Gå til innhold

Nedtur å gå fra stor tll liten tiss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viktigste er tykkelsen. Trenger ikke være så lang. Men en tynn penis gir meg lite.

Anonymkode: 9951b...bb4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

I feel ya... blir noe viktig som mangler. Jeg har blitt så egoistisk at jeg dumper menn med lite utstyr for bra sex blir ti ganger bedre med stor penis. Til deg som spurte hva som er for lite så er det under 13 cm for meg. En bra penis er mellom 15 og 20 cm, men lengden hjelper ikke om den er tynn i omkrets. Heller en kort på 15 cm som er tykk enn en kjempelang og tynn. 

Anonymkode: 4917a...87f

15 cm er over snittet, så du kan faktisk ikke kalle det for "kort".

Anonymkode: 408a3...e53

• Liker 17
Skrevet

Hva er en tynn penis? 

Anonymkode: a7996...27c

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
15 cm er over snittet, så du kan faktisk ikke kalle det for "kort".

Anonymkode: 408a3...e53

Det føles kort. Ok? Det føles veldig lite. 21cm+, ja takk!

Anonymkode: 79409...bbf

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det føles kort. Ok? Det føles veldig lite. 21cm+, ja takk!

Anonymkode: 79409...bbf

Hmm. Da er du ualminnelig dyp, eller såpass overvektig at det er vanskelig å komme til pga stor mage og rumpe. Min samboer har vel den mest romslige dåsa jeg har vært borti, likevel stopper dildoene hennes på 18-19 cm, selv når hun er som aller kåtest og våtest.

Anonymkode: c941d...b6f

• Liker 9
Skrevet

Fakta viser at nesten ingen menn har lenger pikk enn 17 cm, målt i erigert tilstand. 

54f5b3d6eab8ea244fa51eca-750-590.jpg.88be39ca84db2a3f4f12bec27f557fd5.jpg

Omkretsen kan leses ut ifra denne tabellen under.

54f5b42e6bb3f79322d2376c-750-542.jpg.7c3df0a4d91e59ceb56e94140085477a.jpg

• Liker 9
Skrevet

Ellers er jo denne interessant.

penischart.jpg.220f88ed27d3965d7a6a4c3017176594.jpg

• Liker 2
Skrevet

Menn med små peniser må være den mest latterliggjorte og diskriminerte gruppen i samfunnet siden jødene under 2. verdenskrig.

Forventet levealder på menn med små peniser må ligge rundt 20-30 år.

Anonymkode: e3761...3ea

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Hunmedham said:

Ellers er jo denne interessant.

penischart.jpg.220f88ed27d3965d7a6a4c3017176594.jpg

Om grafen og tabellen begge stemmer, må det jo være minst 80-90% skuffede damer rundt omkring. Litt sånn : "Drømmebilen er en S -klasse Mercedes, men jeg må nøye meg med en brukt  VW Golf, fy fader livet er urettferdig....."

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod.

Skrevet
1 time siden, Resignert skrev:

Om grafen og tabellen begge stemmer, må det jo være minst 80-90% skuffede damer rundt omkring. Litt sånn : "Drømmebilen er en S -klasse Mercedes, men jeg må nøye meg med en brukt  VW Golf, fy fader livet er urettferdig....."

Denne har selvsagt ingen vitenskapelig forankring, og pleier å bli lagt ut på sider som promoterer penisforlengelse. Sier litt om seriøsiteten. 

• Liker 9
Skrevet

Utrolig ka enkelte finner på å skrive av viss vass her...å latterliggjøre menn som ikke er godt nok utrustet fra fødselen av blir bare for dumt, menn med små peniser er fullstendig klar over at de har det og sliter sikkert nok med komplekser rundt dette. Tenk hvis vi menn sku bytte ut damer som har videt seg ut etter flere fødsler, for småe pupper, for tykk osv..da hadde vel hylekoret gått i taket!!

Tipper at de damer som sitter og hyler mest her ikke akkurat er guds gave til mannen heller da!! 

Hvis man er glad i og elsker en person så klarer man fint å leve med tingene som de er og tilfredsstille hverandre på best mulig måte, er mange måter bortsett fra selve penetreringen. Og må dama til en mann med liten penis ha noe stort så fins det dildoer i uante størrelser.

For min egen del så har jeg ikke verdens største men ligger på ca 16 (mene æ) og den e tykk, syns selv jeg har alt for liten penis men damene har aldri klaget, heller tvert i mot, perfekt sier de:-)

Nei grow up!

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, Noska72 skrev:

.å latterliggjøre menn som ikke er godt nok utrustet fra fødselen av blir bare for dumt,

Men om vi sier at vi ikke bryr oss om størrelsen, får vi kjeft fordi vi lyver og vistnok bare er politisk korrekte. Vi kan altså aldri vinne. 

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv said:

Men om vi sier at vi ikke bryr oss om størrelsen, får vi kjeft fordi vi lyver og vistnok bare er politisk korrekte. Vi kan altså aldri vinne. 

Sant nok...men det går fint an å vise folkeskikk og høflighet istedenfor å latterligjøre en gruppe. Hva med å bare si at jeg fortrekker peniser på f.eks ca 15-20cm og litt tykke!! Akkurat som vi menn sier at vi foretrekker slanke blonde damer med passe store pupper og sprett rumpe, og vips har vi eksludert 90% av kvinnfolka:-)

• Liker 7
Skrevet (endret)
1 hour ago, Noska72 said:

Sant nok...men det går fint an å vise folkeskikk og høflighet istedenfor å latterligjøre en gruppe. Hva med å bare si at jeg fortrekker peniser på f.eks ca 15-20cm og litt tykke!! Akkurat som vi menn sier at vi foretrekker slanke blonde damer med passe store pupper og sprett rumpe, og vips har vi eksludert 90% av kvinnfolka:-)

Jeg har heller ingenting imot brunetter eller svarthårede damer med sprettrumpe 😉

Endret av Resignert
  • Liker 3
Skrevet
3 hours ago, Sphere said:

Denne har selvsagt ingen vitenskapelig forankring, og pleier å bli lagt ut på sider som promoterer penisforlengelse. Sier litt om seriøsiteten. 

Jo, var klar over det. Er såpass langt fra virkeligheten at det sier seg selv. Men ble jo et poeng ut av det 😊

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Det å påstå at størrelsen ikke teller er tull. Mine tidligere partnere har hatt store, mens han jeg er med nå er liten. Vi har god sex, men jeg må innrømme at jeg savner noe større. Savner den deilige følelsen av å bli helt fylt opp. Sexen er deilig, men liksom ikke like deilig som med de andre. 

Har dere erfart det samme? 

Anonymkode: e1b01...202

Det er åpenbart at kvinner er forskjellige og at ingen kan snakke på vegne av hele sitt kjønn, så man kan hverken høre på de som sier at alle kvinner foretrekker store eller de som hevder at størrelsen ikke har betydning.

Det kunne imidlertid vært interessant å visst om oppslutningen om monogamiet påvirker svarene, om de som ønsker å leve med bare én seksualpartner vil ha lettere for å hevde at størrelsen er underordnet, slik at noen av dem kanskje ville gått med på at det føles godt å bli fylt helt fra tid til annen hvis det hadde vært en mulighet i samlivsformen de ønsket. For dette er jo en mulighet både for de kvinner som lever i gjensidig åpne forhold og for kvinner i cuckold-forhold. 

Gjest Hildur70
Skrevet
2 timer siden, Noska72 skrev:

Utrolig ka enkelte finner på å skrive av viss vass her...å latterliggjøre menn som ikke er godt nok utrustet fra fødselen av blir bare for dumt, menn med små peniser er fullstendig klar over at de har det og sliter sikkert nok med komplekser rundt dette. Tenk hvis vi menn sku bytte ut damer som har videt seg ut etter flere fødsler, for småe pupper, for tykk osv..da hadde vel hylekoret gått i taket!!

Tipper at de damer som sitter og hyler mest her ikke akkurat er guds gave til mannen heller da!! 

Hvis man er glad i og elsker en person så klarer man fint å leve med tingene som de er og tilfredsstille hverandre på best mulig måte, er mange måter bortsett fra selve penetreringen. Og må dama til en mann med liten penis ha noe stort så fins det dildoer i uante størrelser.

For min egen del så har jeg ikke verdens største men ligger på ca 16 (mene æ) og den e tykk, syns selv jeg har alt for liten penis men damene har aldri klaget, heller tvert i mot, perfekt sier de:-)

Nei grow up!

Du har ikke liten penis!!

Skrevet

Anonymkode: b9036...f92

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...