Gå til innhold

Nedtur å gå fra stor tll liten tiss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å påstå at størrelsen ikke teller er tull. Mine tidligere partnere har hatt store, mens han jeg er med nå er liten. Vi har god sex, men jeg må innrømme at jeg savner noe større. Savner den deilige følelsen av å bli helt fylt opp. Sexen er deilig, men liksom ikke like deilig som med de andre. 

Har dere erfart det samme? 

Anonymkode: e1b01...202

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er liten for deg da ts? 

Skrevet

Det er kanskje tull for deg, for andre er det ikke tull. 

Jeg har hatt varierte størrelser, men siden 5av7 visste hva dem drev på med, klager jeg ikke :)

• Liker 7
Skrevet

Ja. For meg fungerte det ikke. Sex er en viktig del av forholdet. Det ble slutt og han jeg er sammen med nå fyller meg

Anonymkode: 6109d...edf

• Liker 4
Skrevet

Nei, men jeg er gift med han med den største jeg har hatt. 

Jeg er egentlig ikke redd for at jeg ikke skulle hatt nytelse av en mindre, men litt redd for at det å ha blitt "herjet" med av en stor i så mange år har gjort meg videre. Jeg hadde vært redd for hva mannen ville føle. Selv har jeg jo nytelse ved det selv om min mann bare pirrer meg med hodet på penis, og holder resten tilbake. 

Anonymkode: 99271...8f5

• Liker 1
Skrevet

I feel ya... blir noe viktig som mangler. Jeg har blitt så egoistisk at jeg dumper menn med lite utstyr for bra sex blir ti ganger bedre med stor penis. Til deg som spurte hva som er for lite så er det under 13 cm for meg. En bra penis er mellom 15 og 20 cm, men lengden hjelper ikke om den er tynn i omkrets. Heller en kort på 15 cm som er tykk enn en kjempelang og tynn. 

Anonymkode: 4917a...87f

• Liker 9
Skrevet

Så gå tilbake til gigakuken da og slipp han andre fri. 

Anonymkode: 764b7...ab6

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart man må forklare sånt til voksne folk. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg fikk nedgradert min fra 16 til 12 cm i lengde for en tid siden. Det krevde sin mann.

Anonymkode: 3930e...1fa

Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Rart man må forklare sånt til voksne folk. 

Ikke sant? 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke sagt noe om giga kuk? For alt vi vet kan det være den nye har 10 cm og eksene 16. 

Skrevet

Lengden på en skjede er 7-10 cm, så fortell gjerne; blir dere pult i livmora dere? 

Anonymkode: 7bdc2...797

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lengden på en skjede er 7-10 cm, så fortell gjerne; blir dere pult i livmora dere? 

Anonymkode: 7bdc2...797

Skjeden vider seg ut når man er opphisset og en av de mest stimulerende punktene i vagina er ganske langt oppi kjeden (på siden av livmorhalsen). Vi har jo G punktet også som bare er noen centimeter inn men det må hovedsakelig stimuleres av fingre for vanskelig å bøye pikken opp mot magen på den måten, men tykke peniser kan gnukke borti det. Så herda nervene i en vagina er også så er det naturlig å trenge en penis som fyller ordentlig opp for å kjenne tilstrekkelig stimulering og det har ingenting med at man er vid å gjøre men at vagina ikke er så følsom inni. Man må klø seg hardere der man har tykkere hud også for å kjenne det ordentlig :)

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Gent82 skrev:

Hva kan kvinneguiden gjøre for ts da? 

Som 90% av andre tråder her inne er det nok for å få støtte av andre kvinner med samme erfaring, siden det er det hun etterspør. Ingen her kan trylle på en stor penis på kjæresten hennes, men heller ikke stoppe andres kjæreste i å være utro, vite hva daten vil svare på smsen, gjøre at babyen med kolikk ikke gråter så mye eller fikse opp i at nettbanken er nede. De fleste her skriver for å få ut frustrasjon. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som 90% av andre tråder her inne er det nok for å få støtte av andre kvinner med samme erfaring, siden det er det hun etterspør. Ingen her kan trylle på en stor penis på kjæresten hennes, men heller ikke stoppe andres kjæreste i å være utro, vite hva daten vil svare på smsen, gjøre at babyen med kolikk ikke gråter så mye eller fikse opp i at nettbanken er nede. De fleste her skriver for å få ut frustrasjon. 

Men hun er jo ikke fornøyd med eller respekterer kjæresten sin når hun sier rett ut at hans penis ikke er bra nok for henne. Penisen er viktigere enn han som person. Hva vil hun gjøre med det da? Snakke dritt om han her og leve ulykkelig?? For en sjuk logikk

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Gent82 skrev:

Men hun er jo ikke fornøyd med eller respekterer kjæresten sin når hun sier rett ut at hans penis ikke er bra nok for henne. Penisen er viktigere enn han som person. Hva vil hun gjøre med det da? Snakke dritt om han her og leve ulykkelig?? For en sjuk logikk

Går an å respektere personen og være fornøyd med han som person, selvom man er misfornøyd med sexlivet. Det ser vi daglige på forumet her kvinner og menn som ikke er, og i mange av tilfellene preger det en så mye at de bryter ut av forholdet. Det betyr fortsatt ikke at man ikke respekterer eller verdsetter personen, bare at man også har selvrespekt og verdsetter egen seksualitet såpass at man ikke underkuer sexlivet sitt med å finne seg i et utilfredstillende sexliv. Det er et følelsesmessig smertefullt dilemma mange søker råd og/eller støtte i. Noen ganger hjelper det mye å vite at man ikke er alene om tankene sine uansett hva temaet skulle måtte være. Det er vel ikke så vanskelig å forstå så syntes du spør om mye rart som sier seg selv her. 

• Liker 4
Skrevet

Kjærringer er blitt bortskjemte. Luksusproblem! Tenk på de harde tredveåra, da måtte dere være glade bare dere fant en forsørger. Akkurat som om tiss-størrelsen telte da 😁

Anonymkode: 47758...8f5

• Liker 5
Skrevet

Det går litt andre veien å. Den musa er ikke så fantastisk at den må penetreres hver eneste gang. Ihvertfall synes ikke jeg det.

Her havner den ganske langt ned på lista mtp. ting som er god sex for meg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan jo gi noen observasjoner som en liten mann. Det virker som mange kvinner som går fra stor til liten trenger litt tid på seg. Både fysisk og mentalt. Vagina kan tilpasse seg forskjellige størrelser, men det kan ta litt tid. Etter å ha åpen kommunikasjon med partnere og ekspartnere, har jeg skjønt at de mener at den største utfordringen faktisk ligger mentalt. Frykten for dårlig sex. Frykten for å ikke kjenne noe særlig. Frykten for å være for vid. Denne frykten setter også klare begrensninger. De jeg har hatt best sex med har ikke hatt den frykten. De har selvsagt sett og følt at jeg er liten, men de har uansett kastet seg ut i det. De har også innsett at det vil ta litt tid å bli vant til hverandre, og vi har jobbet sammen for at begge skal ha det best mulig. Og de har trappet opp knipeøvelsene når de har sett hva de har å jobbe med. 

Forskjell på størrelser kan jo også by på utfordringer for oss menn. Man er kanskje vant til den trange, godt trente vaginaen til eksen, for så å møte ei dame som er godt romsligere og ikke så veltrent. Eller motsatt. Det vil være en overgang uansett, og da har man to valg. Enten finne en løsning på utfordringen sammen, eller gå fra hverandre. Og da spørs det jo hvordan man vekter en slik utfordring i et forhold. For de fleste havner heldigvis størrelser et godt stykke ned på lista om man begynner å nevne foretrukne egenskaper. 

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...