smart at hun/han vet mer enn legevitenskapen). Konklusjonen var at analsex ikke er farlig overhodet. Det blir som all annen sex, noe man må utføre med varsomhet, hensyn og respekt. Så har man disse damene som hater at andre damer liker analsex, mens de selv ikke får det til. Der kommer det endel personangrep, f.eks på at mannen sikkert har liten penis og det er derfor jenta vil ha analsex. Har for egen del en helt normal penis, og det skinner så igjennom at de damene som ikke vil/kan ha analsex - sterkt misliker at andre damer har glede av det. Vet ikke helt hvorfor, men kan virke som enslags misunnelse fordi de andre damene kan tilby noe i sexlivet som de selv ikke vil/kan. Kona og jeg har hatt analsex 3-5 ganger/uke i straks 10 år, og intet galt har skjedd noen gang. Det er hun som er den store pådriveren for analsex, og det har å gjøre med at hun tenner ekstremt på følelsen. Jeg tror hun har noen nerver inne der som gjør henne helt vill :-) Anonymkode: a450a...2ef 1
csb Skrevet 20. oktober 2018 #105 Skrevet 20. oktober 2018 Er kvinne å Elsker analsex. Har hatt det mange ganger i uken i 15 år. Bruker også butplug 24/7/365 og har ikke noe problemer av noe slag. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #106 Skrevet 20. oktober 2018 Ikke redd for lekkasje av avføring som 60-70 åring? Det blir jo slappere og slappere med årene der bak. Spør eldre på sykehjem som bedrev hyppig anallek. Og spør pleiere som bytter bleie på dem. Dere liker dette nå....men om 25 år kommer resultatene... Anonymkode: 09607...949
Tiger1974 Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter #107 Skrevet 20. oktober 2018 17 minutter siden, csb skrev: Er kvinne å Elsker analsex. Har hatt det mange ganger i uken i 15 år. Bruker også butplug 24/7/365 og har ikke noe problemer av noe slag. Nydelig godt. Herlig å tenke på at du går rundt med buttplug. Kos fra meg😙
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #108 Skrevet 20. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke redd for lekkasje av avføring som 60-70 åring? Det blir jo slappere og slappere med årene der bak. Spør eldre på sykehjem som bedrev hyppig anallek. Og spør pleiere som bytter bleie på dem. Dere liker dette nå....men om 25 år kommer resultatene... Anonymkode: 09607...949 Ja DER kom den! 😅 Det er ikke mange ukene siden at det var en artikkel om analsex i VG - skrevet av en LEGE. Altså en som vet hva han snakker om. Her er det altså nok en "spesialist" som oppfordrer folk til å oppsøke gamle på sykehjem for å spørre de om analsex og bleier!! 😁😂🤣. Det å oppfordre til noe slikt, gjør at jeg har en ørliten mistanke om at den som skrev det der nok ikke er noen lege, men heller lever litt i fantasien sin - og som hater at andre liker analsex. Tror det er en fordel å holde seg til de som vet og kan, fremfor denslags "vitenskap" 😁😁😂🤣 Anonymkode: a450a...2ef 1
draug 75 Skrevet 28. oktober 2018 #109 Skrevet 28. oktober 2018 På 17.10.2018 den 16.23, AnonymBruker skrev: Har du selv prøvd? På 17.10.2018 den 16.27, Tiger1974 skrev: Så nydelig å høre om gode opplevelser om dette. Jeg kunne tenke meg å se på når du gjør dette. Jeg har hørt at det er stor nytelse når man har blitt vant til å få kuk i rumpa. Akkurat som en deilig drit som går frem og tilbake i rumpa. Åhhhh nam det må være skjøn Pussig sånn til ekspertise dere to har, da. Og Tiger, nei, du får ikke se på (du heller). Slikt tenningsmønsteret har jeg ikke. Så jeg sier til deg som jeg har sagt til alle andre som har villet se på at jeg puler noen, enten det er kona deres jeg skal låne eller det bare er noen helt tilfeldige: Finn noen andre.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #110 Skrevet 28. oktober 2018 På 15.10.2018 den 17.58, AnonymBruker skrev: Det stemmer. Harlighet alle skal skrike likestilling for alt. Djeeeeeses. Anonymkode: f0d69...bcf Jeg forstår ikke slangespråk. Kan du forklare siste ordet du skrev takk? Anonymkode: 71e61...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå