Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva hadde dere reagert hvis kjæresten bare dere dra til helvete og bli pul av satan?

Fikk nettopp den beskjeden av min kjæreste skjønner dere :o

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Da hadde jeg gjort nettopp det.

Alvorlig talt: Det er ikke noe godt tegn at han kaller deg slike ting! Dårlig folkeskikk! Hvis han ikke legger seg helt flat og ber om unnskyldning, bør du ta forholdet opp til vurdering. Hvordan har dere det ellers? hva var foranledninge til dette?

Gjest Anonymous
Skrevet
Da hadde jeg gjort nettopp det.

Alvorlig talt: Det er ikke noe godt tegn at han kaller deg slike ting! Dårlig folkeskikk! Hvis han ikke legger seg helt flat og ber om unnskyldning, bør du ta forholdet opp til vurdering. Hvordan har dere det ellers? hva var foranledninge til dette?

vi har det veldig bra ellers.

han har aldri sagt noe lignende til meg før.

Ja, jeg skal ta en prat med han så fort humøret hans er bedre. Fikk en melding noen timer senere der han latet som ingenting og hvor han sa han elsket meg og ba meg sove godt. :roll:

Jeg orket ikke svare.

Skrevet

Da hadde jeg bare ledd og gått.

Skrevet

Hade svart tilbake : Og hvor gammel var du igjen ja... Også hadde jeg nok gått hjem til meg selv ja :-)

Skrevet

Jeg hadde IKKE giddet å leve eller være sammen med en slik person.... Bor dere sammen? Kanskje han viser litt av sin sanne side nå, og at det blir verre når/ hvis dere flytter sammen? Har hatt et par slike kjærester, og er utrolig glad jeg ikke er sammen med en slik fyr nå... Dette burde han ha utrolig dårlig samvittighet for, og be på sine knær om unnskyldning for. Å bare late som ingenting er jo...ja, finner ikke ord! Man sier ikke slikt til kjæresten sin, og i alle fall ikke uten å be om unnskyldning etterpå... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...