AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Hallo. Trenger noen synspunkter fra erfarne testere og damer ☺️ Hadde positiv EL test på dag 21 og negativ dag 22. Vi hadde samleie på dag 18-20-21-22 og så reiste mannen på jobb 🙊 Kan dette være nok eller skulle vi i utgangspunktet hatt sex på dag 23-24-25? Første gang jeg tester å ser i har hatt sex på feil tidspunkt ellers, mulig ikke ofte nok også. Anonymkode: 7d58b...0e2
Gillie Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Teknisk sett er det vel nok med en gang. Ser ut til at dere har gjort så godt dere kan denne prøveperioden, så må dere bare vente å se om det fester seg en spire.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Du vet det, folk ble gravide før man begynte å kartlegge EL. Du høres helt hysterisk ut. Anonymkode: 5bf82...f82 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet det, folk ble gravide før man begynte å kartlegge EL. Du høres helt hysterisk ut. Anonymkode: 5bf82...f82 Ja. Og så var mange flere ufrivillig barnløse uten å få hjelp. Anonymkode: a0a9d...d63
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du vet det, folk ble gravide før man begynte å kartlegge EL. Du høres helt hysterisk ut. Anonymkode: 5bf82...f82 Ja mulig jeg høres hysterisk ut men etter en dødfødsel og 2 MA nå i år så er ønske om et barn stort. Jeg skriver her for å samle mine tanker og følelse og ikke minst noen få råd fra erfarne damer. Du kunne glatt bare hoppa over denne tråden i stede for å lite ut av deg oppgulp 😊 Anonymkode: 7d58b...0e2 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja mulig jeg høres hysterisk ut men etter en dødfødsel og 2 MA nå i år så er ønske om et barn stort. Jeg skriver her for å samle mine tanker og følelse og ikke minst noen få råd fra erfarne damer. Da er du jo fullt i stand til å bli gravid? Skjønner ikke hvorfor du er hysterisk angående antall samleier. Anonymkode: 5bf82...f82 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #7 Skrevet 15. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Og så var mange flere ufrivillig barnløse uten å få hjelp. Anonymkode: a0a9d...d63 Vel, TS har åpenbart ikke problemer med å bli gravid, hun har hatt trøbbel med å fullføre svangerskapet. Så hvorfor stresse med det hun IKKE har vansker med? Anonymkode: 5bf82...f82
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #8 Skrevet 15. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, TS har åpenbart ikke problemer med å bli gravid, hun har hatt trøbbel med å fullføre svangerskapet. Så hvorfor stresse med det hun IKKE har vansker med? Anonymkode: 5bf82...f82 Forstår at jeg kanskje er heldig som blir gravid men etter å nå ha kommet i PP8 så er jeg snart tom for både energi å hadde den tanken om at vi ikke klarte dette mere. derfor testet jeg nå for første gang noensinne etter EL og den ble positiv så da hadde jeg noen få spm men om denne tråden skulle velte hele dagen din så må jeg bare beklage. Trodde dette var et forum der man KUNNE stille sånne spørsmål men det var det tydeligvis ikke 🙈 Anonymkode: 7d58b...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg tenkte først at det er lov å spørre og lure på hva som skjer. Men du har jo vært gravid 3 ganger på 8 mnd. Da vet du jo hva som skjer og hvordan det fungerer hos deg. Selv er jeg på pp 22 og har aldri vært gravid. Mannen din dro jo bort. Dere kunne ikke hatt sex de andre dagene. Er det noe å lure på? Anonymkode: 73006...372
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 Herlighet, hvorfor skal folk alltid henge seg opp i teite ting? Slutt å snakke folk ned! Er det rart barna mobber? Om dere syntes det var teit, bare trykk dere videre da :) TS, du høres ikke hysterisk ut! Jeg forstår deg godt med historien din selv om du har blitt gravid før. Det høres nok ut og dere skal ha truffet EL med det Lykke til! Anonymkode: a0a9d...d63 5
maddiie Skrevet 15. oktober 2018 #11 Skrevet 15. oktober 2018 Skjønner ikke hvorfor folk er så provosert? Ts prøver bare å bli beroliget.. Krysser fingrene for at du får positiv test😄 Om du har sex rett etter egget slipper og har gjort alt perfekt så er ingenting garantert. Det kommer an på svømmerne og egget for denne ppen. Men lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #12 Skrevet 15. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte først at det er lov å spørre og lure på hva som skjer. Men du har jo vært gravid 3 ganger på 8 mnd. Da vet du jo hva som skjer og hvordan det fungerer hos deg. Selv er jeg på pp 22 og har aldri vært gravid. Mannen din dro jo bort. Dere kunne ikke hatt sex de andre dagene. Er det noe å lure på? Anonymkode: 73006...372 Trist å høre at du er i PP22, håper du en dag lykkes med en liten spire i magen din. Lykke til. -ts Anonymkode: 7d58b...0e2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #13 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, hvorfor skal folk alltid henge seg opp i teite ting? Slutt å snakke folk ned! Er det rart barna mobber? Om dere syntes det var teit, bare trykk dere videre da :) TS, du høres ikke hysterisk ut! Jeg forstår deg godt med historien din selv om du har blitt gravid før. Det høres nok ut og dere skal ha truffet EL med det Lykke til! Anonymkode: a0a9d...d63 Takk for svar ❤️ Ja håper vi kanskje har gjort der. Vi har hatt sex på feil dager de siste periodene ser jeg så det å teste etter EL var ikke dummen selv om det ikke er garantert at jeg blit befrukted men jeg fikk en ro i kroppen med å finne ut av EL ☺️ Anonymkode: 7d58b...0e2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #14 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, maddiie skrev: Skjønner ikke hvorfor folk er så provosert? Ts prøver bare å bli beroliget.. Krysser fingrene for at du får positiv test😄 Om du har sex rett etter egget slipper og har gjort alt perfekt så er ingenting garantert. Det kommer an på svømmerne og egget for denne ppen. Men lykke til! Takk for svar ❤️ Ja jeg vet at det ikke er garantert men vi har hatt sex på feil dager de siste periodene så da er håpet denne mnd kanskje litt større enn de siste periodene😊😊 Anonymkode: 7d58b...0e2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #15 Skrevet 16. oktober 2018 Vi hadde sex en gang dagen før EL, og jeg ble gravid. Det ser ut som om dere har gjort det dere kan, lykke til! Anonymkode: 7721a...974
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #16 Skrevet 16. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde sex en gang dagen før EL, og jeg ble gravid. Det ser ut som om dere har gjort det dere kan, lykke til! Anonymkode: 7721a...974 Ja jeg håper der sitter snart 😊❤️ Begynner å lure på om noe er galt men jeg har og kan bli gravid så det er vel spørsmål om tid før det vokser noe lite i magen 😄🙏🏻 Anonymkode: 7d58b...0e2
Gjest Albbas Skrevet 17. oktober 2018 #17 Skrevet 17. oktober 2018 Mest sannsynlig har dere hatt sex på ganske bra tidspunkt i forhold til EL. men EL-tester er ikke bombesikre, så helt trygg kan du ikke være. Lykke til.
Tears in heaven Skrevet 22. oktober 2018 #18 Skrevet 22. oktober 2018 På 15.10.2018 den 11.54, AnonymBruker skrev: Du vet det, folk ble gravide før man begynte å kartlegge EL. Du høres helt hysterisk ut. Anonymkode: 5bf82...f82 Hvordan får du deg til å skrive sånn? Du har store problemer med deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå