AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #21 Skrevet 16. oktober 2018 4 timer siden, Kalmie skrev: Jeg hadde en mistanke om det karakteren var inspirert av hun før det ble bekreftet, men nå følger jeg en del med på Marna da... men dialekten, uttrykksmåten og det hun forteller er jo heelt likt Hvor er det blitt bekreftet? Anonymkode: 002cf...bde
Antoinette Skrevet 16. oktober 2018 #22 Skrevet 16. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det blitt bekreftet? Anonymkode: 002cf...bde Du trenger bekreftelse på HVER karakter? Du får sende melding til @endukjenner på insta da vet du. 12
Dunkel Skrevet 16. oktober 2018 #23 Skrevet 16. oktober 2018 Hun psykologen som snakker om hva mannen liksom sitter og føler og kjenner på er jo inspirert av hun psykologen i gift ved første blikk 😅 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #24 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, Dunkel skrev: Hun psykologen som snakker om hva mannen liksom sitter og føler og kjenner på er jo inspirert av hun psykologen i gift ved første blikk 😅 Ja, det er kona til Steinar Sagen som nevnt tidligere her Anonymkode: a4526...9bc 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #25 Skrevet 16. oktober 2018 5 minutter siden, Dunkel skrev: Hun psykologen som snakker om hva mannen liksom sitter og føler og kjenner på er jo inspirert av hun psykologen i gift ved første blikk 😅 Har ikke sett noen til henne i virkeligheten, men frytkelig irriterende dame i serien. Måten hun snakker og gestikulerer på er sååå plagsom. Anonymkode: 61dd3...645 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #26 Skrevet 16. oktober 2018 7 timer siden, Antoinette skrev: Du trenger bekreftelse på HVER karakter? Du får sende melding til @endukjenner på insta da vet du. Det er @Kalmie som sier det er bekreftet at den karakteren er Marna. Jeg lurer kun på hvor det er blitt bekreftet, jeg. Trenger ikke bekreftelse på HVER karakter, nei Anonymkode: 002cf...bde 5
Antoinette Skrevet 16. oktober 2018 #27 Skrevet 16. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett noen til henne i virkeligheten, men frytkelig irriterende dame i serien. Måten hun snakker og gestikulerer på er sååå plagsom. Anonymkode: 61dd3...645 Det er Cathrin Sagen, gift med Steinar Sagen 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #28 Skrevet 16. oktober 2018 Det finnes forøverig en annen tråd her som omhandler Kevin Vågenes og programmet. Anonymkode: 816d2...669
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #29 Skrevet 16. oktober 2018 23 minutter siden, Antoinette skrev: Det er Cathrin Sagen, gift med Steinar Sagen 🙂 Ja, jeg har fått med meg at det finnes en psykolog som heter Cathrin Sagen og er gift med Steinar Sagen. Poenget var at jeg har ikke merket meg henne og hvordan hun er som person. Anonymkode: 61dd3...645 1
Helgeline Skrevet 16. oktober 2018 #30 Skrevet 16. oktober 2018 Min favoritt er blodfeministen Ellen. Eller «mens-Ellen» 😂😂 Maiken-karakteren er vond både å se og høre på. Fy for en irriterende figur..... 12
Mkigjen Skrevet 16. oktober 2018 #31 Skrevet 16. oktober 2018 Han nye karakteren som er så opptatt av Ari Behn, må være Jan Thomas 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #32 Skrevet 16. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, jeg har fått med meg at det finnes en psykolog som heter Cathrin Sagen og er gift med Steinar Sagen. Poenget var at jeg har ikke merket meg henne og hvordan hun er som person. Anonymkode: 61dd3...645 Ikke jeg heller. Hvor kan man se det? Anonymkode: 1c293...000
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #33 Skrevet 16. oktober 2018 28 minutter siden, Mkigjen skrev: Han nye karakteren som er så opptatt av Ari Behn, må være Jan Thomas Tror han der Gaute smører tykt på når han kommer med inside information om kjendiser. 😄 Anonymkode: 61dd3...645 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #34 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror han der Gaute smører tykt på når han kommer med inside information om kjendiser. 😄 Anonymkode: 61dd3...645 Tror den karakteren er bygget videre på en han hadde i "Mellom bakkar og berg". Han var vel helt samme typen og hadde samme dialekt, men så annerledes ut, i tillegg til at han snakket om Hollywood-kjendiser. Han har nok hentet mye inspirasjon fra Jan Thomas, ja. Anonymkode: 9e490...b40 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #35 Skrevet 17. oktober 2018 23 timer siden, Helgeline skrev: Min favoritt er blodfeministen Ellen. Eller «mens-Ellen» 😂😂 Maiken-karakteren er vond både å se og høre på. Fy for en irriterende figur..... Hvem er Maiken igjen? Anonymkode: 38210...bcb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #36 Skrevet 17. oktober 2018 På 15.10.2018 den 16.58, Cuntzilla skrev: Min favoritt er hun veldig passiv-aggressive som lager en diskusjon av alt og sier "nå lager vi ikke en diskusjon av dette" eller "ja ja mm hvis du sier det". Han tar typen så godt. Åh, hun er forferdelig irriterende!!! Antagemig fordi jeg på mitt verste kan ha et snev av den måten å være på (bare et snev!). Man irriterer seg ofte mest over egne dårlige trekk hos andre, sies det jo 😁 Anonymkode: 38210...bcb
Cuntzilla Skrevet 17. oktober 2018 #37 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, hun er forferdelig irriterende!!! Antagemig fordi jeg på mitt verste kan ha et snev av den måten å være på (bare et snev!). Man irriterer seg ofte mest over egne dårlige trekk hos andre, sies det jo 😁 Anonymkode: 38210...bcb Haha ja! Jeg kjenner heldigvis ikke meg selv igjen (kan jo være mangel på selvinnsikt det da, haha), men jeg synes også hun er helt ekstremt irriterende, får jo lyst å slå henne ned og får masse medfølelse med den oppgitte typen. Det er egentlig eneste som skurrer litt med Parterapi, man skjønner ikke hvordan den normale personen ble sammen med et så dritkjipt menneske i utgangspunktet. Det samme går egentlig for nesten alle andre parene, særlig superfeministen med mann, hvordan i huleste var deres datingfase lurer jeg på, hva så han i henne. Nå må man bare ta det for det det er selvfølgelig, jeg har bare vanskelig for å legge fra meg plot holes og logiske brister uansett hvor banal serien er Men pga dette jeg likte når backstoryen til "Knut Arild Hareide" og dama kom fram, hun var jo tydeligvis innlagt på sykehus hvor han var sykepleier, og akkurat som syk passet det vel godt å få helt ekstreme mengder omsorg og bli dullet veldig med. Hun visste bare ikke at han var sånn mot friske personer og Endret 17. oktober 2018 av Cuntzilla 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #38 Skrevet 17. oktober 2018 Dere behøver ikke gjøre dette til en krangel ... Anonymkode: c4e87...397 18
Cuntzilla Skrevet 17. oktober 2018 #39 Skrevet 17. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere behøver ikke gjøre dette til en krangel ... Anonymkode: c4e87...397 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #40 Skrevet 17. oktober 2018 8 minutter siden, Cuntzilla skrev: Det er egentlig eneste som skurrer litt med Parterapi, man skjønner ikke hvordan den normale personen ble sammen med et så dritkjipt menneske i utgangspunktet. Det samme går egentlig for nesten alle andre parene, særlig superfeministen med mann, hvordan i huleste var deres datingfase lurer jeg på, hva så han i henne. Nå må man bare ta det for det det er selvfølgelig, jeg har bare vanskelig for å legge fra meg plot holes og logiske brister uansett hvor banal serien er Hehe, sånne ting kan man jo lure på, selv om det er tv. Det er mulig at mens-Ellen gikk gjennom en prosess der hun oppdaget feminismen, men dro det aaaaaaltfor langt. 😄 Jeg lurer mest på hvordan Britt Helen i det hele tatt kunne forelske seg i Kjell Simen. 😮 Moro å høre at flere får lyst til å slå når de ser de mest irriterende figurene. Sjelden jeg får lyst til å slå når jeg ser på tv, men Vågenes klarer virkelig å lokke frem både høy latter og sinne. Anonymkode: 61dd3...645 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå