AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har tatt meg vann over hodet. Begynte på en mastergrad mens jeg gikk hjemme i barselpermisjon, selvom jeg visste jeg skulle tilbake i full jobb underveis. Nå går det ikke lenger, og jeg klarer ikke å levere noe til tiden på studiet. Kan jeg søke permisjon fra studiet selvom jeg ikke er syk? Jeg håper jeg kan fullføre om et års tid når jeg har mulighet til å jobbe litt redusert mens jeg skriver oppgaven. Bør jeg i tilfelle snakke med veilederen min først, eller ta direkte kontakt med studiekoordinator? Føler meg så naiv og dum som trodde jeg skulle klare å studere nå. Anonymkode: a97bc...0e3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt meg vann over hodet. Begynte på en mastergrad mens jeg gikk hjemme i barselpermisjon, selvom jeg visste jeg skulle tilbake i full jobb underveis. Nå går det ikke lenger, og jeg klarer ikke å levere noe til tiden på studiet. Kan jeg søke permisjon fra studiet selvom jeg ikke er syk? Jeg håper jeg kan fullføre om et års tid når jeg har mulighet til å jobbe litt redusert mens jeg skriver oppgaven. Bør jeg i tilfelle snakke med veilederen min først, eller ta direkte kontakt med studiekoordinator? Føler meg så naiv og dum som trodde jeg skulle klare å studere nå. Anonymkode: a97bc...0e3 Det er 2 kriterier for å få permisjon. Fødsel og sykdom. Du kan si fra deg plassen og søke igjen innen 2 år, du har krav på plass innenfor de 2 årene. Men du bør sjekke med studiekordinator for å være helt sikker. Anonymkode: b4c69...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå