Gå til innhold

Jentesex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 32 år,har mann og barn og stortrives med det. Men i det siste har jeg tenkt mye på at jeg ønsker og prøve jentesex. Ei og treffe i ny og ned,for litt spenning og en "hemmelig affære"!😉 Men...hvor finner jeg ei som vil det samme? 

Anonymkode: 58fc0...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips. Du vurderer å være utro. Snakk med mannen din. Et forhold skal være sterkt nok til å tåle fantasier og det å snakke om dem. Kanskje dere kan finne en løsning sammen? Swingersklubber er en mulighet. Å gå bak ryggen på mannen din, som du elsker, er ikke greit.  

Fantasier kan også være en byrde når de er blitt virkelige. Ikke alt her i verden må utføres i levende live. 

Anonymkode: 09ffe...fa2

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde gjerne møtt deg, men det måtte det vært åpent overfor mannen din. Jeg er bifil, men singel :)

Anonymkode: 5ab34...707

• Liker 2
Skrevet

Håper virkelig du får prøvd ut fantasien. Bare husk å barbere rundt rompehullet før du reiser ivei.

Skrevet
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Håper virkelig du får prøvd ut fantasien. Bare husk å barbere rundt rompehullet før du reiser ivei.

Det er en myte! Jeg foretrekker ubarbert,og mange med meg. Ikke dra menns preferanser inn i slikt.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en myte! Jeg foretrekker ubarbert,og mange med meg. Ikke dra menns preferanser inn i slikt.

Huff..

Skrevet
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Huff..

Du er så åpenbart ikke en kvinne. ;)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er så åpenbart ikke en kvinne. ;)

Tydeligvis haha. Jeg hadde heller kosa med en glattbarbert shemale enn en ubarbert kvinne. Så det er tydelig forskjell mellom mann og dame ja :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Tydeligvis haha. Jeg hadde heller kosa med en glattbarbert shemale enn en ubarbert kvinne. Så det er tydelig forskjell mellom mann og dame ja :)

En kvinne som har hår er jo en helt normal sunn kvinne, og hårene hennes er absolutt ikke ekle eller på noen måte frastøtende. For meg blir barbert noe ungt og pubertalt og dermed ikke intreressant :)

• Liker 8
Skrevet

Kommunikasjon i forholdet er det viktigste.

Ellers finner du mange kandidater på f.eks. gaysir.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne som har hår er jo en helt normal sunn kvinne, og hårene hennes er absolutt ikke ekle eller på noen måte frastøtende. For meg blir barbert noe ungt og pubertalt og dermed ikke intreressant :)

Good for you! :)

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 32 år,har mann og barn og stortrives med det. Men i det siste har jeg tenkt mye på at jeg ønsker og prøve jentesex. Ei og treffe i ny og ned,for litt spenning og en "hemmelig affære"!😉 Men...hvor finner jeg ei som vil det samme? 

Nakenprat

Anonymkode: c505e...cf7

Skrevet

Håper du gjør ting i riktig rekkefølge. Slår opp med mannen din og flytter ut. Før du er utro mot ham. 

Spesielt når det er barn med i bildet. 

• Liker 3
Skrevet

Veldig nysgjerrig selv jeg 🙈 vært det lenge..! Usikker på om det handler om legning eller fantasier. 

Anonymkode: c96d9...a14

• 4 uker senere...
Skrevet

Samme situasjon her. Eller mannen har luftet at han bil prøve å ta med en dame hjem en dag. Jeg kjente at jeg likte tanken. Men er ikke lett å finne noen og hvertfall ikke lett å spørre noen🙈 

Anonymkode: c5b41...a37

Gjest Alterego666
Skrevet
På 15.10.2018 den 9.08, Morpheus skrev:

Håper du gjør ting i riktig rekkefølge. Slår opp med mannen din og flytter ut. Før du er utro mot ham. 

Spesielt når det er barn med i bildet. 

Jeg synes moralistene kom litt sent inn i denne tråden. Har ikke dere en vaktordning?

Skrevet

Drømmer også om jentesex:) Samme situasjon som deg og samme alder. Får bli med fantasien-som jeg alltid har drømt om å oppleve:)

Anonymkode: e50cb...429

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmer også om jentesex:) Samme situasjon som deg og samme alder. Får bli med fantasien-som jeg alltid har drømt om å oppleve:)

Anonymkode: e50cb...429

Jeg og tenkte at det holdt med fantasien. Helt til en venninne veldig uventet kysset meg på fylla og vi rota litt. Kunne aldri gått lengre enn det med henne, bil ikke rote til vennskapet. Men fikk sykt mer smak 🙈

Anonymkode: c5b41...a37

Skrevet

Hadde det vært min dame skulle hun fått leve dette ut, på betingelsen at jeg i det minste får se på😍

Skrevet
På 14.10.2018 den 21.50, AnonymBruker skrev:

du er allerede på tynn is. Å leke med en følelse og våge å tro det skulle være noen der som plutselig skulle bli interessert i deg blir som å tro på julenissen. 

Mitt hovedspørsmål er hvorfor i alle dager kom du helt plutselig på den tanken?

Hvordan nådde tanken frem til deg, og når startet det egentlig, for det kom liksom ikkje bare helt uten videre....

Anonymkode: a8b57...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...