Foya Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg er ikke så god på dette med hjemmefarging, men har nå bestemt meg for å forsøke å farge etterveksten selv siden det er så innmari dyrt hos frisør. Har funnet en farge som jeg tror vil passe helt greit. Men det jeg lurer på er om det er mulig å blande de to flaskene på en slik måte at man kan ta vare på det og bruke igjen senere? jeg bruker jo ikke halvparten av produktet engang for å farge etterveksten så det hadde vært greit å kunne ta vare på resten til en senere anledning. Har lest i bruksanvisningen, men det står ikke noe om det der.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Just now, Foya said: Men det jeg lurer på er om det er mulig å blande de to flaskene på en slik måte at man kan ta vare på det og bruke igjen senere? Ja, men da må du vite blandingsforholdet mellom de to. Anonymkode: a0ed1...e9d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Ja det kan du. Bland i samme påføringsflaske og skru korken godt igjen til restene som blir igjen. Oppbevar i rom uten fukt, som soveromskap og helst mørkt. Ikke på badet. Rist godt før neste bruk Anonymkode: f09f4...8fe
Roci Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg pleier å blande halvparten av fargen i en skål og påføre den med en pensel eller bruke en gammel påføringsflaske som jeg har tatt vare på. Resten sparer jeg til neste farging. Fungerer helt fint 1
Blingblingtahei Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Man skal ikke spare på ferdig blandet farge, det får en kjemisk reaksjon som ødelegger produktet etter en kort stund. Men du kan gjøre som beskrevet over, finn deg en skål og bland halvparten av hver flaske før du blander godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå