AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Og jeg satt i tannlegestolen. Har meldt meg på vekking av norsk tipping, da blir man ringt og får en premie. Men nei da får jeg ikke det. Og jeg som sitter i en stor økonomisk knipe og. Er så frustrert nå. Anonymkode: bd83d...f43
Million Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Du er ikke den eneste som er oppringt. De ringer til alle, bare for å fortelle (en automatisk innspilt dame som snakker) at "det er en annen som har vunnet i dag. Skrap et skrapelodd så lenge!" Jeg ble også oppringt, og ble faktisk irritert. Å se Norsk Tippings nummer på displayet på telefonen, girer jo naturligvis opp folk, og man tror man har vunnet. Og så bare forteller den robotstemmen at det var noen andre.... 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Er dette noe nytt de har begynt med?( Flere år siden jeg tippet). Må jo være sykt irriterende.
Million Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, Zemira skrev: Er dette noe nytt de har begynt med?( Flere år siden jeg tippet). Må jo være sykt irriterende. Ja, det er en ny konkurranse. Men jeg synes de rett og slett narrer folk, ved å ringe opp de som IKKE har vunnet også, bare for å håne dem liksom; "Det er noen andre som har vunnet i dag".
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 3 minutter siden, Zemira skrev: Er dette noe nytt de har begynt med?( Flere år siden jeg tippet). Må jo være sykt irriterende. Nei! De ringer kun dem som har bedt om å bli oppringt. Anonymkode: c773b...d01 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 De gjør det vel for å trigge belønningssenteret i hjernen slik at man vil spille mer enn man ville gjort uten den påminnelsen om «så nært allikevel så fjernt». Anonymkode: 55dbc...968 4
Highhopes Skrevet 15. oktober 2018 #7 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, Million skrev: Ja, det er en ny konkurranse. Men jeg synes de rett og slett narrer folk, ved å ringe opp de som IKKE har vunnet også, bare for å håne dem liksom; "Det er noen andre som har vunnet i dag". Det kommer jo klart frem i reglene at de ringer alle. Du har selv valgt å delta i konkurransen. 10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #8 Skrevet 15. oktober 2018 2 timer siden, Million skrev: Du er ikke den eneste som er oppringt. De ringer til alle, bare for å fortelle (en automatisk innspilt dame som snakker) at "det er en annen som har vunnet i dag. Skrap et skrapelodd så lenge!" Jeg ble også oppringt, og ble faktisk irritert. Å se Norsk Tippings nummer på displayet på telefonen, girer jo naturligvis opp folk, og man tror man har vunnet. Og så bare forteller den robotstemmen at det var noen andre.... Takk for svar. Da kan jeg slappe helt av da, trodde jo nå jeg hadde gått glipp av premien, for trodde de kun ringte vinnerne. Har jo aldri blitt oppringt av norsk tipping før. Anonymkode: bd83d...f43
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 Du har jo selv valgt tidspunktet de skulle ringe. Så litt rart å klage på at du var opptatt. Anonymkode: d0cb5...737 7
Den røde fare Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 Hva er det folk ikke skjønner? Det står jo tydelig at det er en tjeneste man kan melde seg på for å bli vekt ved ringing, og samtidig være med i trekning av pengepremier. 3
Carrot Skrevet 15. oktober 2018 #11 Skrevet 15. oktober 2018 3 minutter siden, Den røde fare skrev: Hva er det folk ikke skjønner? Det står jo tydelig at det er en tjeneste man kan melde seg på for å bli vekt ved ringing, og samtidig være med i trekning av pengepremier. veeel, det er LITT irriterende når det IKKE sto at de ringer alle på gitte tider og den første (tilfeldig) som svarer får premien så skjønner jo at når du lagrer nr og det står "norsk tipping" på telefonen hopper det ett ekstra slag liksom hos den som svarer.. og da også at skuffelsen er stor når stemme sier "du er nummer xx i dag ..." ingen premie på deg liksom.. Jeg er enig i at de strengt tatt kanskje bare burde trukket ut en og hvis denne ikke svarte trukket en ny..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #12 Skrevet 15. oktober 2018 1 minutt siden, Carrot said: veeel, det er LITT irriterende når det IKKE sto at de ringer alle på gitte tider og den første (tilfeldig) som svarer får premien så skjønner jo at når du lagrer nr og det står "norsk tipping" på telefonen hopper det ett ekstra slag liksom hos den som svarer.. og da også at skuffelsen er stor når stemme sier "du er nummer xx i dag ..." ingen premie på deg liksom.. Jeg er enig i at de strengt tatt kanskje bare burde trukket ut en og hvis denne ikke svarte trukket en ny.. Konkurransereglene er ganske enkle og det sto ganske klart og tydelig at du velger tidspunkt de ringer for å vekke deg. Alle påmeldte får telefon på valgt tidspunkt. De fleste får en telefonsvarer og noen få får premie. Premien i dag er på 50000. De kommer til å ringe deg resten av uken også så bare å forvente en telefonsvarer igjen. Anonymkode: d0cb5...737
Minitroll Skrevet 15. oktober 2018 #13 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg var selv litt fristet til å melde meg på dette, men så ombestemte jeg meg. Virker bare som en sykt irriterende måte å få mer blest på. Setter faktisk mer pris på å få sove enn denne såkalte spenningen. 1
Petra75 Skrevet 15. oktober 2018 #14 Skrevet 15. oktober 2018 8 minutter siden, Carrot skrev: veeel, det er LITT irriterende når det IKKE sto at de ringer alle på gitte tider og den første (tilfeldig) som svarer får premien så skjønner jo at når du lagrer nr og det står "norsk tipping" på telefonen hopper det ett ekstra slag liksom hos den som svarer.. og da også at skuffelsen er stor når stemme sier "du er nummer xx i dag ..." ingen premie på deg liksom.. Jeg er enig i at de strengt tatt kanskje bare burde trukket ut en og hvis denne ikke svarte trukket en ny.. Hele poenget med konkurransen er at du har bestilt vekking. Ergo ringer de for å vekke deg. Det står veldig tydelig i konkurransereglene, så å sitte i etterkant å klage på at de ringer er jo i beste fall litt pinlig. 3
Kombiskap Skrevet 15. oktober 2018 #15 Skrevet 15. oktober 2018 Vi er 2 familiemedlemmer som begge ble oppringt i morges. Jeg lå og sov og tlf stod på lydløs. Var mld på tlf svareren at idag hadde premien gått til en annen. Fikk jo nesten hjertestans 😂 Trodde det var fra den 19/10 de startet disse tlf. Well, well, sitter klar med tlf i hånden i morgen tidlig kl 07.02. 😂 Jeg vinner ikke uten å ha prøvd, og det nytter ikke å ligge og sove. Faktisk sier intuisjonen min at jeg blir millionær denne uka 😂
Kombiskap Skrevet 15. oktober 2018 #16 Skrevet 15. oktober 2018 7 minutter siden, Petra75 skrev: Hele poenget med konkurransen er at du har bestilt vekking. Ergo ringer de for å vekke deg. Det står veldig tydelig i konkurransereglene, så å sitte i etterkant å klage på at de ringer er jo i beste fall litt pinlig. Pinlig er det ihvertfall ikke. Tror det er flere som er satt ut litt idag av å ha norsk tipping som ubesvart anrop.
Skilpadden Skrevet 15. oktober 2018 #17 Skrevet 15. oktober 2018 Vent litt, den første som svarer vinner? Jeg trodde det var en tilfeldig vinner. Da stiller jo alle klokken til 04:00?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #18 Skrevet 15. oktober 2018 19 minutter siden, Carrot skrev: veeel, det er LITT irriterende når det IKKE sto at de ringer alle på gitte tider og den første (tilfeldig) som svarer får premien så skjønner jo at når du lagrer nr og det står "norsk tipping" på telefonen hopper det ett ekstra slag liksom hos den som svarer.. og da også at skuffelsen er stor når stemme sier "du er nummer xx i dag ..." ingen premie på deg liksom.. Jeg er enig i at de strengt tatt kanskje bare burde trukket ut en og hvis denne ikke svarte trukket en ny.. Tror ikke de gir premien til første tilfeldige person som svarer. Da hadde jo de som bestilte vekking kl 04 vunnet hver dag! Ifølge den andre tråden om dette så trekker de på forhånd en vinner, altså et nummer"lodd" før de begynner å ringe rundt, og maskinen forteller alle andre de ikke vant men når den kommer til vinnernummeret sitt klokkeslett forteller den at de vant. Forresten kan vi heller spleise de to trådene? Forvirrende med to stk... delta i den andre her så ber jeg admins om å flette de sammen https://forum.kvinneguiden.no/topic/1226981-norsk-tipping-ringtejeg-rakk-den-ikke/ Anonymkode: 2f463...d11
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #19 Skrevet 15. oktober 2018 Akkurat nå, Skilpadden skrev: Vent litt, den første som svarer vinner? Jeg trodde det var en tilfeldig vinner. Da stiller jo alle klokken til 04:00? Kan umulig være sånn. Les min kommentar over. Anonymkode: 2f463...d11
Rosa Sitron Skrevet 15. oktober 2018 #20 Skrevet 15. oktober 2018 7 minutter siden, Kombiskap said: Vi er 2 familiemedlemmer som begge ble oppringt i morges. Jeg lå og sov og tlf stod på lydløs. Var mld på tlf svareren at idag hadde premien gått til en annen. Fikk jo nesten hjertestans 😂 Trodde det var fra den 19/10 de startet disse tlf. Well, well, sitter klar med tlf i hånden i morgen tidlig kl 07.02. 😂 Jeg vinner ikke uten å ha prøvd, og det nytter ikke å ligge og sove. Faktisk sier intuisjonen min at jeg blir millionær denne uka 😂 Da kan du vente til fredag. Det er jo den eneste dagen med milliongevinst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå