Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn som ikke har åpnet snap fra meg de siste dagene, han har ikke sendt meg noe og i går lot han streaken forsvinne.

Jeg bryr meg lite om streaken, men synes det er så trist at han ignorerer meg igjen (har egentlig nettopp fått kontakt etter mange mnd ignorering).

Jeg sender ikke mye, kun 5 stk de siste 3 dagene, og jeg vet at ingen av de før det var støtende eller noe, kun godmorgen/godnatt ha en fin helg og noen fellessnap. La ut et quote på story om at fake is the new trend, men det var ikke rettet mot noen spesiell.

Men tenkte jeg skulle spørre han om noe er galt på chatten, om jeg hadde sendt feil eller skrevet noe dumt (selv om jeg vet at det ikke er tilfelle). Hva tenker dere? Hvordan kan jeg formulere meg uten at jeg virker teit? Bør jeg spørre, eller bør jeg bare la det vær? Er så redd for å miste den lille kontakten vi har igjen, og er derfor så usikker på hva jeg bør gjør! 

Anonymkode: a919b...7b7

Videoannonse
Annonse
Gjest COSL Innovator
Skrevet

Han har vel viktigere ting å bruke tiden på da, serru

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venn som ikke har åpnet snap fra meg de siste dagene, han har ikke sendt meg noe og i går lot han streaken forsvinne.

Jeg bryr meg lite om streaken, men synes det er så trist at han ignorerer meg igjen (har egentlig nettopp fått kontakt etter mange mnd ignorering).

Jeg sender ikke mye, kun 5 stk de siste 3 dagene, og jeg vet at ingen av de før det var støtende eller noe, kun godmorgen/godnatt ha en fin helg og noen fellessnap. La ut et quote på story om at fake is the new trend, men det var ikke rettet mot noen spesiell.

Men tenkte jeg skulle spørre han om noe er galt på chatten, om jeg hadde sendt feil eller skrevet noe dumt (selv om jeg vet at det ikke er tilfelle). Hva tenker dere? Hvordan kan jeg formulere meg uten at jeg virker teit? Bør jeg spørre, eller bør jeg bare la det vær? Er så redd for å miste den lille kontakten vi har igjen, og er derfor så usikker på hva jeg bør gjør! 

Du bør bli voksen og bry deg om viktigere ting enn snap strek. 

Anonymkode: 833f3...e50

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bør bli voksen og bry deg om viktigere ting enn snap strek. 

Anonymkode: 833f3...e50

Dette gjaldt ikke streaken, det er det han som er opptatt av, ikke jeg. Men han er veldig aktiv på snap. Legger ut på story og sender masse. 

Jeg håpet å få noen seriøse råd, vær så snill!

Skrevet

For meg høres det litt ut som om du kanskje er betatt av han? Hva mener du når du skriver "Er så redd for å miste den lille kontakten vi har igjen"? Hadde dere mer kontakt før? Hvis ja: hva er årsaken til mindre kontakt nå?

Anonymkode: a61b0...22c

• Liker 1
Skrevet

Folk har vel langt viktigere ting å finne på enn Snapschat eller Instagram. 

Anonymkode: 3fc6e...d99

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg høres det litt ut som om du kanskje er betatt av han? Hva mener du når du skriver "Er så redd for å miste den lille kontakten vi har igjen"? Hadde dere mer kontakt før? Hvis ja: hva er årsaken til mindre kontakt nå?

Anonymkode: a61b0...22c

Er ikke betatt, men ser på han som en viktig venn. Siden en lengre periode med null kontakt nettopp er over, er jeg redd for at det skal bli slik i mange måneder igjen.

Ja, vi hadde mye mer kontakt før, og jeg vet ikke hvorfor det har blitt som nå. Har ikke turt å spørre om en grunn, fordi jeg var redd han kutta meg igjen. Men det trengte jeg visst ikke være, for kuttet meg har han tydeligvis gjort uansett!

Ingen som har noen gode råd til meg?

Skrevet

Ingen som har et god råd å gi meg?

Skrevet

Tipper én av disse:

- Han ignorerte det før, fordi han er kjip, han ignorerer deg nå, fordi han er kjip. Intet nytt under solen mao.

- Du er interessert i han, men han er ikke interessert i deg=>han åpner snap fra gode venner, andre kvinner han syns er interessante osv

-han syns snappene dine er kjedelige og gidder ikke åpne dem engang, som blir mye det samme som 1=han er bare kjip mot deg.

Uansett: for all del ikke kontakt han for å spørre om det er noe galt med det du legger ut eller noe sånt. Det får deg bare til å virke superusikker og litt gal når du ikke har lagt ut noe rart i det hele tatt. Spesielt når dette etter all sannsynlighet dreier seg om at en person er ganske så kjip mot deg. 

Du bør kutte dette mennesket ut, når han er så lite interessert at han ikke engang gidder åpne snapper fra deg.

Anonymkode: efc43...ff3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper én av disse:

- Han ignorerte det før, fordi han er kjip, han ignorerer deg nå, fordi han er kjip. Intet nytt under solen mao.

- Du er interessert i han, men han er ikke interessert i deg=>han åpner snap fra gode venner, andre kvinner han syns er interessante osv

-han syns snappene dine er kjedelige og gidder ikke åpne dem engang, som blir mye det samme som 1=han er bare kjip mot deg.

Uansett: for all del ikke kontakt han for å spørre om det er noe galt med det du legger ut eller noe sånt. Det får deg bare til å virke superusikker og litt gal når du ikke har lagt ut noe rart i det hele tatt. Spesielt når dette etter all sannsynlighet dreier seg om at en person er ganske så kjip mot deg. 

Du bør kutte dette mennesket ut, når han er så lite interessert at han ikke engang gidder åpne snapper fra deg.

Anonymkode: efc43...ff3

😂Takk! Kjiip er egentlig en ganske god beskrivelse. 

Ja, jeg vet at jeg bør kutte denne personen, for denne behandlingen gjør meg ikke godt. Det er bare så vanskelig å svelge the chill pill og forsone meg med at vennskapet med en person jeg bryr meg mye om er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...