Gå til innhold

Personlig trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere benyttet dere av personlig trener på treningssenter før? Hvorfor, hvorfor ikke?
Jeg føler det kanskje ikke hadde gitt meg så mye mer enn "Dette kan du gjøre", og det var det. 

Anonymkode: 7d040...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har benyttet meg av PT nå i en og en halv måned, og ut oktober. Hovedgrunnen da jeg bestemte meg for det var at jeg brakk foten i julen, og har tatt kjempelang tid å komme seg etter det. Resultatet ble at kroppen forfalt skikkelig, og jeg trengte motivasjon til å starte opp igjen, samt unngå skade foten igjen. Har fått kjempemye hjelp! Har fått kommet i gang med styrketrening, og blitt introdusert for apparater jeg aldri har vært borti før. (Har trent hele mitt liv, og vært veldig aktiv type idrettsutøver.) Det er ganske pricy, men for min del har det vært verdt det og jeg trener nå hvertfall 5 ganger i uken, kardio + time med PT to ganger i uken. Anbefales hvis du mangler motivasjon og ønsker å begynne å trene skikkelig styrke. Har kommet i mye bedre form, og er overlykkelig over det! 😄 😄 😄 

Skrevet

Jeg hadde PT en liten periode, fordi jeg ville få orden på teknikken min. Synes det hjalp kjempemye! I tillegg pusha han meg knallhardt, mye mer enn jeg klarer å pushe meg selv, så fikk veldig god trening

Skrevet

Har også benyttet meg av PT og gikk alltid fra senteret som et nytt menneske. Det er som nevnt over her ganske dyrt, men det er virkelig verdt det!

Anonymkode: 570d6...c7b

Skrevet

Takk for svar!

Anonymkode: 7d040...171

Skrevet

Jeg benyttet meg av pt en periode for å øve teknikk, og få et bra treningsprogram. Jeg synes det hjalp mye. 

Om du ikke føler du får stort utbytte anbefaler jeg deg å bytte pt. Jeg har hatt to, og siste traff mye bedre i å motivere meg. 

Anonymkode: f4af2...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...