AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hei allesammen! I dag sa jenten min at noen andre av jentene i klassen hennes skulle gå «knask eller knep» på Halloween. Det skulle kanskje være fest eller en liten samling etter de hadde gått rundt. Jenten min synes at de at blitt for store til dette, og var egentlig ferdig med å gå «knask eller knep» i 6. Klasse. Hun blir med siden «festen» hørtes gøy ut, og alle de andre skulle. Når stoppet deres unger å gå «knask eller knep»? Anonymkode: 7b637...cde
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Gikk siste gang i 8. Klasse Anonymkode: 409d9...58c
Sphynx Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Man slutter å gå knask eller knep og begynner å ha halloweenfester i stedet for. Om skolen eller noe ikke arrangerer halloweenfest, så lager de det selv. Og åttendeklassinger har som regel ikke penger nok til snop, men når man tar en rundt å får gratis snop, så løser det seg. Tror sist jeg gikk knask eller knep, var i syvende klasse, ellers har jeg vært med yngre familie og passa på. Jeg ville ikke vært bekymra for at kidsa gikk knask eller knep, jeg ville vært bekymret for om de skulle på fest å drikke.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Mine har aldri gått på slikt. Vi feirer ikke halloween Anonymkode: fdf34...736
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 På 14.10.2018 den 18.22, AnonymBruker skrev: Hei allesammen! I dag sa jenten min at noen andre av jentene i klassen hennes skulle gå «knask eller knep» på Halloween. Det skulle kanskje være fest eller en liten samling etter de hadde gått rundt. Jenten min synes at de at blitt for store til dette, og var egentlig ferdig med å gå «knask eller knep» i 6. Klasse. Hun blir med siden «festen» hørtes gøy ut, og alle de andre skulle. Når stoppet deres unger å gå «knask eller knep»? Anonymkode: 7b637...cde Mine sluttet å gå når de begynte på ungdomsskolen, her vi bor har klassen arrangement på skolen hvor de tar med seg noe hver, da blir det pizza, brus og godis og felles film. Så får de ha skummelt gjemsel i deler av skolen. Foreldre som arrangerer og vi er med som vakter. Eldste som går på VGS, 17 er hos venninne hvor noen samles til skrekk film, pizza og godis. fast tradisjon som avsluttes 2300-midnatt. De kler seg ut. De på ungdomsskolen oppfordres til ikke å kjøpe kostymer, men lage noe selv så alle kan få mulighet til å komme uten at de skal måtte bruke penger på kostyme Anonymkode: 35d77...c45
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 De er altfor gamle Anonymkode: 7b637...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå