Gå til innhold

Kitchn: Klikk og hent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de fått Klikk og hent hos Kitchn, og det er veldig kjekt.

Likevel opplevde jeg noe som jeg syntes var litt merkelig idag.

Fram til igår hadde de 40% rabatt på utvalgte servisedeler, og la inn en ordre på et par tallerkener på lørdag. Da jeg skulle hente de idag så måtte jeg betale full pris. Greit om jeg hadde gått i butikken og kjøpt de idag, men ikke når jeg hadde lagt inn en ordre da de var på tilbud.

Noen flere som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 17de9...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har brukt klikk og hent så har jeg betalt på nett og fått det tilbudet eller prisen de har hatt der og da, så jeg har ikke vært i din situasjon. Er det mulig å betale før du henter, at kanskje det var det du skulle ha gjort? Har ikke gjort det hos Kitch'n jeg.

Anonymkode: f30e7...333

• Liker 2
Skrevet

Ved klikk og hent hos Kitchn så betaler man når man henter, altså i butikken. 

Skrevet

Jeg bestilte klikk&hent senest igår på en vare til 60% avslag. Betalte den rabatterte prisen i butikken. Kan de ha gjort en feil?

Skrevet
22 timer siden, Leamur skrev:

Jeg bestilte klikk&hent senest igår på en vare til 60% avslag. Betalte den rabatterte prisen i butikken. Kan de ha gjort en feil?

I mitt tilfelle så bestilte jeg på lørdag, slutt på rabatten på søndag og så hentet og betalte jeg det på mandag.

I og med at jeg hadde bestilt det til den rabatterte prisen, så trodde jeg at det var det jeg skulle betale når jeg kom i butikken, men det ble altså full pris.

Denne uken har de også tilbud som går ut idag, men med sånn praksis så går det ikke an å bestille på klikk og hent idag, og på rabatt.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle så bestilte jeg på lørdag, slutt på rabatten på søndag og så hentet og betalte jeg det på mandag.

I og med at jeg hadde bestilt det til den rabatterte prisen, så trodde jeg at det var det jeg skulle betale når jeg kom i butikken, men det ble altså full pris.

Denne uken har de også tilbud som går ut idag, men med sånn praksis så går det ikke an å bestille på klikk og hent idag, og på rabatt.

Da gjorde de nok en feil. Du skal selvfølgelig ha det til den prisen som var da du bestilte og dermed «inngikk avtalen» med Kitchen. Ta med deg kvitteringen tilbake og forklar situasjonen så ordner de helt sikkert opp i det. 

• Liker 2
Skrevet

Send de en mail å høre,  evt FB om de er der. Oppdater gjerne! Var så glad når jeg så deg hadde begynt med dette, men halve poenget er jo borte om man ikke får tilbudspris...

Anonymkode: 69a65...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...