Gå til innhold

Dette er hvordan en feministisk mann ser ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik ser en feministisk mann ut. Burde fler menn bli feminister?

jcfn3f0sh7s11.jpg

Anonymkode: 2a34e...0c1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samtlige feministiske menn jeg kjenner er kjekkaser. Så det.

Anonymkode: b8f52...0c5

• Liker 6
Skrevet

Poenget med denne tråden er....?

Anonymkode: 2eb26...8b2

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
Poenget med denne tråden er....?

Anonymkode: 2eb26...8b2

Å vise hvordan feministiske menn er og å skape en viss refleksjon rundt hvorvidt det er lurt å feminisere menn eller ikke.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å vise hvordan feministiske menn er og å skape en viss refleksjon rundt hvorvidt det er lurt å feminisere menn eller ikke.

Feminisme har ingenting med å gjøre menn femi. Er det det du tror og derfor du er mot feminisme? Er det det som er din værste frykt at menn skal bli femi? Wow dere menn har det enkelt,  kvinners værste frykt er nemlig å være blandt de 70% som opplever overgrep, eller bli kidnappa, misbrukt og drept av menn som har dårlig kvinnesyn. 

Anonymkode: 2b206...e3d

• Liker 7
Skrevet

flat,1000x1000,075,f.u7.jpg

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

flat,1000x1000,075,f.u7.jpg

Fake news :ler2:

200w (2).gif

Anonymkode: 2b206...e3d

• Liker 2
Skrevet

Nei dette er en typisk mannlig feminist

Anonymkode: e2497...428

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtlige feministiske menn jeg kjenner er kjekkaser. Så det.

Anonymkode: b8f52...0c5

Enig, men mange damer om beinet så hard konkurranse om dem... jeg har sikret meg min da så ligg unna han 😍

Anonymkode: 797e1...80a

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri møtt noen ordentlige menn som kaller seg feminister. Menn som kaller seg feminister er underdanige myke menn med slappe håndtrykk og dårlig ånde. Jeg klandrer forsåvidt ikke kvinner som ønsker kvotering og særbehandling. Men normale menn som ikke er utskudd/avvikere i en vanlig gruppe menn er ikke feminister. 

Anonymkode: 6e27f...59e

• Liker 3
Skrevet

Menn som kaller seg feminister gjør det for å få seg sex. 

• Liker 2
Skrevet

Min samboer er feminist, men han kaller seg bare det bak lukkede dører da han ikke gidder diskusjonene og slengbemerkningene som følger med. Han står dog like mye for meningene sine ute blant folk uansett, bare uten merkelappen på hvilken ideologi han kjenner seg mest igjen i :)

Jeg er jo inhabil som bare det, men synes jo han er kjempekjekk.

Ellers er Ian Sommerhalder min favoritt kjendis nummer 1 😊

Jeg kaller meg ikke feminist selv, men  brenner veldig for kvinner og barns rettigheter i enkelte u-land hvor de har det ekstra hardt. Og som voldtektsoffer er jeg nok også ganske opptatt av samtykke. Kanskje vi er litt skapfeminister begge to 😂

Anonymkode: fada9...435

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det titusenvis ganger lettere å ha sex med en mann med gode verdier og som er opptatt av likeverd etc! Det er klart at kvinner merker at menn liker dem - også som mennesker og ikke bare et objekt. Ikke bare får disse mennene sex, de gir sex også.  Altså det er gjensidig glede og deling av sex.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det titusenvis ganger lettere å ha sex med en mann med gode verdier og som er opptatt av likeverd etc! Det er klart at kvinner merker at menn liker dem - også som mennesker og ikke bare et objekt. Ikke bare får disse mennene sex, de gir sex også.  Altså det er gjensidig glede og deling av sex.

De later som de har gode verdier for å få seg sex.

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, det må jeg si til min far. 😆 

Gift i 44 år tenker jeg at han har noen andre triks i ermet for slikt. :)

Min egen mann drar heller ikke feminisme- kortet for å få meg til sengs. :) Begge flotte menn forøvrig. Stolt av sine sterke koner, og døtre, og ikke redd for sin mandom når de taler for likestilling og likeverd. 

Anonymkode: e4e15...9c8

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De later som de har gode verdier for å få seg sex.

He he vanskelig å late som det i 17 år gitt...

Enten har man gode verdier og behandler kvinner godt som medmennesker ellers gjør man det ikke. 

Kan anbefale deg å ha sex med en god person som behandler deg som medmenneske! Jeg tror du trenger det:)

• Liker 2
Skrevet

Menn og kvinner lever i en konstant spenning. Menn som en arketype er røff i kantene, jobber hardt, er direkte og unngår ikke konflikter. Det ligger i kvinners natur å prøve å feminisere mannen, fordi det vil øke sjansen for at han ikke beveger seg videre, og det gjør ham mindre attraktiv for andre kvinner.

"Alle" vet at de fleste kvinner tenner på dominante selvsikre menn som "tar" det de vil ha. Ikke med tvang selvfølgelig, men går for det de vil ha. Dette er den motsatte energien/arketypen av hva en typisk beta-mann/feminist-type sender ut. De er gjerne av natur underdanige, usikre og ender ofte opp som venninner. For dem så er ofte vennskap den eneste veien til sex. Problemet er at kvinner rett og slett er programmert fra naturen av til å ikke reprodusere seg med denne typen menn. Men det er nok ofte disse typene som kaller seg feminister.

At "normale" menn er for like muligheter og egalitarisme er noe helt annet. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Papirfly, mod.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn og kvinner lever i en konstant spenning. Menn som en arketype er røff i kantene, jobber hardt, er direkte og unngår ikke konflikter. Det ligger i kvinners natur å prøve å feminisere mannen, fordi det vil øke sjansen for at han ikke beveger seg videre, og det gjør ham mindre attraktiv for andre kvinner.

"Alle" vet at de fleste kvinner tenner på dominante selvsikre menn som "tar" det de vil ha. Ikke med tvang selvfølgelig, men går for det de vil ha. Dette er den motsatte energien/arketypen av hva en typisk beta-mann/feminist-type sender ut. De er gjerne av natur underdanige, usikre og ender ofte opp som venninner. For dem så er ofte vennskap den eneste veien til sex. Problemet er at kvinner rett og slett er programmert fra naturen av til å ikke reprodusere seg med denne typen menn. Men det er nok ofte disse typene som kaller seg feminister.

At "normale" menn er for like muligheter og egalitarisme er noe helt annet. 

Tror det er på tide at unge får høre annet enn dette tullet om alfaer og betaer.. 

Nei - menn og kvinner lever ikke i konstant spenning.

Men ja - tenåringer og unge menn og kvinner har spenninger i møte med hverande! Både unge gutter og jenter er usikre på seg selv, på hva de vil ha, på hva sex og forhold innebærer, på hvordan man tiltrekker seg det motsatte kjønn osv. 

Det kan oppstå noen motpoler i kjønnene i slutten av tenårene:

Noen gutter/unge menn trekker mot å være ekstrem utgaven av mann, tøff, frekk, kanskje halvkriminell osv så kalt badboy. Vekker mye oppmerksomhet fra mange unge jenter og kan herje litt en stund. Mest fordi de gjør så mye ut av seg i øyeblikket.

Noen jenter/unge kvinner trekker mot å være ekstrem utgaven av en kvinne, opererer bryster, sminker seg til det ugjenkjennelige osv så kalt bimbos. Vekker mye oppmerksomhet fra mange unge gutter og kan herje litt en stund. Mest fordi de gjør så mye ut av seg i øyeblikket. 

Så er det alle andre da. Som er midt mellom disse ekstremvariantene. Som bruker noen år på å bli kjent med seg selv og hva de ønsker. De finner hverandre. Vanlige gjennomsnittlige folk. Etablerer forhold (noen går bra, andre ikke, noen bytter). Jo eldre de blir jo mer lærer de om hverandre, om samspill, forhold og sosial omgang. Toget fylles og livet går videre. Med familie, unger, Volvo. 

Igjen på perrongen står badboyen og bimboen. Ofte har det for disse ekstremvariantene ikke gått så bra. Livet ble tøft for dem begge. Kanskje badboyen har sonet noen år og bimboen havnet på gata. De er slitne. Mange trekker seg unna dem. Sosiale utfordringer. NAV. Uansett dette var en gang usikre unge gutter og jenter som forsøkte tilpasse seg det de trodde var viktig og smart. 

Ikke lur flere unge mennesker til å bli badboyer eller bimboer. Dette alfa tullet er bare sprøyt som selger bøker. 

Oppfordre unge jenter og gutter til bli kjent med seg selv og bli trygg på seg selv slik de er, uten å gjøre seg til. Helt vanlige folk reproduserer seg faktisk - tro det eller ei. 

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha, det må jeg si til min far. 😆 

Gift i 44 år tenker jeg at han har noen andre triks i ermet for slikt. :)

Min egen mann drar heller ikke feminisme- kortet for å få meg til sengs. :) Begge flotte menn forøvrig. Stolt av sine sterke koner, og døtre, og ikke redd for sin mandom når de taler for likestilling og likeverd

Anonymkode: e4e15...9c8

Dette har da ingenting med feministe å gjøre, men heller med egalitærianisme og jeg kan jo skjønne at du liker at de er for skikkelig likestilling, og da altså ikke feminister :)

Anonymkode: 91672...7a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...