AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg så fem gutter (ungdommer) og yngre menn i tidlig tyveårene i går med hettegenser eller genser stappet nedi joggebuksa, håper ikke det er en ny trend? Alle sett i Oslo. På lørdag så jeg også for første gang en mann i strømpebukser og tenkte på strømpebuksemannen her inne. Hvite nylonstrømpebukser, hvit nike fotballshorts og hvite nike sokker over. Rakk dessverre ikke å ta bilde. Anonymkode: 9a397...668
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Kan ikke folk få kle seg som de vil? Jeg bare spør. Anonymkode: 51eb3...ec3 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Bryr meg ikke, folk må få gå kledd som de vil for meg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: På lørdag så jeg også for første gang en mann i strømpebukser og tenkte på strømpebuksemannen her inne. Hvite nylonstrømpebukser, hvit nike fotballshorts og hvite nike sokker over. Rakk dessverre ikke å ta bilde. Tipper det var en treningstights. Anonymkode: 148e0...41e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 Var like gjennomsiktig som kvinners nylonstrømpebukser, så ingen treningstights. Man så føflekker og hårvekst gjennom uten problemer. Anonymkode: 9a397...668
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Dr det et problem for deg? Er jo for kaldt å gå med shorts uten noe under nå... Hva ville du gjort? Bruker du mye tid på å henge deg opp i slike ting? Anonymkode: 7b29e...c0e 1
Rullestolbruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 For hva er vel ikke mennesket om det ikke kan henge seg opp i detaljer og sette sine preferanser før alle andres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå