AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Hvordan er deres 13-14 åring når det gjelder samtaler ? Her får vi bare ja, nei, vet ikke svar. Må dra ordene ut av munnen på henne. Er dette vanlig ? Anonymkode: 01c48...06f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Sønnen til samboeren min på 15 år er helt lik. Det er vanskelig å ha samtaler med han. Vet ikke om det er vanlig. Anonymkode: 2f0b6...932
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Vanlig i perioder. Anonymkode: d81cd...68c
Kitcat Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Ja, det er nok ganske vanlig. Vi har litt av det samme. Vi praktiserer mobilforbud når familien samles ved middagsbordet. Vi pleier å spise sammen hele gjengen kanskje 4 ganger i uken. Da kan han tø opp litt (Vi prøver å engasjere alle barna i samtalene, som kan dreie seg om alt fra personlige ting til politikk, skole og nyhetssaker.)
Lycka Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Veldig opp og ned. Min sønn er 13. Hvis vi snakker om hockey eller andre ting som interesserer han kan være snakkesalig. Andre dager er han mutt. Min datter er 16 og begynner nå å komme litt ut av skallet sitt igjen. Det er faktisk stort sett mulig å ha en vanlig samtale 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå