Gå til innhold

Er det stor forskjell på sex med orgasme eller uten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hatt sex med partner og fått orgasme, men hatt det med onanering. 

Kanskje jeg aldri har hatt bra sex. To partnere. 

Anonymkode: 07ddc...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best uten orgasme. Da er det fort ferdig og jeg kan få sove

Anonymkode: 150e8...3d9

• Liker 1
Skrevet

Ja, ekstrem forskjell!

Anonymkode: 3f3dc...070

• Liker 3
Skrevet

Ja, sexen er mye bedre dersom det blir orgasme! Jeg fikk orgasme for første gang når jeg var 26. 

Anonymkode: db1cb...e86

• Liker 2
Skrevet

Har hatt sex både med og uten orgasmer, og det er godt på hver sin måte syns jeg :)

• Liker 2
Skrevet

For meg er det ikke orgasme som gjør om sex er god eller dårlig. Tror det er VELDIG individuelt. Akkurat som jeg ikke kan forstå at noen kan få særlig nytelse av oralsex. :fnise: Om du er fornøyd så er det jo bra? Synes ikke man skal lete etter feil om en selv er fornøyd. 😊

Anonymkode: 7dc1b...6e5

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, sexen er mye bedre dersom det blir orgasme! Jeg fikk orgasme for første gang når jeg var 26. 

Anonymkode: db1cb...e86

Ja, og sexen oppleves også som mye bedre for mannen, om damen får orgasme. Da slipper han å føle seg som en utilstrekkelig tufs. I noen tilfeller er han selvsagt akkurat det, og nederlagsfølelsen er fortjent. Andre ganger ikke.

Skrevet

Sex, uten orgasme kan være godt det, en gang i bland. Men om det blir regelen så er det kjipt. Synes det blir noe helt annet med orgasme. 

Skulle gjerne møtt den mannen som godtar at sexen er ferdig før han får orgasme gang på gang. 

Anonymkode: dc448...65d

• Liker 3
Skrevet

Ikke stor forskjell for meg. Godt er det som regel uansett!

Anonymkode: 3c6a0...d3b

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på hva en gjør under sexen, og kjemien med den andre. Mesteparten av den beste sexen jeg har hatt er uten at jeg har fått vanlig orgasme, men likevel hadde gelebein og svært fornøyd etter det.

Anonymkode: 832b0...a96

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det helt til jeg opplevde skikkelig orgasme!!! 

Nå er jeg HELT sikker på at det er best med! 😂 

Tenk å bli 32 å oppdage sånt da... jaja,  trøster meg med at jeg har mye bra i vente 😂😂😂

Anonymkode: 304fa...ce1

• Liker 2
Skrevet (endret)

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Skulle gjerne møtt den mannen som godtar at sexen er ferdig før han får orgasme gang på gang. 

Anonymkode: dc448...65d

Mannen hadde gladelig fortsatt om han ikke hadde fått utløsning. Det er veien frem dit som gir nytelsen. Så han hadde nok fortsatt i det uendelige, eller til fysisk utmattelse satte en stopper for aktiviteten. For mannen er orgasmen høydepunktet i nytelsen, men også det som setter en stopper for videre nytelse. Inntil pistolen er ladet på nytt.

Endret av Horten Market
  • Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det ikke orgasme som gjør om sex er god eller dårlig. Tror det er VELDIG individuelt. Akkurat som jeg ikke kan forstå at noen kan få særlig nytelse av oralsex. :fnise: Om du er fornøyd så er det jo bra? Synes ikke man skal lete etter feil om en selv er fornøyd. 😊

Jeje et barn fra krigsrammede somalia er storfornøyd over å få bo i et skur med parasitter så lenge de ikke blir bomba der. Vet man ikke bedre så tar man jo til takke med det. Syntes synd på damer som tror at sex uten orgasme er bra. 

• Liker 1
Skrevet

Gidder du å onanere uten å få orgasme? Jeg har sluttet å ha sex bare for å være grei, jeg forventer at begge parter skal oppnå tilfredsstillelse. Om nødvendig, kan man onanere sammen. 

Anonymkode: 02e85...e1a

• Liker 1
Skrevet

Sex uten orgasme er litt kjipt.

Det starter jo like bra som sex med orgasme, men når man når det punktet hvor man bare jager det klimakset og det er så langt unna uansett hvor hardt man jobber for å nå det.. da blir jeg lei etter en stund og faker sånn at han skal komme og bli ferdig med det.

Anonymkode: dd7b8...784

Skrevet

Jeje et barn fra krigsrammede somalia er storfornøyd over å få bo i et skur med parasitter så lenge de ikke blir bomba der. Vet man ikke bedre så tar man jo til takke med det. Syntes synd på damer som tror at sex uten orgasme er bra. 

Jeg regnet med det ikke var seriøst ment? 😂

Skrevet

Og for ordens skyld om du ikke skjønte det ut i fra innlegget så har jeg hatt sex både med og uten orgasme så jeg har absolutt sammenligningsgrunnlag. Er så provoserende med slike som skal diktere hva som er rett og ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Gidder du å onanere uten å få orgasme? Jeg har sluttet å ha sex bare for å være grei, jeg forventer at begge parter skal oppnå tilfredsstillelse. Om nødvendig, kan man onanere sammen. 

Anonymkode: 02e85...e1a

Er onanering og sex likt for de fleste altså? Kan godt være jeg er unik i denne sammenhengen men for meg kan det ikke sammenlignes. Onanering er greit nok, og orgasmen er god. Når jeg har sex føles det derimot som mange orgasmer (hvis sexen er god) som bare brer seg gjennom kroppen. Og dette er som regel uten at jeg faktisk får orgasme. Synes ikke følelsene kan sammenlignes en gang. Men som sagt jeg er muligens rar. 

Anonymkode: 3c6a0...d3b

Skrevet

Orgasme er en stor bonus på slutten av sex. 
Sex er deilig med og uten, jeg må ikke få orgasme, men digg når det skjer. 

Så derfor skjønner jeg ikke helt svaret til folk her. Man får jo ikke orgasme med en gang, den kommer jo i de fleste tilfeller mot slutten. De færreste fortsetter etterpå, med mindre man tar en ny runde. Men da tenker jeg at det kanskje forventes en ny orgasme. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Orgasmen under sex er ti ganger bedre enn enn fremskyndet  en under onanering 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...