Gå til innhold

Sliter virkelig med å finne noen som helst jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er student, og må tjene inn ca. 15000 kr i mnd for å få alt til å gå rundt. 

Pr i dag, er jeg:

- Tilkallingsvikar ved 5 skoler. Har fått 4 oppdrag på én mnd. Har ikke lærerutdanning, men relevant utdanning innen fagene.

- Registrert ved 4 forskjellige vikarbyrå (Adecco, Manpower, osv.), der jeg har vært inne til intervju og sagt meg villig til å jobbe med alt. På to uker har jeg fått to oppdrag fra disse.  

Har ganske variert erfaring, og har generelt fått god tilbakemelding fra alle hold - både på erfaring, utdanning, og jobb utført. Men alt i alt så er det for lite jobb, og jeg går da i minus hver mnd. 

Jeg har gitt beskjed til alle om at jeg er meget fleksibel, men at jeg ikke kan gå i f.eks 100% stilling da det er perioder i semesteret der vi f.eks har eksamen og praksis. Men 90% av Semesteret har / er jeg ledig. 

Noen som har forslag til hvor ellers jeg kan forhøre om arbeid? Både barnehage og helse ville gjerne har folk med relevant erfaring, da de allerede har veldig mange vikarer. (Bor i en studentby, så de kan velge og vrake). 

Anonymkode: b9832...712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du villig til å være telefonselger? Hva med sånne som går for Røde Kors og spør om penger?

Anonymkode: b5b91...98b

Skrevet

Har du forsøkt deg på privatundervisning? Da mener jeg enten på egenhånd (alt fra ungdomsskole til studenter på lavere fag om du føler du forsto pensum godt) eller via firma. De jeg studerte med som gjorde dette hadde aldri problem med å få nok jobb, og det er lett å bytte tider når du trenger det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...