AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg husker mye fra barndommen og frem til nå. Jeg har alltid trodd at mamma faktisk vet ting, men har i ettertid misstenkt rett og slett at hun drev skremselspropaganda med meg, fordi hun ikke ville at jeg skulle gjøre ditt eller datt. Det funket når jeg var liten, er det derfor hun har fortsatt med dette i voksen alder? Jeg er 26 år nå. Jeg var veldig glad i hunder som barn, og var aldri redd. Jeg lærte meg at en ikke bør klappe hunder som er fremmede, uten eier tilstede da. Men hun likte ikke visse raser, og skremte meg alltid med rottweilere og schæfere. Hun viste bilder av hvordan man kunne bli om man ble bitt av dem og fortalte selv om hvor mye bitt hun har vært. Greit nok, en slik skade kan bli stor. Jeg ville veldig gjerne ha piercing i navlen da jeg nådde tenårene. Hun ville ikke at jeg skulle ta det, og merkelig nok, så hadde hun lest i et blad om ei jente som fikk magen sin ødelagt pga navlepiercing. Jeg ville se, for hadde aldri hørt om noen som har slitt med det. Jeg spurte hvor bladet var, og hun sa som hun alltid hadde sagt, at det ligger i bunken. Jeg fant merkelig nok aldri noen blad om slike ting, og da sa hun alltid at det var kastet. Dette gjentok seg hele tiden. Hele tiden det var noe hun ville skremme meg litt fra, så sa hun at hun hadde lest i Se&Hør eller Ukebladet, men bladet var alltid kastet 😛 Merkelig, for jeg hadde det med å lese gjennom alle de nye bladene hennes. Så har hun hatt lyst da, at jeg skulle finne meg kjæreste. Dette var i fjor, og det ble mye krangling når jeg sa at jeg hadde blitt betatt av en mann med muslimsk bakgrunn. Da visste hun plutselig kjempe mye. Poenget her er ikke om jeg blir sammen med han eller ikke , men poenget er at.....er det ikke litt barnslig av henne? At hun alltid vet så himla mye om ting hun vil få meg vekk fra? hun har aldri hatt interesse for andre kulturer og muslimer. Men så vet hun plutselig sabla mye. Så begynner hun faen meg å har drømmer?! hun tar drømmer seriøst når det er om folk hun kjenner. Hun drømte at en muslimsk mann kidnappet meg, og mente dette var en beskjed fra "den andre siden" ?! Jeg blir så irritert! Er hun lavere intelligent? Dette kunne absolutt ikke gå bra, jeg kom til å bli ødelagt og alt var plutselig svart! Hun var omvendt når det gjaldt den norske mannen jeg likte! da rosemaltes det... Lurer på om hun rett og slett har hatt dårlig innflytelse på meg. Anonymkode: ca1d0...a53
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Foreldre som er redde for at noe skal skje ungene kan si mye rart 🙂 Anonymkode: 16975...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå