Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mars 2005 #1 Del Skrevet 21. mars 2005 Kanskje ikke så veldig interessant for allmennheten, men pus ligger på sofaen bak meg og snorker skikkelig høyt Måtte bare dele det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 21. mars 2005 #2 Del Skrevet 21. mars 2005 så søtt :-) Pusen min ligger helt klint inntil laptopen min, på baksiden. For der er det visst godt og varmt syns hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 21. mars 2005 #3 Del Skrevet 21. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 21. mars 2005 #4 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, pusen min snorker hun også ! Hun ligger i sengen min hver natt. Først maler hun og så blir det stille en liten stund og kommer en forsiktig, liten snorking. Vet ikke om jeg hadde fått sove, jeg, uten denne koselige, lille bakgrunnsmusikken ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusemamma Skrevet 21. mars 2005 #5 Del Skrevet 21. mars 2005 Min pus snorker som en mann! Siden hun er delvis perser er hun litt flat i nesen. Først ligger beina og dirrer, så lager fjeset grimaser. Da ser jeg hun slapper veldig godt av, så kommer snorkingen. Av og til bare må jeg gå inn på rommet der hun sover og ta enn titt. Hun snorker veldig høyt da. Har til og med våknet på natten av henne. Men hun e kosepusen min så jeg klarer ikke bli sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillen_ Skrevet 21. mars 2005 #6 Del Skrevet 21. mars 2005 Ååååå, sitter og smiler for meg selv nå og mimrer tilbake til den tiden hvor jeg selv hadde katt Skjønne dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå