Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en jobb jeg trives helt greit i, gleder meg aldri til jobb, men dagene går greit når jeg først er der. Oppgavene er ganske monotone og kollegaene mine er en del eldre enn meg og jeg føler ikke helt jeg passer inn. Tjener bra og stillingen er fast. 

Nå har jeg fått et tilbud om en midlertidig stilling i et annet selskap. En jobb jeg vet jeg vil trives veldig mye bedre i og som har ansatte på min alder og arbeidsoppgaver som er spennende og lærerike. Jeg vil gå ned ca. 40.000,- i lønn og stillingen er ikke garantert videre. Dvs at jeg kan risikere å stå uten jobb når kontrakten går ut. 

Jeg er virkelig usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg forlate en trygg jobb, men som jeg ikke trives så veldig godt i, til fordel for en spennende jobb som jeg 100% sikker vet jeg kommer til å trives i (har vært intern der før), men med usikker fremtidsutsikt? Jeg har ikke råd til å gå uten inntekt da jeg bor alene, eier en litt dyr leilighet og har mine faste månedlige utgifter. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: cfd0e...3e0

Videoannonse
Annonse
Gjest COSL Innovator
Skrevet (endret)

Jeg ville fortsatt i den faste jobben. 

Endret av COSL Innovator
Skrevet

Hadde valgt å bli der jeg var.mEn jobb er tross alt bare en jobb.

Anonymkode: 12595...d7b

Skrevet

Det sier seg vel selv, gjør det ikke?

Hva skal du betale den litt dyre leiligheten din med om du ikke får fortsette i den alternative jobben?

Anonymkode: 7983e...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...