Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn jeg som er hekta på "Påskelabyrinten" på P1? Enkelte tradisjoner henger jeg fast ved, og labyrinten er definitivt en av dem!

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Å, jeg tenker at jeg skal høre, men det pleier å koke bort i kålen. P1, på formiddagen, er det?

Gjest Anonymous
Skrevet

En av de kjæreste minnene jeg har fra jeg var liten, var når jeg hver dag en hel sommer løp ned til bestemoren min som var godt over 90 på den tiden - for å lytte til 'Heksene' av Roald Dahl. Da krøp jeg opp i hennes gamle stol hvor det alltid var mykt å sitte på grunn av alle de tykke brodderi-pleddene hun hadde liggende der. Så satt vi der begge 2 og hørte på denne fantastiske historien om en bestemor, hennes lille nevø og alle de skumle heksene :-) Og utenfor vinduet husker jeg det var akkurat et slikt epletre de forteller om i begynnelsen av den historien. Helt fantastisk! :P

Skulle gjerne fått med meg denne påskekrimmen, men tror det blir vanskelig :roll: Skal prøve :-)

"Påskelabyrinten" på P1 er merket!

Skrevet
Å' date=' jeg tenker at jeg skal høre, men det pleier å koke bort i kålen. P1, på formiddagen, er det?[/quote']

Stemmer, fra 10.05 til 11.00!

Gjest LoisLane
Skrevet

Da SKAL jeg høre på i dag!

Skrevet

Påskelabyrinten er noe av det beste med hele påsken! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Minner meg skikkelig om påsken "før i tida" da jeg var liten - og den hører definitivt påsken til! :Nikke:

Skal jammen høre på i dag! :)

K

Skrevet

Har hørt på labyrinten i dag... Blir imponert av hva folk får til.... I morgen er det finale!!! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...