Gå til innhold

Vil gjenopprette tilliten til ei venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For noen uker siden var jeg på fest med en venninne (hovedvennina), og hun hadde med seg flere venniner som jeg kjente fra før. Vi bodde i fjor på samme kollektiv og hadde det veldig gøy i lag. Venninnene hennes kjente jeg fra fjoråret, da de kom på besøk flere ganger. Jeg utviklet også følelser for venninna mi i fjor, noe hun taklet etter sigende bra selv om hun insissterte på at vi bare skulle være venner. Det måtte jeg til slutt innfinne meg med, selv om det var til tider ganske tungt. Dette hadde hun stor forståelse for og syntes d va bra at jeg var ærlig på det og det var noe hun skjønnte. Etter sommern flytta jeg ut av kollektivet mens hun ble værende. Vi fortsatte å holde litt kontakt.

Så til da allt virkelig gikk til helvete. Under festen så var stemningen på starten veldig god! Det var som i gamle dager og vi drakk en god del! Dessverre så drakk jeg ganske mye, må si det var nok ny rekord i antall halvlitere og shots sidelengs ned i magen for meg. Det er da jeg gjør veldig mange dumme valg på veldig kort tid. Jeg er veldig på hun ene besøkende venninna og jeg stormer inn på ett toalett samtidig som hun andre venninna vasker hendene, noe som fører til at hun får øyet på mine edlere deler. Dette var meget uheldig. Kan hende jeg gjorde flere ting også men det var jeg for full for å huske. Dette har ført til at hovedvenninen min har sletta meg fra sosiale medier inntil videre. Så møtte jeg på hun ene vennina jeg var litt på i helga og fikk snakka litt ut. Jeg er fullstendig enig i begrunnelsen til vennina, da hun hovedvennina ikke lenger har tillit til meg og vil for øyebilikket ikke ha noe med meg å gjøre. 

Dette er noe jeg vil rette opp i. Det er ikke for å bli sammen med henne, men fordi jeg vil at ett morsommt og vennskapelig relasjon til henne. 

Mvh

En stk fortvilet Kar.

Anonymkode: 5436a...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror den tilliten er brutt for evig, får dessuten inntrykk at dere ikke kjente hverandre egentlig. 

Anonymkode: b75d5...ba4

Skrevet

kan du ikke bare gå videre, det finnes vel andre ting å gjøre i livet, hva med å få bedre venner.

Anonymkode: b75d5...ba4

Skrevet

Jeg tror du heller bør begynne å ta tak i din egen oppførsel generelt, uten at målet er å bli venn med denne venninna igjen. Lær deg å drikke med måte. Du vet hva som skjer når du drikker for mye

Det vil si at når du velger å drikke så mye, så tar du et valg om at du er viktig, og de rundt deg er uviktige. Det spiller jo ingen rolle for deg hvordan du behandler dem. Hvis du hadde brydd deg om hvordan du behandlet dem hadde du ille drukket så.mye at du mistet kontrollen. 

Begynner å behandle menneskene rundt deg med respekt, så risikerer du ikke å miste fler. Hvis du er heldig kan det hende at det rykter seg at du har skjerpet deg, og at venninna di da kan være interessert i kontakt igjen,  men la hovedfokuset ditt være på deg. Skjerp deg, og begyn å oppfør deg som folk. 

Anonymkode: 06113...4e9

Skrevet

Atte hæ..? 

De vasket hendene på badet og døren var opplåst. Du var full og gikk inn til dem for å tisse, og de fikk se penisen din der og da. 

Så nå er de sure/støtet og så har hovudvenninnen din slettet deg på sosiale medier for dette. 

Har jeg misforstått? 

For dette er en helt syk overreaksjon av dem :fnise: hvor gamle er dere? 

Anonymkode: d22d6...bba

• Liker 1
Skrevet

Skjønner heller ikke greia. 

Anonymkode: 4e5b1...737

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...