AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Som gravid og dårlig form orker jeg ikke sex. Mannen er sur og misfornøyd pga ingen sex , men også ingen intimitet. Jeg har store smerter og er dårlig , men han mener vi ikke hadde særlig bra sexliv før svangerskapet , og jeg er enig, men det kan jeg ikke straffes for nå. Jeg kjenner det ikke bare står på meg !! Jeg sitter med dårlig samvittighet for å ikke ha lyst eller ork, men han kan vel jobbe litt for det han også ? Ting blir ikke bare bra av seg selv ! - Han tar lite iniativ , redd for å bli avvvist - Sexen ble kjedelig og rutinesex - Han spiser snacks og snop hele tiden , gått opp masee , det hjelper ikke - Han klager men gjør ingenting. Jeg tenker det er unntaksperiode nå som jeg er dårlig og gravid , orker ikke ha dårlig samvittighet for dette i tillegg til masse plager og annet å tenke på. Han kan begynne å behandle meg med respekt , bedre og ikke minst vise forståelse , da kommer kanskje lysten også ! Er det så vanskelig å forstå?! Han kan ikke slenge sårende kommentarer og tro jeg vil kose etterpå ... Mulig det er frustrasjon men jeg ligger ikke med han om jeg føler mer tvunget... Anonymkode: 17646...57e
Gjest Regn Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Din kropp, du som skal få lov til å velge her.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Ja , men burde jeg gi mer av meg selv, for hans skyld? Presse meg ? Prøve ? Ta iniativ selv om jeg ikke orker ? Anonymkode: 17646...57e
Gjest Regn Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja , men burde jeg gi mer av meg selv, for hans skyld? Presse meg ? Prøve ? Ta iniativ selv om jeg ikke orker ? Anonymkode: 17646...57e Nei, selvfølgelig ikke. Her er det ingen burde for hans skyld.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Har det på samme måte. Er snart i uke 18 Anonymkode: f23e7...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mer Har det på samme måte. Er snart i uke 18 Anonymkode: f23e7...ddc Vi har ikke hatt sex en gang , jeg skammer meg. Men klarer ikke få lyst med krangling og lite forståelse fra mannen. Anonymkode: 17646...57e
visp Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som gravid og dårlig form orker jeg ikke sex. Mannen er sur og misfornøyd pga ingen sex , men også ingen intimitet. Jeg har store smerter og er dårlig , men han mener vi ikke hadde særlig bra sexliv før svangerskapet , og jeg er enig, men det kan jeg ikke straffes for nå. Jeg kjenner det ikke bare står på meg !! Jeg sitter med dårlig samvittighet for å ikke ha lyst eller ork, men han kan vel jobbe litt for det han også ? Ting blir ikke bare bra av seg selv ! - Han tar lite iniativ , redd for å bli avvvist - Sexen ble kjedelig og rutinesex - Han spiser snacks og snop hele tiden , gått opp masee , det hjelper ikke - Han klager men gjør ingenting. Jeg tenker det er unntaksperiode nå som jeg er dårlig og gravid , orker ikke ha dårlig samvittighet for dette i tillegg til masse plager og annet å tenke på. Han kan begynne å behandle meg med respekt , bedre og ikke minst vise forståelse , da kommer kanskje lysten også ! Er det så vanskelig å forstå?! Han kan ikke slenge sårende kommentarer og tro jeg vil kose etterpå ... Mulig det er frustrasjon men jeg ligger ikke med han om jeg føler mer tvunget... Anonymkode: 17646...57e Det er jo selvfølgelig litt unntakstilstand om du er så dårlig, men det jeg har uthevet viser vel at problemet er der konstant? Unntakstilstand eller ei? Selvfølgelig blir det frustrerende for den som liker sex da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, visp skrev: Det er jo selvfølgelig litt unntakstilstand om du er så dårlig, men det jeg har uthevet viser vel at problemet er der konstant? Unntakstilstand eller ei? Selvfølgelig blir det frustrerende for den som liker sex da. Jeg liker også sex , men lysten er ikke der når han behandler meg som han gjør . Det har blitt en ond sirkel, han er ikke så grei pga han er frustrert og føler seg avvist seksuelt ,mens jeg får mindre og mindre lyst sv måten han fortsetter på. Anonymkode: 17646...57e
visp Skrevet 14. oktober 2018 #9 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker også sex , men lysten er ikke der når han behandler meg som han gjør . Det har blitt en ond sirkel, han er ikke så grei pga han er frustrert og føler seg avvist seksuelt ,mens jeg får mindre og mindre lyst sv måten han fortsetter på. Anonymkode: 17646...57e Hm. Ja, da har dere vel andre problemer enn kun sex`en. Om det alltid har vært sånn, så er er det jo ikke så greit. Du ser det kanskje enda klarere nå som du er gravid for man blir ekstra sårbar.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #10 Skrevet 14. oktober 2018 Kvinner risikerer liv og helse og går gjennom et helvete for å gi en mann et barn. Han trenger bare å sitte og klø seg på ballene og se på. Han har dermed ikke et jævla knyst han skulle ha sagt, men burde heller forgude bakken mor til hans barn går på. Dessverre er de aller fleste menn idioter som tar dette offeret som en selvfølge, og bare krever og krever. Anonymkode: 4bafe...b53 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner risikerer liv og helse og går gjennom et helvete for å gi en mann et barn. Han trenger bare å sitte og klø seg på ballene og se på. Han har dermed ikke et jævla knyst han skulle ha sagt, men burde heller forgude bakken mor til hans barn går på. Dessverre er de aller fleste menn idioter som tar dette offeret som en selvfølge, og bare krever og krever. Anonymkode: 4bafe...b53 Glad jeg ikke er typen din iallefall så nedlatende som du er til menn 😂 Anonymkode: 995a8...91b 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dessverre er de aller fleste menn idioter som tar dette offeret som en selvfølge, og bare krever og krever. De fleste menn er ikke sånn! Anonymkode: 3684b...fcc 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #13 Skrevet 14. oktober 2018 7 minutter siden, visp skrev: Hm. Ja, da har dere vel andre problemer enn kun sex`en. Om det alltid har vært sånn, så er er det jo ikke så greit. Du ser det kanskje enda klarere nå som du er gravid for man blir ekstra sårbar. Mye mulig . Jeg har bare 0 lyst, og orker ikke annet intimitet heller , alt gjør vondt IG jeg føler meg langt nede pga formen.. Anonymkode: 17646...57e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #14 Skrevet 14. oktober 2018 Huff, klarer ikke sette meg inn i hvordan det må føles. På grunn av hormoner forsvant sexlysten fra uke fem til 24. På den tiden hadde vi samleie tre-fire ganger, og jeg gav ham en bj et par flere ganger enn det. Vanligvis har vi et aktivt og godt sexliv, ca. 3-4 ganger i uken. Nå i uke 33 har vi kommet opp i 1-2 ganger i uken igjen. Han har ikke klaget et sekund, og vi prøver heller å opprettholde intimiteten gjennom kos og små kjærtegn gjennom dagen. Anonymkode: 4c649...aca
addict Skrevet 14. oktober 2018 #15 Skrevet 14. oktober 2018 Partnere bør respektere og akseptere hverandre uansett livssituasjon. Hvis respekten og aksepten er på plass i bunnen, så kan man begynne å snakke om å faktisk strekke seg for partneren sin selv om man ikke har så veldig lyst der og da, mener jeg. Begge to har jo behov, og det er jo direkte urettferdig at kun den enes behov skal bli møtt. Dette er jo helt åpenbart ikke på plass i deres forhold når du føler han maser og ikke respekterer deg, så da skjønner jeg at ikke lysten for å strekke deg ekstra for han er til stede.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #16 Skrevet 14. oktober 2018 Helt ærlig, dere burde søke profesjonell hjelp - sexolog eller samlivsterapi - ganske raskt. Få hjelp til å kommunisere og begynne å respektere hverandres behov. Ikke fordi det er problematisk i seg selv å redusere sex nå som du er gravid, men fordi det virker å være et mer langvarig problem. Dere har kommet inn i en ond sirkel, sex og intimitet er ikke lenger lystbetont. Det er normalt å være trøtt og ha plager i svangerskap, men intimitet og fysisk kontakt skal ikke være tappende, men berikende. Dere skal bli småbarnsforeldre, og ikke tro at det blir lettere å få lyst på sex da. Du bør absolutt motivere deg til å jobbe med situasjonen NÅ dersom dere skal ha noe håp om å redde forholdet på lengre sikt. Det at han overspiser snop og legger på seg masse kan også være et tegn på depresjon. Han slutter å ta vare på seg selv. Barnet dere venter fortjener at dere investerer i kjæresteforholdet. Søk hjelp. Anonymkode: 0e01a...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå