Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Noe av det vakreste jeg ser om sommeren, men jeg ser det sjeldent, er å se ei kvinne komme gående i byen uten BH under toppen. Det må vel sies å være meget dristig? Det er jo virkelig å eksponere seg. Noen her som selv har gjort dette eller sett det selv? Synes dere det er størrelsen på puppene som skal avgjøre om dette er greit/pent osv.? De fleste vil kanskje svare at det er greit dersom man har relativt små pupper for da er det ikke fullt så oppsiktsvekkende - men hva med litt større hengepupper fritt dissende inni toppen? Det synes jeg også er fint å se på. Dette er ikke ment som en runketråd - lurer bare på hva dere synes er fint og hva dere gjør og selv har sett☺ Og gjør man alltid dette for å provosere, eller kan det være f.eks. noen travle småbarnsmødre som ikke bryr seg bare?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Fra en som har "litt større hengepupper fritt dissende inni toppen" (eller veldig store) hvis jeg går uten BH: Det er ikke så j***a behagelig skal jeg si det. Ikke syns jeg det er fint heller, ergo føler jeg meg ikke vel med det - ergo hadde det lyst misnøye av meg 😂 Anonymkode: e0817...043 3
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra en som har "litt større hengepupper fritt dissende inni toppen" (eller veldig store) hvis jeg går uten BH: Det er ikke så j***a behagelig skal jeg si det. Ikke syns jeg det er fint heller, ergo føler jeg meg ikke vel med det - ergo hadde det lyst misnøye av meg 😂 Anonymkode: e0817...043 Hadde det fortsatt lyst misnøye hvis alle sa at du var fin sånn da? Jeg ville gjerne like å se det☺ - men det er sikkert ubehagelig og tungt å gå uten bh hvis de er så store? Det kan jeg lett forstå, hopper og slenger til alle kanter☺
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Det er jo ekstremt befriende å gå uten bh. Men mine henger for mye til at det ser pent ut. Anonymkode: 65337...d30 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Med små, så kan jo fort puppene se spisse ut og ikke runde, dersom man ikke har bh som former dem. Anonymkode: 0c104...f98 2
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ekstremt befriende å gå uten bh. Men mine henger for mye til at det ser pent ut. Anonymkode: 65337...d30 Skjønner, men sånt synes jeg er bare deilig - og det er mange flere menn som egentlig mener det åsså uten å tørre å innrømme det. Store bryster er det som tenner menn mest tradisjonelt vettu☺ Har du noengang gått uten bh utendørs da, har det hendt? Fint å se på uansett størrelse eller form på dem☺
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med små, så kan jo fort puppene se spisse ut og ikke runde, dersom man ikke har bh som former dem. Anonymkode: 0c104...f98 Det er sant, og det vet jeg - men det er så fint å se brystvortene uansett gjennom toppen.
Gjest Frøken Diamant Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Går sjeldent i byen uten bh,men hjemme og til stranda på sommeren går jeg stort sett uten😊
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Frøken Diamant skrev: Går sjeldent i byen uten bh,men hjemme og til stranda på sommeren går jeg stort sett uten😊 Kjempefint😘
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #10 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg går veldig raskt og har store bryster så hvis jeg skal gå langt så er det mer behagelig med støtte. Men jeg går uten BH hjemme og hvis jeg bare skal en liten tur ut, går jeg gjerne uten. Har en venninne som sa at hun mente det var "upassende" å gå uten BH når man har store bryster, og jeg tok det som et signal (en gang vi var hos henne). Jeg tror kvinner bryr seg mer om slikt enn menn. Anonymkode: 230d8...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 Ser bare gamle damer gå sånn. Anonymkode: fabc8...977 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har D-cup, går likevel uten BH 95% av tiden. Anonymkode: c4856...c2c 3
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har D-cup, går likevel uten BH 95% av tiden. Anonymkode: c4856...c2c Kjempefint😘
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #14 Skrevet 14. oktober 2018 Dersom jeg går uten BH syns det nesten ikke at jeg har pupper... Anonymkode: 128a3...854 1
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #15 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dersom jeg går uten BH syns det nesten ikke at jeg har pupper... Anonymkode: 128a3...854 Bare så fint å se de stive brystvortene uansett😘 Spennende når alle har forskjellige pupper og ikke får sånne runde kuler form på dem i BHen.
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #16 Skrevet 14. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går veldig raskt og har store bryster så hvis jeg skal gå langt så er det mer behagelig med støtte. Men jeg går uten BH hjemme og hvis jeg bare skal en liten tur ut, går jeg gjerne uten. Har en venninne som sa at hun mente det var "upassende" å gå uten BH når man har store bryster, og jeg tok det som et signal (en gang vi var hos henne). Jeg tror kvinner bryr seg mer om slikt enn menn. Anonymkode: 230d8...9ff Ja, tror også det. Ser ikke bort fra at noen kvinner kan være litt sjalu på sine mer barmfagre søstre også. Synes det er så flott å se konturene av to store flotte bryster som beveger seg under toppen. Ja, jeg er jo mann da☺
SlemUlv Skrevet 14. oktober 2018 #17 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg personlig, syns det fort kan bli tacky. Så foretrekker å bruke bh, eller singlet, under topper. 1
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #18 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Jeg personlig, syns det fort kan bli tacky. Så foretrekker å bruke bh, eller singlet, under topper. Jeg skjønner deg godt, for 98% gjør som deg☺ Hva hadde du gjort hvis alle kvinner gikk uten bh da? Tror de fleste tilpasser seg det som er normen. Det er jo mest dannet å gå med bh å. Noen vil vise seg frem litt av en eller annen grunn, men det er 2%.
Mystic woman Skrevet 14. oktober 2018 #19 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg bruker sjelden bh, har ikke akkurat gigapupper heller, 85c. 1
Tiger1974 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #20 Skrevet 14. oktober 2018 4 minutter siden, Mystic woman skrev: Jeg bruker sjelden bh, har ikke akkurat gigapupper heller, 85c. Kjempeflott det, Mystic woman😘 Da er det faktisk mange her allerede som går uten bh. Paradis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå