AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Har blitt kjent med en hyggelig gutt en liten stund nå - kun vennskap. I går tilbrakte vi hele dagen sammen og hadde det utrolig koselig. Vi endte opp hos ham hvor vi drakk vin og hadde sex. Før vi hadde sex pratet vi sammen om hva dette betyr og begge var innforstått om at dette er kun vennskap. Jeg husker at jeg klarte å "avsløre" at jeg "planla" dette her i den forstand at jeg hadde med meg kondom og diverse. Jeg husker han spurte "åja du har med deg det, du visste vi skulle ha sex eller" noe i den duren. Og jeg svarte "Jeg hadde jo lyst på sex". Jeg skal innrømme at jeg på forhånd(før jeg dro til han) hadde i tankene om at hvis stemningen var god og det føltes riktig så ville jeg ha sex hvis han ville selvfølgelig. Men det som er litt skamfullt nå er at jeg er redd jeg framstår veldig dårlig ovenfor han nå? At han har fått et veldig dårlig inntrykk av karakteren min nå? Det at jeg mer eller mindre innrømte at jeg "planla" å ha sex med han. Er ekstra bekymret fordi vi er ikke sååå godt kjent enda. Veldig i startfasen av en relasjon. Vi er fortsatt venner og skal omgås mye framover og da tenkte jeg på om jeg bør sende en melding og forklare at jeg slett ikke mente at jeg allerede hadde forutsett sex med han, men heller det at jeg var åpen for det hvis stemningen var god og han også hadde lyst? Eller skal jeg la vær. Anonymkode: 2dd70...268
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 La vær å forklar deg! Fortsett å ha kontakt med han som tidligere, og svar heller om han spør. Du kan heller takke for en koselig kveld😉 Anonymkode: 64ff3...f67
Missy77 Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 La være å unnskylde deg. Hvorfor skulle han tenke dårlig om karakteren din fordi du muligens så en sjanse for å ha sex med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå