Gå til innhold

Pikk i rumpa - er det godt?

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis TS lurer på hvordan det føles med pikk i rumpa, vil jeg anbefale pikk i rumpa. Hvor vanskelig kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Tiger1974 skrev:

Så nydelig å høre om gode opplevelser om dette. Jeg kunne tenke meg å se på når du gjør dette. Jeg har hørt at det er stor nytelse når man har blitt vant til å få kuk i rumpa. Akkurat som en deilig drit som går frem og tilbake i rumpa. Åhhhh nam det må være skjønt☺

3 timer siden, Tiger1974 skrev:

Sånn er det nok med dette som med det meste annet ja☺

Ser at jeg har fått noen sinte svar fra dem som ikke liker det om at jeg kan jo prøve selv og at TS er creepy osv - jeg har kun vært nyskjerrig og jeg ønsker jo bare alt godt for damene jeg. Voksent og fint å kunne spørre litt og lære litt synes nå jeg.

Du skjønner ikke hvorfor man mener at du bør prøve selv, og at du virker creepy, fra øverste svaret ditt her?
Om det høres så nam ut, prøv da vel! Du trenger ikke engang tykk dildo, bare en liten prostata masasjestav. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Hvis TS lurer på hvordan det føles med pikk i rumpa, vil jeg anbefale pikk i rumpa. Hvor vanskelig kan det være?

Såpass nyansert at TS kun lurer på, dersom du har lest tråden, hvordan det føles for kvinner? TS har selv ingen interesse av å ha noe i rumpa.

Skrevet
På 16.10.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at grunnen til at mange får piggene ut i denne tråden, er at mange opplever mye mas om analsex. Og det selv om de sier nei.

Anonymkode: 70249...e2a

Huff ja, men da må de ikke generalisere alle menn. Det er første gang i mitt liv at jeg lufter tanken. Jeg ville aldri mast videre på ei dame om jeg hadde fått et nei. Jeg er en snill og forståelsesfull person. 

Skrevet

Jeg som dame elsker det. Kommer på 10 sekund, uten klitoris-stimuli haha. Digg!

Anonymkode: 3fa7c...78a

• Liker 2
Skrevet
På 15.10.2018 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame, og liker det veldig godt. Jeg får de mest ekstreme orgasmene under analsex når jeg stimulerer klitoris samtidig. Jeg aner ikke hvorfor, men sånn er det. 

Anonymkode: 65e75...72e

Samme her! Tror ikke på at kun menn har noe «g punkt» der bak 😂

Anonymkode: 3fa7c...78a

• Liker 2
Skrevet
På 16.10.2018 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Har hatt en bak og en foran samtidig. Sykt deilig å føle seg fylt opp!! 

Men om jeg skal velge vagina ELLER anal, er valget enkelt. Selvfølgelig vagina. 

Anonymkode: 6d805...7ba

Jeg blir sprengkåt av å tenke på at du blir fylt opp og nyter det! 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Tiger1974 said:

Såpass nyansert at TS kun lurer på, dersom du har lest tråden, hvordan det føles for kvinner? TS har selv ingen interesse av å ha noe i rumpa.

Hvorfor ikke, når du mener det må være nam og skjønt? 

Og hvorfor omtaler du om deg selv i 3. person?

7 hours ago, Tiger1974 said:

Så nydelig å høre om gode opplevelser om dette. Jeg kunne tenke meg å se på når du gjør dette. Jeg har hørt at det er stor nytelse når man har blitt vant til å få kuk i rumpa. Akkurat som en deilig drit som går frem og tilbake i rumpa. Åhhhh nam det må være skjønt☺

Anonymkode: 09a13...039

• Liker 3
Skrevet

Haha. Fantastisk tråd. 

TS, du burde prøve deg som manusforfatter. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rotehodet skrev:

Haha. Fantastisk tråd. 

TS, du burde prøve deg som manusforfatter. 

Hehe, takker😃 Har en kreativ side🌞

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Rettelse.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke, når du mener det må være nam og skjønt? 

At TS mener at det må være nam og skjønt for ei dame betyr ikke det samme som at TS selv ønsker pikk i rumpa.

Endret av Tiger1974
Skrevet
Just now, Tiger1974 said:

At TS mener at det må nam og skjønt for ei dame betyr ikke det samme som at TS selv ønsker pikk i rumpa.

Det er nok av damer i tråden din som har sagt at de ikke vil ha det/ikke liker det.

Hvorfor kaller du deg selv for TS?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok av damer i tråden din som har sagt at de ikke vil ha det/ikke liker det.

Hvorfor kaller du deg selv for TS?

Fordi det er det jeg blir kalt av alle andre her inne😃

Skrevet
Just now, Tiger1974 said:

Fordi det er det jeg blir kalt av alle andre her inne😃

Da skriver du bare "jeg". Vi vet at du er ts.

• Liker 3
Skrevet

Jeg digger anal sex, blir veldig kåt av og se/høre hvor kåt mannen blir av det! 

Jeg synes det er best med en dildo i vagina og kuken i ræva, den deilig følelsen man får av å bli fylt opp.😌

Anonymkode: d016c...b9a

• Liker 3
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skriver du bare "jeg". Vi vet at du er ts.

Det er TS som selv velger når TS vil bruke hhv "jeg" og "TS" 👌Det er TS som selvsagt velger det. Du får skrive som du vil😃

Endret av Tiger1974
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger anal sex, blir veldig kåt av og se/høre hvor kåt mannen blir av det! 

Jeg synes det er best med en dildo i vagina og kuken i ræva, den deilig følelsen man får av å bli fylt opp.😌

Anonymkode: d016c...b9a

Oj så nydelig du skriver! Fy faen så digg! 

• Liker 1
Skrevet

Fikk tilbudet en gang, takket høflig nei. Ikke en gang nysgjerrig.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...