Jettes Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Hvor lang tid må man igrunn ha for å klare å planlegge ett bryllup? Vi har lyst til å gifte oss i begyndelsen på august i år,vi hvet noen lunde hvordan vi vil ha det,men md tanke på bestillinga av diverse da,om d da er for kort tid? Takk for svar :-)
Blueberry Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Bare sett i gang og se hvor langt du kommer! Neida. Jeg gifter meg 13.august i år, og kunne like gjerne ha begynt nå med planlegginga. Begynte for 4 mnd siden da. Det kommer litt an på hva slags lokale du vil ha, hvilken fotograf og frisør du vil ha. For disse blir først tatt. Det spørs rett og slett hvor kresen du er. Jeg er glad for at jeg ikke har lengre tid enn 9 mnd på meg til å planlegge. Da har jeg hatt lang nok tid til å lage innbydelser og bordkort sånn jeg vil ha de for hånd, pluss at jeg har alltids noe å gjøre. Det går slag i slag. Mye kan ikke gjøres før i juni-juli for min del. Har du lyst har du lov...
Seterjenta Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Det kommer litt an på... Men det første du bør gjøre er jo å sjekke om det er ledig for vielser i den kirken dere vil ha, så et sted å holde festen hvis dere skal ha det, og så ville jeg sjekket fotograf og frisør ganske raskt. Jeg kjenner noen som fikk istand et bryllup på et par måneder, men da holdt de det enkelt med kun de nærmeste, og middag hjemme hos foreldrene hans. Alt går! Lykke til!!
Ms Lilja Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Ville bare gratulere og ønske deg lykke til!!!! :blomst_opp: Jeg gifter meg også i august, den 13. Flott måned, ikke sant?
Blueberry Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Ville bare gratulere og ønske deg lykke til!!!! :blomst_opp: Jeg gifter meg også i august, den 13. Flott måned, ikke sant? Kjempeflott måned! Alltid fint vær. Varmt og godt. Kjempefin dag 13.august altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå