isw Skrevet 16. oktober 2018 #61 Skrevet 16. oktober 2018 2 minutter siden, Jalp skrev: Jeg synes det er veldig mange uvennlige svar på et enkelt spørsmål i denne tråden. Jeg må si at jeg lurer på hvor alt sinnet og uvennligheten kommer fra. Men sånn er det i alle tråder om analsex. Akkurat det kunne jo vært et studium verdt. Må være mange der ute med et problematisk forhold til egen kropp, spesielt hvis det skulle være i nærheten av analåpningen. Og DER klikket det vel i vinkel for ganske mange, tenker jeg. Jeg forbereder meg nå på verbal korsfestelse😀 Til TS: Ja, noen kvinner synes det er helt suverent med analt samleie. Men som med alt annet: Før man gjør framstøt om noe slikt er det heeelt vanlig å spørre på en respektfull og høflig måte. Svaret må selvfølgelig respekteres. Tabuet rundt analåpningen er paradoksalt nok ofte en forutsetning for denne formen for sex. At det er litt forbudt bidrar til at mange tenner ganske så voldsomt på dette og ikke uventet er det denne tenningen som medfører de sterke orgasmene. Jeg synes i lys av de snart hundrevis av nesten like spørsmålene til trådstarter etter at han har bestemt seg for at han er gutt, bør tas med i betraktningen. 1
Jalp Skrevet 16. oktober 2018 #62 Skrevet 16. oktober 2018 9 minutter siden, isw skrev: Jeg synes i lys av de snart hundrevis av nesten like spørsmålene til trådstarter etter at han har bestemt seg for at han er gutt, bør tas med i betraktningen. OK..nå vet ikke jeg hvem som er hvem her inne og det betyr ikke så mye. Debatten og meningsutveksling er det viktige. Husk at disse spørsmålene er helt ufarlige og debatten kan være opplysende. Motivene til TS er underordnet, etter min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #63 Skrevet 16. oktober 2018 27 minutter siden, Jalp skrev: Jeg synes det er veldig mange uvennlige svar på et enkelt spørsmål i denne tråden. Jeg må si at jeg lurer på hvor alt sinnet og uvennligheten kommer fra. Men sånn er det i alle tråder om analsex. Akkurat det kunne jo vært et studium verdt. Må være mange der ute med et problematisk forhold til egen kropp, spesielt hvis det skulle være i nærheten av analåpningen. Og DER klikket det vel i vinkel for ganske mange, tenker jeg. Jeg forbereder meg nå på verbal korsfestelse😀 Til TS: Ja, noen kvinner synes det er helt suverent med analt samleie. Men som med alt annet: Før man gjør framstøt om noe slikt er det heeelt vanlig å spørre på en respektfull og høflig måte. Svaret må selvfølgelig respekteres. Tabuet rundt analåpningen er paradoksalt nok ofte en forutsetning for denne formen for sex. At det er litt forbudt bidrar til at mange tenner ganske så voldsomt på dette og ikke uventet er det denne tenningen som medfører de sterke orgasmene. Lurer på hvem du synes har de mest uvennlige svarene - de som er proanal eller de som er antianal? Klikker ikke i vinkel, men må bare få understreke at det på ingen måte er noen korrelasjon mellom det å ha et problematisk forhold til egen kropp og det å ikke ønske/like/tenne på analsex. Det er på en måte det du insinuerer med måten du skriver, noe du strengt tatt fortjener å bli verbalt korsfestet for. På samme måte som man kan dele sin personlige mening om at man liker analt samleie, må man kunne si at man ikke liker det. Men nei, da blir man stemplet som trangsynt, prippen, kjedelig eller som du skriver «må ha et anstrengt forhold til egen kropp». Og det liker jeg ikke fordi det er en form for press som kan skape usikkerhet, som igjen kan gjøre at folk føler seg presset til å gjøre noe de overhodet ikke har lyst til. Anonymkode: 91785...668 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #64 Skrevet 16. oktober 2018 Har ikke orket lese gjennom tråden, er vel like mye svada som i alle andre analsextråder. Men ja, det kan være godt å få en pikk i rumpa. Vanvittig deilig til og med. Om mannen tar det med ro, varmer godt opp og bruker greit med glidemiddel, så er det ren nytelse. Vi har aldri røff analsex, mer av typen hvor han ligger i skje bak meg og penetrerer i et rolig og jevnt tempo. Ekstra deilig når han bruker en vibrator eller fingre på klitoris samtidig. Anonymkode: 0cf04...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #65 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, Jalp skrev: Jeg synes det er veldig mange uvennlige svar på et enkelt spørsmål i denne tråden. Jeg må si at jeg lurer på hvor alt sinnet og uvennligheten kommer fra. Men sånn er det i alle tråder om analsex. Akkurat det kunne jo vært et studium verdt.😀 Jeg tenker at grunnen til at mange får piggene ut i denne tråden, er at mange opplever mye mas om analsex. Og det selv om de sier nei. Anonymkode: 70249...e2a 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #66 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg tror sinnet som oppstår når det er spørsmål om analsex går på en følelse av å ikke strekke til. Når en kvinne ikke ønsker analsex så «skuffer» hun mannen og er «kjip». Og ingen vil være kjip. Vi vil alle ha et godt sexliv der både en selv og partneren er 100% fornøyd. Når mannen ønsker noe kvinnen ikke vil føler man seg ikke bra nok. Og så blir man forbanna og går bananas når noen spørr om analsex på et nettforum. Folk er morsomme. Anonymkode: 14872...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #67 Skrevet 16. oktober 2018 Det kommer an på mannen. Er han av typen som vil kjøre den opp i ræva når jeg har mensen, fordi "blod er ekkelt", så nei. Er det derimot en mann som forstår og aksepterer risikoen for noe brunt på kuken, så ja, da snakker vi. Det må være en mann som er vâr på mine signaler, som hører på meg, som vil meg godt, å ja. Å bli slikkert mens han fingrer meg i rumpa er utrolig deilig. Anal/vaginal - når det gjelder hvordan det føles, hvor godt det er, er det ikke store forskjellen, egentlig. ... og jeg får ikke vaginale orgasmer. Det deiligste for meg er fingre i rumpa og slikking, når jeg tenker meg om. Jeg må også være i humør for anal, det krever litt mer, så må jeg føle at tarmen spiller på lag. Anonymkode: db9a1...b5b 1
Hillbill Skrevet 16. oktober 2018 #68 Skrevet 16. oktober 2018 Testet og funnet å være oppskrytt. Det ga i alle fall ikke meg stort. Litt nedtur egentlig, for det var fryktelig spennende og nyfikent. Men det viste seg å være stusselige greier. Og nei, jeg har ingen fordommer. Testet selv leketøy opp der og det var litt sånn "så der". Ga ikke mye. Ikke vont, ikke godt. Testet også en real size dildo, og det var vondt! Så damer, har full forståelse for at dere ikke akkurat hopper opp og ned av entusiasme! Men det er nå meg... 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #69 Skrevet 17. oktober 2018 Bare deilig Anonymkode: f9ef6...faa 1
draug 75 Skrevet 17. oktober 2018 #70 Skrevet 17. oktober 2018 For å si det sånn: Det begynner å bli noen kvinner jeg har tatt analt. Ingen av dem forstår hva sexlivet deres gikk ut på før, og ingen av de kan tenke seg et liv uten pikk i rumpa. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #71 Skrevet 17. oktober 2018 11 minutter siden, draug 75 skrev: For å si det sånn: Det begynner å bli noen kvinner jeg har tatt analt. Ingen av dem forstår hva sexlivet deres gikk ut på før, og ingen av de kan tenke seg et liv uten pikk i rumpa. Har du selv prøvd? Anonymkode: c6b86...cde
Tiger1974 Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #72 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du selv prøvd? Anonymkode: c6b86...cde Han er jo mann.
Tiger1974 Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #73 Skrevet 17. oktober 2018 12 minutter siden, draug 75 skrev: For å si det sånn: Det begynner å bli noen kvinner jeg har tatt analt. Ingen av dem forstår hva sexlivet deres gikk ut på før, og ingen av de kan tenke seg et liv uten pikk i rumpa. Så nydelig å høre om gode opplevelser om dette. Jeg kunne tenke meg å se på når du gjør dette. Jeg har hørt at det er stor nytelse når man har blitt vant til å få kuk i rumpa. Akkurat som en deilig drit som går frem og tilbake i rumpa. Åhhhh nam det må være skjønt☺
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #74 Skrevet 17. oktober 2018 Har prøvd noen ganger, men har ikke behov for flere ganger. Var ikke spesielt vondt når vi brukte god tid og masse glid, men føltes som om jeg måtte bæsje hele tida😂 Anonymkode: 0b603...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #75 Skrevet 17. oktober 2018 11 minutter siden, Tiger1974 skrev: Han er jo mann. Kan vel evt prøve med en dildo. Pga prostatakjertelen er det sannsynligvis bedre for han enn for kvinnene han har tatt analt..... Anonymkode: c6b86...cde
Slarti Skrevet 17. oktober 2018 #76 Skrevet 17. oktober 2018 Selv om jeg er mannfolk skal jeg prøve å gi et nyansert svar. av dem jeg har hatt sex med har 4 stk prøvd dette med meg. ei syntes det var helt OK. To likte det ikke og nr 4 fikk faktisk orgasme av dette og likte det som variasjon i sexlivet. så svaret er vel egentlig ganske enkelt. noen liker det. Andre ikke. 3
Tiger1974 Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #77 Skrevet 17. oktober 2018 10 minutter siden, Slarti skrev: Selv om jeg er mannfolk skal jeg prøve å gi et nyansert svar. av dem jeg har hatt sex med har 4 stk prøvd dette med meg. ei syntes det var helt OK. To likte det ikke og nr 4 fikk faktisk orgasme av dette og likte det som variasjon i sexlivet. så svaret er vel egentlig ganske enkelt. noen liker det. Andre ikke. Sånn er det nok med dette som med det meste annet ja☺ Ser at jeg har fått noen sinte svar fra dem som ikke liker det om at jeg kan jo prøve selv og at TS er creepy osv - jeg har kun vært nyskjerrig og jeg ønsker jo bare alt godt for damene jeg. Voksent og fint å kunne spørre litt og lære litt synes nå jeg.
Jalp Skrevet 17. oktober 2018 #78 Skrevet 17. oktober 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at grunnen til at mange får piggene ut i denne tråden, er at mange opplever mye mas om analsex. Og det selv om de sier nei. Anonymkode: 70249...e2a Ikke umulig, for all del. Dette handler om hvordan vi er mot hverandre, tenningsmønster, ønske om å være en god sexpartner og ikke minst det å mestre/ ikke mestre. Ingen liker en arena man ikke opplever mestring. I motsatt hjørne i ringen er det en/ei som får høre at man har et perverst tenningsmønster. Ikke enkelt dette - for det er fullt mulig å anerkjenne begge perspektiv. Analsex handler jo om mer enn analt samleie og jeg tror mange gjør feil nå man går rett dit. Steg for steg er viktig, under fortrolige og respektfulle rammer. Sex skal være moro, lekent, givende, intimt og noe som knytter folk sammen. Mot, aksept sammen med respekt og forståelse. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #79 Skrevet 17. oktober 2018 Dette med "Hvis hun liker meg så er hun villig til å prøve anal" maset er avtennende. Hva med å snu det " Hvis han liker meg godtar han at jeg ikke vil"? Anonymkode: c6b86...cde 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #80 Skrevet 17. oktober 2018 3 hours ago, Tiger1974 said: Så nydelig å høre om gode opplevelser om dette. Jeg kunne tenke meg å se på når du gjør dette. Jeg har hørt at det er stor nytelse når man har blitt vant til å få kuk i rumpa. Akkurat som en deilig drit som går frem og tilbake i rumpa. Åhhhh nam det må være skjønt☺ Hjelpe meg! Anonymkode: 09a13...039 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå