Gå til innhold

Hva er god sex for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell!

Anonymkode: 347ab...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ligge med en som tar seg god tid til foreplay for å kåte meg opp skikkelig, har over gjennomsnittet stor penis, bruker den rikitig og ikke glemmer å kjærtegne kroppen, brystene og klitten under sexen også ikke bare under foreplayet, ikke er gjerrig på orgasmene (varer lenge sånn at jeg kan komme flere ganger enn én helst) og har en avslappa holdning til sex sånn at jeg også slapper av og kan slippe meg løs med det jeg vil. Gjerne sex med seksuell oppbygging og spenning over flere timer eller hele dagen/kvelden :)

Anonymkode: 95585...9ac

• Liker 2
Skrevet

En som er rå i senga... 

Skrevet

God sex er den som får bena til å riste og bli så gelé at jeg ikke klarer å stå etterpå. 

• Liker 2
Skrevet

Sex med en eller flere jeg vet er glad i meg. Og som jeg er glad i :)

Skrevet

Absolutt null nix stress, og varighet på over en time, da blir det oftest noe bra å se tilbake på.

• Liker 1
Skrevet
På 15.10.2018 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Å ligge med en som tar seg god tid til foreplay for å kåte meg opp skikkelig, har over gjennomsnittet stor penis, bruker den rikitig og ikke glemmer å kjærtegne kroppen, brystene og klitten under sexen også ikke bare under foreplayet, ikke er gjerrig på orgasmene (varer lenge sånn at jeg kan komme flere ganger enn én helst) og har en avslappa holdning til sex sånn at jeg også slapper av og kan slippe meg løs med det jeg vil. Gjerne sex med seksuell oppbygging og spenning over flere timer eller hele dagen/kvelden :)

Lykke til😴

Anonymkode: a4fd2...1ad

• Liker 1
Skrevet

Sexen jeg og samboeren har innimellom 😍

Når jeg får bruke lang tid på å suge pikk først, slik at jeg får giret meg opp MAX før jeg kommer 😍 samtidig som han holder hodet mitt og nyter det. MASSE puppekos og at jeg eller han får meg til orgasme.

Relativt kort og intenst samleie, kjenne at han kommer hardt inni meg etter blowjoben.

Er gravid, så langvarig penetrering, enkelte stillinger og mye bevegelse for meg er dessverre ikke så lett akkurat nå. Før elsket jeg å komme mens han tok meg i misjonæren, da sprutet jeg masse! Men nå er det vanskelig mtp stor mage og at jeg ikke kan ligge på rygg. Da blir det mer foreplay 👌🏻

Anonymkode: 2b342...78d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til😴

Anonymkode: a4fd2...1ad

Lykke til faktisk, dette er da ikke unormalt med rett mann 😍😂

Anonymkode: 2b342...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...