Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Jason Lee Dave Hester Cole Sprouse Richard Dean Anderson Kevin Dillon Jorge Garcia Patti Stanger Kathy Bates Martha Stewart Ellen DeGeneres Oprah Winfrey Emily VanCamp Utfordrere: Dr Phil og Judge Judy Hvem ville dere hatt med? Jeg lot være å nevne de skikkelig populære kjendisene da serien nok ville blitt som den norske med c kjendiser
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Hahaha, knallkonsept. Vet ikke helt hvem jeg vil ha med, men hadde definitivt ville sett på farmenkjendis usa 👌
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Problemet er at ORDENTLIGE kjendiser, som folk flest faktisk har hørt om, ikke gidder å være med på slikt tull. Dette ser man jo i Norge også. Folk som har tid og lyst til å være med på slike TV-programmer, de er fullstendig ukjente mennesker som overhodet ikke kan kalles for virkelige "kjendiser" da... Anonymkode: 6a302...336
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at ORDENTLIGE kjendiser, som folk flest faktisk har hørt om, ikke gidder å være med på slikt tull. Dette ser man jo i Norge også. Folk som har tid og lyst til å være med på slike TV-programmer, de er fullstendig ukjente mennesker som overhodet ikke kan kalles for virkelige "kjendiser" da... Anonymkode: 6a302...336 Sant men kunne blitt kjekt uansett
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 32 minutter siden, Winza skrev: Jason Lee Dave Hester Cole Sprouse Richard Dean Anderson Kevin Dillon Jorge Garcia Patti Stanger Kathy Bates Martha Stewart Ellen DeGeneres Oprah Winfrey Emily VanCamp Utfordrere: Dr Phil og Judge Judy Hvem ville dere hatt med? Jeg lot være å nevne de skikkelig populære kjendisene da serien nok ville blitt som den norske med c kjendiser C-kjendiser..? Anonymkode: 260a6...6a1 1
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: C-kjendiser..? Anonymkode: 260a6...6a1 Hm?
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: C-kjendiser..? Anonymkode: 260a6...6a1 Mente ikke at alle jeg nevnte var c kjendiser
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg hadde gitt veldig mye for å se Donald Trump på Farmen USA. Anonymkode: 0dc24...a7c
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #10 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gitt veldig mye for å se Donald Trump på Farmen USA. Anonymkode: 0dc24...a7c Med slagordet Make Farmen great again
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, Neket skrev: Jason Statham 😂 Tenk han og Dr Phil i tautrekking
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Mente ikke at alle jeg nevnte var c kjendiser Syns bare det var morsomt at du "lot være å nevne de skikkelig populære kjendisene", for så å nevne tre av de mest berømte kvinnene i USA. Den ene er til og med en av de mest berømte kvinnene i verden, og en av verdens rikeste mennesker. Haha..! Anonymkode: 260a6...6a1 1
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #13 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns bare det var morsomt at du "lot være å nevne de skikkelig populære kjendisene", for så å nevne tre av de mest berømte kvinnene i USA. Den ene er til og med en av de mest berømte kvinnene i verden, og en av verdens rikeste mennesker. Haha..! Anonymkode: 260a6...6a1 Ok
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #14 Skrevet 14. oktober 2018 Tig Notaro. Anonymkode: 03c01...98b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #15 Skrevet 14. oktober 2018 Obama. Kommer han til å opprettholde den "perfekte fasaden" eller vil vi få se en helt annen mann. Elon Musk og Donald Trump rett og slett for de virker som underholdende mennesker. Tiger Woods fordi han virker som en superkåt mann. Ted Cruz fordi ingen liker han som person. Hillary Clinton for hun også virker som en svært kynisk dame. Kanye West pga skrullingpåfunnene. Beyonce fordi vi trenger i hvert fall en pen diva. Emma Watson. En skampen feminist slår aldri feil. Millie Bobby Brown, en barneskuespiller vil sikkert gjøre showet annerledes. Anonymkode: a8eb8...0bc
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #16 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Obama. Kommer han til å opprettholde den "perfekte fasaden" eller vil vi få se en helt annen mann. Elon Musk og Donald Trump rett og slett for de virker som underholdende mennesker. Tiger Woods fordi han virker som en superkåt mann. Ted Cruz fordi ingen liker han som person. Hillary Clinton for hun også virker som en svært kynisk dame. Kanye West pga skrullingpåfunnene. Beyonce fordi vi trenger i hvert fall en pen diva. Emma Watson. En skampen feminist slår aldri feil. Millie Bobby Brown, en barneskuespiller vil sikkert gjøre showet annerledes. Anonymkode: a8eb8...0bc Signerer denne! Dette hadde vært saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå