Gå til innhold

Hemangiomet er der enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er 1,5 år og hemangiomet er fortsatt der. Fortsatt står det opp fra huden, det er rødt og like stort. Når skjer det noe? Vi har ikke behandlet det med medisiner eller laser. 

Anonymkode: 4296f...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel vanlig at de har det til skolealder :)

Anonymkode: e10ae...346

Skrevet

Mitt barn har det fortsatt, hun er seks år. Min søster som er voksen har også fortsatt sitt. 

Anonymkode: 21ada...21b

Skrevet

Flere med erfaringer?

Skrevet

Hemangiomer pleier å vokse frem til barnet er 6 mnd. Deretter går det inn i en dvaleperiode til barnet er ca ett år. Så er det en tilbaketrekkingsperiode fra 1-6 år. det går tilbake hos ca 80%. 

Anonymkode: 69db8...c5a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hemangiomer pleier å vokse frem til barnet er 6 mnd. Deretter går det inn i en dvaleperiode til barnet er ca ett år. Så er det en tilbaketrekkingsperiode fra 1-6 år. det går tilbake hos ca 80%. 

Anonymkode: 69db8...c5a

Smøre meg med tålmodighet da 😅 Det vokste FORT, men tar sin tid å bli kvitt det igjen altså. 

• Liker 1
Skrevet

Mi har litt enda. Ble stort og stod litt ut. Nå er hun førsteklassing og det er nesten borte. Fikk beskjed av lege at det ville forsvinne til ca 8 års alder. Tenker det samme. Har ikke gjort noe. 

Anonymkode: ea3bb...eaa

Skrevet
På 16.10.2018 den 6.53, AnonymBruker skrev:

Mi har litt enda. Ble stort og stod litt ut. Nå er hun førsteklassing og det er nesten borte. Fikk beskjed av lege at det ville forsvinne til ca 8 års alder. Tenker det samme. Har ikke gjort noe. 

Anonymkode: ea3bb...eaa

Takk for svar 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...